به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم».مصاحبه
فرستنده نسرین عظیمی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۲۱) (۷۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: نسرین عظیمی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ دراولین فینالش در لیگ قهرمانان اروپا ادعا می‌کند که آرام است و می‌خواهد در برلین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. شماره 4 بارسا، روزهای ابتدایی حضورش را در بارسا بخاطر می‌آورد. او عملکرد تیم را دراین فصل مرور کرد و از ژاوی و مسی صحبت کرد. او جز بالا بردن جام قهرمانی در ورزشگاه برلین چیز دیگری را تصور نمی‌کند.

ورود به بارسا

«حقیقت این است که من نمی‌خواستم باعث بوجود آمدن توقعات از خودم شوم. هدف من رؤیا نبود و من در حال کسب تجربه بودم. اما می‌دانستم که تجربه قابل دست‌یابی است. شما باید با لبخند به بارسا وارد شوید و با لبخندی بزرگتر اینجا را ترک کنید».


لوئیز انریکه

«او سخت کار می‌کند، به تمام جزئیات توجه می‌کند و همیشه سعی می‌کند تا تمرینات خود را به بهترین شکل انجام دهیم. او از جمله افرادی است که می‌داند چگونه بهترین بازی ممکن را از بازیکنانش بگیرد. این دلیلی برای اعتماد بالای ما به او و اتحاد تیم تا روز آخر است».

سبک و روش بازی بارسا

«اولین چیزی که هنگام آمدنم به بارسا باید می‌فهمیدم این بود که بهترین بازیکن جهان "لئو مسی" در سمت راست من حضور دارد. او خیلی خاص است و حرکاتش با هر وینگر دیگری متفاوت است. همچنین من بهترین مدافع راست یعنی "دنی آلوز" را هم در سمت راست خود داشتم. بنابراین یکی از وظایف من ایجاد تعادل در این پست است و اینکه بدانم تیم در هر زمان به چه چیزی نیازمند است. گاهی اوقات شما مجبورید به هم‌تیمی‌ها کمک کنید تا بدرخشند و تلاش خود را برای تیم بکار ببرید».


ژاوی

«او فوق‌العاده است. اینکه چیزهای زیادی در داخل و خارج از زمین از او یاد می‌گیرم برای من یک امتیاز بزرگ است: اینکه چگونه او رفتار می‌کند، چگونه برای مسابقه آماده می‌شود، ... . ژاوی بدون جایگزین است. از او بخاطر کارهایی که برایم انجام داده تشکر می‌کنم و برای او بهترینها را آرزو می‌کنم».

مثلث خط حمله

«باشگاه برای داشتن بهترین مهاجمان در تیم هزینه زیادی را انجام داد. اینکه در مورد آنها زیاد صحبت می‌شود امری طبیعی است. آنها بسیار خوب هستند. مهمترین نکته این است که هنگامی که ما پیروز می‌شویم همه با هم آن را بدست می‌آوریم و همه تیم به خوبی این موضوع را درک می‌کند».

فینال لیگ قهرمانان

«ما با آرامش پای به فینال می‌گذاریم. برای رسیدن به آن زحمت کشیدیم و اکنون می‌خواهیم در آن پیروز باشیم. ما بخوبی یوونتوس را می‌شناسیم و به آنها احترام می‌گذاریم، اما در ذهنمان چیزی جز پیروزی تصور نمی‌کنیم. این یک فینال است و ما بارسا هستیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی کنیم».
لایک


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۰۹)
 
Sidarta
پاسخ به: راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی کنیم».
مطمئن باش ماهم به همین موضوع فکر میکنیم بستگی به بازی شما دازه


جمعه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۲۷)
 
kamiba
پاسخ به: راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی کنیم».
همه ما به بردن فکر میکنیم. فقط شما باید عملیش کنید


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲۳)
 
سوداگر
پاسخ به: راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی کنیم».
ان شاالله همینطورباشه ..........ازتواضع وفروتنیش خوشم میاد


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۰۸)
 
BRAIN
پاسخ به: راکیتیچ: «بجز پیروزی، به چیز دیگری فکر نمی کنیم».
به امید پیروزی و کچل شدن راکیتیچ


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!