به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماركز: «دیر یا زود، ما تعادل را پیدا می‌كنیم.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۸۶ (۲۲:۰۳) (۹۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


رافا ماركز آرزویش برای بارسلونا را، یعنی آغاز بردن بازی‌های بیشتر خارج از خانه در لیگ، بیان كرد. او گفت: «شاید ما باید فداكاری و تلاش بیشتری بكنیم و فشار را زیاد كنیم.»

در بازتاب مشكلاتی كه آبی و اناری‌ها تا كنون در راه این فصل با آن روبه رو شده اند, او دلایل اینكه چرا معتقد است که بدست آوردن نتیجه سخت است، را بیان كرد. او ادامه داد: «دیر یا زود تعادل میان بازی در خانه و بازی خارج از خانه را خواهیم یافت.» در مورد اینكه آیا این از عواقب فصل پیش است, ماركز گفت: «برای من, فصل پیش گذشته است و ما را امسال تحت تاثیر قرار نداده است.»


پیدا كردن ریتم

مدافع مكزیكی متوجه شده است كه دفاع بارسا همچنان مشكلاتی هنگام بازی در زمین دیگر تیم‌ها دارد. «همچنان راه زیادی برای رفتن در لیگ باقی مانده است و كار كردن را متوقف نمی‌كنیم و نمی‌توانیم در مورد نتایجی كه بدست آورده‌ایم، نگران نباشیم. ما باید سعی كنیم تا ریتم خودمان را پیدا كنیم و روحیه برای به كار بستن فشار و پس گرفتن مالكیت توپ را اصلاح كنیم؛ اگر می‌خواهیم نبینیم كه توپ پشت سر ما بازی داده می‌شود كه به ما ضربه زیادی نیز زده است.»

صحبت رایكارد

در تمرین جمعه صبح، فرانك رایكارد بازیكنانش را جمع كرد تا با آن‌ها بیشتر از همیشه صحبت كند. در مورد اینكه مربی گویش تند یا انتقادی داشت, ماركز توضیح داد كه مرد هلندی «همیشه از بازیكنان حمایت می‌كند تا ما خوب كار كنیم و همیشه وقتی با ما صحبت می‌كند كه می‌بیند چیز‌هایی كه دوست ندارد، در تمرین هستند. ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و باید بهترین استفاده را از این زمان برای بهبودی بكنیم.»

ماركز سپس افزود كه مربی بازیكنان را با مدارهای فیزیكی اضافه «تنبیه» نكرده است.

بازی به یك روش

در مورد نمایش خوب در بازی‌های خارج از خانه, ماركز ادامه داد: «ما باید به بازی به روشی كه در خانه بازی می‌كنیم، خو بگیریم و به حریف بیشتر فشار بیاوریم, به خصوص برای پس گرفتن توپ وقتی كه از دستش داده‌ایم. دیگر تیم‌ها از روشی كه ما بازی می‌كنیم، یاد می‌گیرند و به خوبی ما را می‌شناسند و همه چیز را در دفاع برای سخت كردن حمله برای ما تنگ نگه می‌دارند. ما نیاز به تلاش و فداكاری بیشتر داریم.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farzadweisi
پاسخ به: ماركز: «دیر یا زود، ما تعادل را پیدا می كنیم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: ماركز: «دیر یا زود، ما تعادل را پیدا می كنیم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ماركز: «دیر یا زود، ما تعادل را پیدا می كنیم.»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!