به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: «یک دیدار دشوار و پرشور را پیش رو داریم»مصاحبه
فرستنده مجید پزشکی در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶) (۱,۴۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مجید پزشکی / Fcbarcelona.ir


فقط چند ساعت دیگر، از یکی از بازی‌های حساس و هیجان انگیز از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم بارسلونا وبایرن مونیخ باقی مانده است! بازیکنان خود را برای این دیدار سراسر هیجانی و پرشور از لحاظ بدنی و ذهنی آماده نبرد می‌کنند. دیداری بسیار ارزشمند و حیاتی برای هر دو تیم.

پیرامون همین موضوع آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا با رسانه لیگ قهرمانان اروپا، مصاحبه‌ای انجام داد که باهم در اینجا مرورمیکنیم.


ستاره خط میانی بارسا در این باره اذعان داشت که آنها در دیدار با بایرن مونیخ کار ساده و آسانی را پیش رو نخواهند داشت، زیرا آنها میدانند که ممکن است در این دیدار متحمل سختی‌های فراوانی شوند اما ادعا داشت که میخواهند از بازی لذت ببرند و تا جای ممکن برای کسب پیروزی تلاش کنند.

اینیستا

«آنها بازی پرتنش و سریعی دارند، ولی آنچه که برای ما مهم و ارزشمند است پیروزی است، زیرا وقتی شما یک گام دیگر تا دیدار نهایی فاصله داشته باشید، باید تمام تلاش خود را انجام بدهید و همه اینها امکان پذیر است».

«علاوه براین، ما درشرایط خوبی قرار داریم وهمه چی برای ما ایده آل است. ما تنها یک گام کوچکی از اهداف خود را برداشته‌ایم و در این راستا، امیدواریم تا پایان این شرایط واقعا خوب را حفظ کنیم. همه اینها عواملی است که به بازی خوب ما اضافه میشود، اما مهم این است که ما دوست داریم ازآنچه که انجام میدهیم لذت ببریم».

«ما - پپ - از یکدیگر شناخت کامل وخوبی داریم، زیرا مدتی باهم در اینجا بازی می‌کردیم، بین ما یک رابطه دوستانه وخیلی صمیمی وجود دارد. بنابراین من معتقدم که این دیدار برای همه خوش آیند و الهام بخش خواهد بود».


تراشتگن: لیگ قهرمانان همیشه خاص است!

«حضور در لیگ قهرمانان واقعا فوق‌العاده است. علی الخصوص وقتی به عنوان بازیکن وارد زمین می‌شوید و سرود این بازی‌ها در استادیوم پخش می‌شود؛ واقعا لذت بخش است. من میدانم که این یک لحظه بزرگ است و به همین خاطر هیچ فرصتی را نمی‌خواهم ازدست بدهم».

«لیگ قهرمانان اروپا یکی از بزرگترین چالش‌های است که شما میتوانید در فوتبال به آن فکر کنید، زیرا حساسیت این بازی‌ها خیلی بالاست».


درهمین مورد مارک آندره تراشتگن در مورد صعود احتمالی بارسا به فینال و دیدار نهایی دربرلین چنین گفت: «من دوست ندارم از همین حالا در مورد این چیزها صحبتی انجام بدهم، زیرا هنوز صحبت کردن دراین مورد خیلی زود است ، همه چی باید گام به گام پیش برود، ما الان علاوه بر لیگ قهرمان، درلیگ به مقطح حساسی رسیده‌ایم. البته فعلا تمرکز خود را روی این بازی گذاشته‌ایم و امیدواریم موفق شویم».

«بازی در تیم بزرگی مثل بارسا یک شانس بزرگ برای شما خواهد بود، اینجا همه بایک فرهنگ خاص و متقاوت زندگی میکنند، همه مثل یک خانواده و در کنار هم هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: اینیستا: «یک دیدار دشوار و پرشور را پیش رو داریم»
اره


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۶:۰۷)
 
سوداگر
پاسخ به: اینیستا: «یک دیدار دشوار و پرشور را پیش رو داریم»
نقل قول
درهمین مورد مارک آندره تراشتگن درمورد صعود احتمالی بارسا به فینال و دیدار نهایی دربرلین چنین گفت: «من دوست ندارم از همین حالا درمورد این چیزها صحبتی انجام بدهم، زیرا هنوز صحبت کردن دراین مورد خیلی زود است ، همه چی باید گام به گام پیش برود، ما الان علاوه بر لیگ قهرمان، درلیگ به مقطح حساسی رسیده ایم. البته فعلا تمرکز خود را روی این بازی گذاشته ایم و امیدواریم موفق شویم».
این روبهش میگن پختگی دراوج جوانی خوشم میاد ازکسی که این جورحرف بزنه آدم دلش قرص میشه حواسشون هست


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۱)
 
saeed2014
پاسخ به: اینیستا: «یک دیدار دشوار و پرشور را پیش رو داریم»
اينيستا جونه مادرت امشب روزه خوبت باشه


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۳۷)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: اینیستا: «یک دیدار دشوار و پرشور را پیش رو داریم»
نقل قول
«علاوه براین، ما درشرایط خوبی قرار داریم وهمه چی برای ما ایده آل است. ما تنها یک گام کوچکی از اهداف خود را برداشته ایم و در این راستا، امیدواریم تا پایان این شرایط واقعا خوب را حفظ کنیم. همه اینها عواملی است که به بازی خوب ما اضافه میشود، اما مهم این است که ما دوست داریم ازآنچه که انجام میدهیم لذت ببریم».

زمان انتقام نزدیک است دوستان همه منتظر باشید.....
بازیکنایی در این سطح وقتی در این شرایط عالی هستن دیگه خیالمون بابت برد تحته


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!