به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تغییرات اتلتیکو بیلبائو از آخرین فینال جام حذفی مقابل بارساجام حذفی
فرستنده نسرین عظیمی در تاريخ جمعه، ۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۵۰) (۸۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نسرین عظیمی / FCBarcelona.ir


تیم باسکی تغییرات زیادی را بعد از حضورش در فینالهای قبلی کوپا مقابل بارسا در ترکیب تیم خود داشته است تا این فصل را در رده هفتم جدول لالیگا به پایان برساند. ایرایزوز، ایرائولا، سوسائتا، دمارکوس و مونیاین تنها بازماندگان ترکیب آنها در فینالهای 2009 و 2012 جام حذفی می‌باشند.

3 سال بعد از آخرین فینال حذفی، پادشاهان جام حذفی اسپانیا که روی هم 49 عنوان قهرمانی این رقابتها را در اختیار دارند، دوباره همدیگر را در فینال ملاقات می‌کنند تا تکلیف پنجاهمین عنوان بین آنها مشخص شود.


بعد از اینکه بارسا در سالهای 2009 در والنسیا و 2011 در ویسنته کالدرون زیر نظر پپ گواردیولا به برتری رسید و عنوان قهرمانی را بدست آورد، این سومین فینال این دو تیم در 6 سال اخیر است. پس از فینال 2009، اتلتیک بیلبائو تغییرات زیادی را در تیمش داشته است و تنها دروازبان آنها گورکا ایرایزوز، ایرائولا مدافع تیم، سوسائتا در خط هافبک و مهاجمشان توکرو که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ترکیب تیم باقی مانده‌اند، به همراه مونیان و د مارکوس از 2012.

بازسازی ترکیب تیم

تیم باسکی که در این فصل با نتایج 2-0 در نیوکمپ و 5-2 در سن مامس برابر بارسا شکست خورد، تغییرات قابل توجهی را در تیمش ایجاد کرده است؛ از جمله جایگزینی مربی آنها مارسلو بیلسا با بازیکن سابق بارسا ارنستو والورده. همچنین لاپورته، سن خوزه و بالنزیاگا که نقش مهمی را در ترکیب دارند به این تیم اضافه شده‌اند.

میکل ریکو، ایتوراسپه و اونای لوپز به سوسائتا و دمارکوس در خط هافبک پیوستند. در کنار آنها ایبای گومز، بنیات و گورپگی که دو فینال قبلی را از دست داد نیز حضور دارند. همچنین گلزن آنها آرتیز آدوریز که در این فصل 16 گل را در لیگ به ثمر رسانده است، به همراه مونیاین که مصدوم است عضو ترکیب تیم هستند.

مربی شماره سه

ارنستو والورده سومین مربی است که از سال 2009 تا کنون همراه اتلتیک بیلبائو مقابل بارسا در فینال حذفی روبرو می‌شود. خواکین کاپاروش در فینال 2009 و مارسلو بیلسا در فینال 2012 هدایت آنها را بر عهده داشتند که بارسلونا به رهبری پپ گواردیولا هر دو دیدار را پیروز شد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: تغییرات اتلتیکو بیلبائو از آخرین فینال جام حذفی مقابل بارسا
فقط بارسا


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۳۸)
 
سوداگر
پاسخ به: تغییرات اتلتیکو بیلبائو از آخرین فینال جام حذفی مقابل بارسا
ان شاالله این بازی روهم مامی بریم وسه بارپشت سرهم بیلبائوروشکست می دیم


شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸)
 
biology
پاسخ به: تغییرات اتلتیکو بیلبائو از آخرین فینال جام حذفی مقابل بارسا



شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!