به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلگری: «مهمترین بازی زندگیمان را پیش رو داریم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۱۰) (۵۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


آلگری در نشست پیش از بازی مقابل بارسا عنوان کرد که یونتوس تا به اینجای فصل، فصلی فوق‌العاده را سپری کرده است.

روز جمعه، ماسیمیلیانو آلگری به همراه جیان لوییجی بوفون و لئورنادو بونوچی از تیم یوونتوس در نشست مطبوعاتی پیش ار فینال برلین حضور یافته و به سوالات انبوهی از روزنامه نگاران پاسخ دادند. آلگری در این نشست تاکید کرد: «این بازی حداقل تا این لحظه، حساس‌ترین بازی زندگیمان است». وی ادامه داد: «هر بازیکنی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست. تجربه منحصر به فرد و بازی تعیین کننده‌ای خواهد بود».


سرمربی تیم ایتالیایی ضمن احترام به بارسلونا، اذعان داشت: «ما باید قبل از انکار کردن حریفمان، خودمان به فکر گلزنی باشیم». وی نظر خود درباره خط حمله آبی و اناری پوشان را نیز اینگونه بیان کرد: «ما به متوقف کردن آنها فکر کرده‌ایم. این سه فوق‌العاده‌اند. باید در بهترین فرم خود باشیم و قبول کنیم که بازی 0-0 به پایان نخواهد رسید و باید حداقل یک گل به ثمر برسانیم».

لوییس انریکه و ماسیمیلیانو آلگری، زمانیکه سرمربی استوریایی هدایت رم را بر عهده داشت، بارها با یکدیگر درگیریهای لفظی پیدا کرده بودند. اگرچه، سرمربی ایتالیایی به تمجید از انریکه پرداخته و گفت: «نتایج گویای همه چیز هستند. همه چیز به این آسانی که به نظر می‌رسد نیست. ما قبلاً دیده‌ایم که او دقیقاً می‌داند که چه می‌خواهد». وی همچنین راجع به از دست دادن کیه لینی برای این بازی نیز اظهار داشت: «واقعاً متاسفیم. او فصل فوق‌العاده‌ای را در داخل و خارج از زمین سپری کرده بود».

در زیر می‌توانید بخشهایی از مصاحبه‌های دو بازیکن یوونتوس را مشاهده کنید:

جیانلوییجی بوفون

«جنبه احساسی در این بازی به نمایش در خواهد آمد و این موضوع نقش به سزایی ایفا می‌کند. دو تیم بسیار باتجربه مقابل هم قرار خواهند گرفت و فکر می‌کنم که در ابتدای بازی هر دو اندکی استرس داشته باشند، اگرچه خیلی زود این دو تیم روی واقعی خود را نشان خواهند داد».

«بر روی کاغذ بارسا شانس بیشتری داشته، زیرا بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد. اگرچه ما نیز گوشت قربانی نیستیم. در یک فینال همه چیز برابر است».

«تراشتگن مرا تحت تاثیر قرار داده و من برای او بهترین‌ها را آرزو دارم».

لئوناردو بونوچی

«ما به لطف گروه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان، جواز حضور در فینال را کسب کردیم. فکر نمی‌کنم که این بازی تنها تقابل خط حمله بارسا با خط دفاع یووه باشد، بلکه جنگی است میان دو تیم بزرگ».

«بارسا در لیگ تنها 21 گل دریافت کرده است و این نشان می‌دهد که آنها به خوبی راه دفاع کردن را می‌دانند. در این بازی خط هافبک هر دو تیم نقش کلیدی را ایفا می‌کند».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: آلگری: «مهمترین بازی زندگیمان را پیش رو داریم»
باید ببازی ..


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: آلگری: «مهمترین بازی زندگیمان را پیش رو داریم»
ان شاالله می بازی


شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!