به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: «اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای داریم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰) (۹۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کاپیتان بارسا بعد از آخرین بازی خود در نوکمپ با خبرنگاران سخن گفت. نیمار و ماسکرانو نیز در این مصاحبه شرکت کردند.

چقدر زیباست که ژاوی به عنوان کاپیتان بارسلونا، کاپ قهرمانی را به همراه آندرس اینیستا بالای سر ببرد، احتمالا یکی از جذابترین صحنه‌های این فصل، همین صحنه بوده است. او بعد از انجام آخرین بازی خود در ورزشگاه نوکمپ گفت: «حالا ما اعتماد به نفس بسیار بالایی داریم».


ژاوی گفت: «نمی توانم از این خوشحال‌تر باشم. نه به خاطر اینکه جام را بدست آوردیم، به این خاطر که تقریبا همه نیمه دوم را در زمین حاضر بودم». او در مورد گل اول لیونل مسی گفت: «گل اول لئو غیر قابل توصیف بود. فوق‌العاده. فکر می‌کنم این یکی از بهترین گل‌هایی بود که او به ثمر رسانده است».

ژاوی در مورد فینال لیگ قهرمانان نیز گفت: «ما باید بسیار مراقب باشیم. یوونتوس تیمی بزرگ است، اما ما در فرم خوبی به سر می‌بریم و اعتماد به نفس بسیار بالایی داریم».

نیمار

«آن‌ها فشار زیادی به ما آوردند ولی ما به خوبی کنترل بازی را بدست گرفتیم و شروع به انجام بازی خود کردیم و نیمه دوم را با دو گل به پایان رساندیم».

«هفته آینده برای کسب جام سوم تلاش خواهیم کرد؛ جامی که بسیار برای ما اهمیت دارد».


او در مورد دعوای انتهای بازی گفت: «آن حرکت، مانند هر حرکت دیگری بود. نمی‌دانم آن‌ها چرا عصبانی شدند. این جزئی از فوتبال است و تغییر نخواهد کرد. من سه سال پیش نیز دقیقا همین حرکت را انجام دادم».

ماسکرانو

«ما باید جشن بگیریم زیرا کسب این عنوان بسیار سخت بود».

«شاید این یکی از بهترین گل‌های مسی بود. البته باید گل‌ها را با توجه به اهمیتشان و حریفی که در مقابل آن‌ها به ثمر رسیده است، سنجید. مسی جادوی خود را انجام داد و این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم ببینیم».

«من دوست دارم فقط در مورد فوتبال صحبت کنم. من سعی می‌کنم به مربی با توجه به تجربه‌ای که دارم کمک کنم. باید رویکرد درستی را پیش گرفت و به نظر من این فصل، فصل بسیار سختی بود اما ما آن را به بهترین شکل ممکن به پایان خواهیم رساند. تنها یک بازی دیگر برای یک پایان کامل باقی مانده است».

«فکر می‌کنم باید قدرت انتقاد پذیری خود را بالا ببریم تا همچنان بتوانم پیشرفت کنیم. مدرکش هم اینجاست: دو جام را بدست آوردیم و احتمال قهرمانی در لیگ قهرمانان هم وجود دارد».

«از هواداران تشکر می‌کنم. شما همیشه با ما هستید. وقتی در فینال بازی می‌کنیم، تنها برای بردن جام برای خودمان نمی‌جنگیم، بلکه می‌جنگیم تا جام را برای هواداران بدست بیاوریم و آن‌ها را خوشحال کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ژاوی: «اعتماد به نفس فوق العاده ای داریم»
مهندس


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۲۸)
 
سوداگر
پاسخ به: ژاوی: «اعتماد به نفس فوق العاده ای داریم»
خوشحالم وکمی ناراحت ازدوبابت.....قضیه اول اینکه داریم به بازی آخرکاپیتان می رسیم ونگرانی دوم هم بخاطرحوادث فوتبال هست که ممکن خدایی ناکرده ببازیم وسه گانه کامل نشه ویکم ازشکوه خداحافظی ژاوی کم بشه


دوشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۰۴)
 
del-barca
پاسخ به: ژاوی: «اعتماد به نفس فوق العاده ای داریم»
فقط یک بازی مونده.امیدوارم ژاوی با خوشحالی کامل و کسب قهرمانی cl بارسا رو ترک کنه.


دوشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۲۸)
 
پارسا-10
پاسخ به: ژاوی: «اعتماد به نفس فوق العاده ای داریم»
نقل قول
ژاوی گفت: «نمی توانم از این خوشحال تر باشم. نه به خاطر اینکه جام را بدست آوردیم، به این خاطر که تقریبا همه نیمه دوم را در زمین حاضر بودم».

به این جمله دقت کنید،نشان دهنده یکی از مهمترین علل ژاوی برای ترک بارساست،ژاوی دوست داشت خیلی بیشتر از اینها تو این فصل برای تیم محبوبش بازی کنه.کاریکه به خوبی توانایش هم داشت....


یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!