به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۱,۴۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این بازی کلودیو براوو هفتمین کلین شیت و مسی 54امین گل خود را به ثبت رساندند.

بارسلونا با شکست مقتدرانه اتلتیکو مادرید، برای 23امین بار فاتح لالیگا شد. البته آن‌ها یک بازی دیگر - با دیپورتیوو لاکرونیا - تا کسب جام قهرمانی فاصله دارند. در زیر به برخی از نکات حائز اهمیت بازی این شب به یادماندنی اشاره خواهیم داشت.


لوئیز انریکه اولین جام قهرمانی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا همراه این تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون کسب کرد، جایی که آبی اناری پوشان در فصل نیز 2010/11 قهرمانی لالیگا را تجربه کرده بودند. بازی که روز گذشته همزمان با بازی کاتالان‌ها بین دو تیم اسپانیول و رئال مادرید برگزار شد، نشانگر این بود که بارسا و رئال همانند ابتداء فصل برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا می‌جنگیدند، و با وجود اینکه رئال نیز پیروز آن دیدار شد به علت اختلاف امتیازی که از پیش بین این دو تیم اسپانیایی وجود داشت، جام قهرمانی لالیگا به آبی اناری‌ها رسید.

لیونل مسی اولین گل بارسا - و تنها گل بازی - را به ثمر رساند. این دهمین باری بود که او در این فصل از رقابت‌های لالیگا، گل اول بازی را وارد دروازه حریف آبی اناری‌ها می‌کرد.

فوق ستاره خوش فرم آرژانتینی، به رکورد 54 گل در 54 تا از بازی‌های فصل رسید، او توانست پس از سه سال رکورد 53 گل خود - طی 54 بازی - که در فصل 2010/11 به ثبت رسانده بود را جا به جا کند.

این چهارمین برد 1-0 خارج از خانه آبی اناری‌ها در این فصل بود. پیش از این آن‌ها برابر تیم‌های سلتاویگو، ویارئال و والنسیا همین نتیجه را کسب کرده بودند.

این هفتمین بازی لالیگایی کاتالان‌ها بود که در آن هیچ گلی وارد دروازه‌شان نشد؛ هفتمین کلین شیت براوو! براوو همچنین در 37 بازی لیگ تنها 19 بار دروازه‌اش برای گلزنی حریف گشوده شد، به طور متوسط 0.51 گل خورده در هر بازی.

دروازه بان شیلیایی بارسا، در بین 23 کلین شیتی که در این فصل کسب کرد 13 تای آن‌ها را در بازی‌های خارج از خانه به ثبت رساند.

بارسلونا در این فصل چهار بار با اتلتیکو مادرید دیدار داشت که موفق شد همه را با پیروزی به پایان برساند. (رفت لالیگا در نیوکمپ: 3 بر 1 و برگشت در ویسنته کالدرون: 1بر 0، رفت جام حذفی: 1 بر 0 و برگشت: 3 بر 2)

بارسا فصل گذشته نیز شش بار با این تیم تقابل داشت که در هیچ یک از آن‌ها به پیروزی نرسید. (رفت سوپر کاپ: 1 بر 1 و برگشت 1 بر 0، رفت لیگ قهرمانان: 1 بر 1 و برگشت: شکست 1 بر 0، رفت لالیگا: 0 بر 0 و برگشت: 1 بر1)

پیکه، ماسکرانو و بوسکتس سه مدافعی بودند که شب گذشته بیشترین توپ ربایی را داشتند. آنها مجموعا 24 بار موفق انجام این امر شدند؛ پیکه 9 بار، ماسکرانو 8 بار و بوسکتس 7 بار.

دنی آلوز با 88 و ایوان راکیتیچ با 82 پاس سالم بیشترین پاس‌های ارسالی بازی دیشب را از آن خود کردند. در زیر پاس‌های آلوز را با فلش‌های سبز که نشان گر پاس‌های سالم و قرمز که نشانگر پاس‌های نادرست او می‌باشند مشخص کرده‌ایم:

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
عالی


جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۳:۵۴)
 
سوداگر
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
دنی گرگه داره به فرم خوب سابقش برمی گرده خداروشکر


چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
خدایی اون ده دقیقه اول براوو تیم رو نگه داشت توی بازی


چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۶:۵۷)
 
reza.tihoo
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
agha az madrid khabar mirese ronaldo hanoz ke hanze dare gol mizane


سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۳:۲۶)
 
پارسا-10
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
عالی ،همه عالی
نه به این دلیل که طرفدار بارسا هستم،صادقانه می گم این تیم با این اتحاد،جنگدگی،انگیزه و بازی زیبا شایسته ترین تیم اروپا برای فتح سه گانه است




سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶)
 
del-barca
پاسخ به: فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
در حضور تیم و بازیکنای پر مدعای مادریدی این قهرمانی لذت بخش تر شده.در مورد براوو هم باید گفت براوو!!!!!
دنی آلوز هم نیم فصل دوم دهن خیلی ها رو بست.به جرات میشه گفت بهترین دفاع راست جهانه.


سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!