به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می‌رویم»مصاحبه
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۱۶) (۹۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


«یووه سطح خیلی بالایی دارد و با شایستگی پا به فینال می‌گذارد». سرمربی؛ حریف فینال لیگ قهرمانان خود را اینگونه معرفی می‌کند.

روز به روز به فینال بزرگ نزدیک‌تر می‌شویم و انریکه معتقد است: «باید در فینال عالی باشیم». بر اساس صحبت‌های انریکه راحت می‌شود حدس زد که در کمپ آبی و اناری‌ها، همه چیز عالی است! شکست دادن غول‌هایی همچون منچستر سیتی، پاریس سن ژرمن و بایرن مونیخ اعتماد بارسایی‌ها را ارتقا داده است. البته انریکه معتقد است که تیم باید از نظر روانی نیز آماده فینال باشد.


مهمترین موضوعاتی که لوئیس انریکه امروز در کنفرانس مطبوعاتی اذعان داشت، در ادامه آمده است.

یوونتوس

«آنها فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سرگذاشته‌اند و مانند ما، شانس کسب سه گانه را دارند. آنها شایسته حضور در فینال بودند».

«همه چیز درباره این تیم من را نگران می‌کنند. اگر در مهار پیرلو موفق نباشیم، کار برای ما مشکل خواهد شد. آنها در دفع توپ عالی هستند. موراتا بازیکنی است که سطح بالای بازی خود را ثابت کرده و عملکر رو به رشدی داشته است».

روند آماده‌سازی

«مانند تمام طول فصل تمرینات به خوبی برگذار می‌شود و ما سخت کار می‌کنیم. بازیکنان و کادر مربیگری از اینکه شانس کسب سه گانه را داریم؛ احساس عالی دارند».

فینال

«ما سعی خواهیم کرد که مالکیت توپ را تحت کنترل داشته باشیم گرچه که به خوبی از توانایی تیم یووه، در حفظ توپ آگاهیم. این یک بازی جالب برای مربیان می‌باشد. بازیکنان خط دفاعی هر دو تیم شب سختی را پشت سر می‌گذارند و تحت فشار خواهند بود».

طرفداران

«امیدواریم که مانند ما، از بازی لذت ببرند. در برلین تعداد تماشاگران هر دو تیم مساوی خواهد بود ولی؛ اگر تعداد آبی و اناری‌ها کمتر هم باشد، شما متوجه نخواهید شد چرا که آنها سر صدای زیادی ایجاد می‌کنند».

خاطرات

«به یاد دارم که در بازی مقابل یووه این شانس را داشتم که دروازه را باز کنم، ولی بوفون عکس العمل خیلی خوبی داشت، او هنوز هم دروازبان فوق‌العاده‌ای است. ما به فینال پاریس رفتیم و همراه با دوستانم در آنجا خاطرات لذت بخشی داریم».

«در استادیوم المپیک من موفق به زدن گل شدم آنهم وقتی شرایط جوی مساعد نبود و در زمین مسابقه مه زیادی دیده می‌شد. آنجا استادیوم فوق‌العاده‌ای است. امیدوارم هوادارن از خاطرات باشگاه لذت ببرند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
انشالله


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۰۰)
 
kamiba
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
قدم آخر رو با قدرت بردار لوئیز


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲۰)
 
سوداگر
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
نقل قول
اگر در مهار پیرلو موفق نباشیم، کار برای ما مشکل خواهد شد.
من چندروزپیش هم گفتم اگه بتونیم ارتباط بین پیرلو وپوگبا باویدال وتووز روقطع کنیم می تونیم خیلی خوب نبض بازی رو به دست بگیریم....چون اگه دقت کرده باشیدیوو تیمیه که ازدقیقه70-75 خسته میشه کمی عقب می کشه..........
نقل قول
«به یاد دارم که در بازی مقابل یووه این شانس را داشتم که دروازه را باز کنم، ولی بوفون عکس العمل خیلی خوبی داشت، او هنوز هم دروازبان فوق العاده ای است. ما به فینال پاریس رفتیم و همراه با دوستانم در آنجا خاطرات لذت بخشی داریم». «در استادیوم المپیک من موفق به زدن گل شدم آنهم وقتی شرایط جوی مساعد نبود و در زمین مسابقه مه زیادی دیده می شد. آنجا استادیوم فوق العاده ای است. امیدوارم هوادارن از خاطرات باشگاه لذت ببرند».
همون طوری که خودش هم گفت موقعیت خوبی روازدست دادکه اگه گل می کرد این مابودیم که صعودمی کردیم....ولی عیب نداره چون بعضی وقتها عبرت گرفتن ازیه شکست تلخ بهترازصدبرد شیرین بی فایده اس


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۰۱)
 
ElMaestro6
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
نقل قول
«همه چیز درباره این تیم من را نگران می کنند. اگر در مهار پیرلو موفق نباشیم، کار برای ما مشکل خواهد شد. آنها در دفع توپ عالی هستند. موراتا بازیکنی است که سطح بالای بازی خود را ثابت کرده و عملکر رو به رشدی داشته است».

بنظرم پبرلو خیلی هم این چند وقت رو فرم ایده آلش نبوده نمونش تو بازی با ریال ک کلی اشتباه داشتو خوبم بازی نمیکرد موراتا هم بازیکنی نیست ک نشه مهارش کرد...
کافیه خودمون باشیم یوونتوس تو روز خوبشم حریف ما نمیشه


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱)
 
messi-.10
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
نقشه یونتوس ضد حمله زدن با توجه به صحبت آلگری
باید مراقب باشیم گل نخوریم


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۱)
 
MH_220
پاسخ به: سرمربی: «با بهترین فرم خود به برلین می رویم»
خداکنه با یک نتیجه ی قاطع ببریم که دیگه حرف و حدیثی توش نباشه ... ./


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!