به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs کوردوبالالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۰۲) (۷۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
نویسنده: مبینا پولایی / Fcbarcelona.ir

در یکی از بازی‌های هفته سی و پنجم لالیگا، کوردوبا میزبان بارسای صدرنشین خواهد بود. این بازی ساعت 18:30 ( به وقت ایران ) و در ورزشگاه نوئوو آرکانخل برگزار خواهد شد. شاگردان لوئیز انریکه با کسب 84 امتیاز از 34 بازی گذشته خود صدر جدول و شاگردان خوزه آنتونیو رومرو با کسب 20 امتیاز در رده بیستم جدول لالیگا قرار دارند.

این دیدار برای آبی اناری پوشان هرچند آسان اما مهم تلقی می‌شود، چراکه آن‌ها پس از این بازی یک رقابت سخت و پر اهمیت برابر تیم سرمربی سابقشان، پپ گواردیولا خواهند داشت و قطعا یک پیروزی مقتدرانه و پرگل برابر کوردوبا روحیه آن‌ها را افزایش داده و شانس آن‌ها را برای پیروزی برابر بایرن مونیخ بیشتر خواهد کرد.


اما با توجه با جایگاه کوردوبا در قعر جدول، آن‌ها باید خود را به عنوان یکی از سه تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر لالیگا پذیرفته و احتمالا پیروزی یا شکست در این دیدار برایشان فرق چندانی نداشته باشد.

عملکرد اخیر دو تیم

آبی اناری‌ها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده‌اند. این در حالی است که کوردوبا در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده است. تا اینجای فصل این دوتیم 3 بار - یک بار در بازی رفت لالیگا و و دو بار در کوپا دل ری - رو در رو شدند که طی این سه بازی بارسا 12 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده است. بارسلونا در 6 بازی اخیر خود، 5 بار موفق به ثبت کلین شیت شده اما کوردوبا در 4 بازی اخیرش موفق به گلزنی نشده است.

مقایسه خط حمله‌ و خط دفاع دو تیم

بارسلونا طی 34 بازی خود در لیگ 97 گل به ثمر رسانده و تنها 19 گل وارد دروازه‌اش شده است. در سوی دیگر کوردوبا طی همین 34 بازی تنها 21 گل به ثمر رسانده و 53 بار دروازه‌اش باز شده است. با توجه این نتایج می‌توان دریافت که دفاع بارسا برخلاف کوردوبا عملکرد درخشانی داشته است؛ همچنین دفاع کوردوبا با این تعداد گل خورده یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی به حساب می‌آید. البته همین خط دفاعی در این فصل موفق به ثبت 7 کلین شیت شد. 82 درصد گل‌های بارسا در این فصل توسط خط حمله این تیم به ثمر رسیده است، این مثلث آتشین در این فصل با ثبت رکورد 102 گل عملکردی باور نکردنی از خود به نمایش گذاشته است. می‌توان اذعان داشت تعداد کم گل‌های به ثمر رسیده توسط کوردوبا - 21 گل زده - یکی از دلایل مهم قعرنشینی این تیم می‌باشد.


ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs کوردوبا
برنده ایم


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۳:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs کوردوبا
انشاالله 6-0.............ولی خدایی جلو رئال که فوق العاده بازی کردن اگه اشتباه نکنم....توی همون بازی بود که پنالدو هم مشت زدوهم جفتک انداخت وبعدبایک جلسه محرومیت اون روتشویق کردن که دوبارانجام بده ازاین حرکات رو


شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۴۸)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs کوردوبا
اگه مسي سرحال باشه نيمه اول هتريك ميكنه.احتمال هتريك مسي بالاي٨٠٪هست


شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۰۸)
 
***messi***
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs کوردوبا
3_0


شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!