به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۸۶ (۰:۴۷) (۱,۰۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


تیكی بگرستین معتقد است بحرانی كه به بارسا نسبت داده می‌شود، از بیرون است و از اینكه یك شكست چطور تمام چشم انداز مطبوعات را تغییر می‌دهد، متحیر است. مدیرفنی آبی و اناری‌ها از شكست هفته گذشته برابر ختافه ناراحت بود, اما مدعی شد كه باشگاه و مربیان پیش از آن می‌دانستند كه نیاز به پیشرفت است.

برد برابر بتیس و رنجرز با ستایش مواجه شدند و بعد از یك شكست، آونگ پاندول تقریبا برعكس چرخید و از بارسا بدگویی شد.


او توضیح داد: «نكته این است كه این تغییرات از داخل نمی‌آیند. آنالیزهایی كه ما می‌كنیم با چیزی كه آن‌ها بیرون انجام می‌دهند، یكسان نیست. مال ما سردتر است. ما متوجه هستیم كه گرچه تیم در خانه نتایج خوبی بدست آورده اما كاستی‌هایی در تیم وجود دارند. ما متوجه این نقص‌ها شده ایم, حتی زمانی كه تیم خوب بازی می‌كند.»

«به خاطر همین بعد از بازی احساسات عجیب و بد هستند, مانند بازی با ختافه, چیزی كه واقعا باید در موردش جدی بود, چون ما باید بلافاصله به نوع فوتبالی كه توانسته‌ایم در سال‌های اخیر بازی كنیم، برگردیم. اگر ما به مورد خاص دو هفته پیش نگاه كنیم, بارسا در صفحه‌های اصلی با عنوان‌هایی مانند «مثلث رویایی», «چه مثلثی», «چه شگفت انگیز», «همه چیز رو به راه است» بود اما ما متوجه بودیم كه اینطور نیست, فوتبال بارسا به اندازه‌ای كه ما می‌خواستیم روان نبود, توپ به اندازه گذشته سرعت نداشت.»

«بنابراین آنالیز پایانی ما بر پایه كار و بهبود چیزهایی كه فرانك رایكارد پیش از این یادداشت كرده بود، است. مشخص است كه كمبود پویایی وجود دارد و چیز دیگری كه باید بهبود ببخشیم، سرعت كارمان و دقیق‌تر قدرت دفاعی است. من فكر می‌كنم این می‌تواند بیش از حد باشد. ما زمان برای درست كردن همه چیز داریم. نكته توانایی تصحیح موارد است, ما واقعا همه تیم را نیاز داریم.
در واقع بهترین راه برای حل كردن این مشكل از راه رقابت است, چون رقابت باید از داخل بوجود بیاید. و تنها در صورتی می‌تواند از داخل بوجود بیاید كه همه تیم در اختیار مربی باشد.
»

تیكی سپس خرید بازیكن جدید برای تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستان را رد كرد و نگاه به بازگشت بازیكنان مصدوم به میدان دارید. او ادامه داد: «مشخص است كه به عنوان باشگاه ما دائما با بازیكنان كار می‌كنیم, ولی با این تفاصیل ما نباید نیاز به فكر در مورد پنجره نقل و انتقالات زمستان داشته باشیم. ما می‌دانیم كه ممكن است اتوئو و توره را برای یك ماه و ده روز از دست بدهیم, اما ما با تیم راضی هستیم. ما فكر نمی‌كنیم نیازی به انجام كاری با تیم باشد و ما تعدادی بازیكن مصدوم داریم كه بهبود می‌یابند. وقتی نوبت به مربیان می‌رسد ما بیشتر نیز راحت می‌شویم, چون آن‌ها اعتماد به نفس ما را بالا برده‌اند و هر روز به اندازه كافی برای صحبت با آن‌ها خوشبخت هستم. من می‌دانم آن‌ها چه فكر می‌كنند و كاملا با آن‌ها موافق هستم. اما بدون شك برای انجام كاری كه می‌خواهند ما باید همه تیم را در دسترس داشته باشیم.»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: تیكی: «نه بحرانی در کار است و نه خریدی!»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!