به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می‌ماند.مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۸۶ (۱:۳۸) (۹۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


رئیس بارسلونا خوان لاپورتا به طور عمومی از اعتقادش به فرانك رایكارد, كادر فنی, و تیم آبی و اناری‌ها صحبت كرد. در طی دیدار باشگاه از بوینس آیرس, خوان لاپورتا به طور خلاصه توجه‌اش را به بارسلونا معطوف كرد.

و به نقل از Sport.es, پیام او به فرانك رایكارد و مردانش «واكنش» به مشكلات اخیر بود. او گفت: «در بارسلونا زمانی برای آرام بودن نیست, اما من فكر می‌كنم ما برای غلبه بر شرایط ناسازگارمان به خوبی عمل كرده‌ایم.»


با وجود اینكه بارسلونای خارج از خانه همچنان رضایتبخش نیست, لاپورتا تاكید كرد همه می‌دانستند كه چه كار باید كرد. رئیس افزود: «همه متوجه هستند كه ما باید از پس وضعیتمان با واكنش به آن بربیائیم, و ما می‌توانیم به آن واكنش نشان دهیم، چون بازیكنان و مربیان بزرگی داریم.»

هم جهت با مدیر فنی تیكی بگیریستیان, او ادامه داد: «من همیشه با مدیر فنی و مربی‌مان موافق هستم. ما با رایكارد خوشحال هستیم, كسی كه توانایی هدایت بارسا در لحظات حساس و بحرانی را نشان داده است, و همیشه آرام است چون به پتانسیلش اعتقاد دارد. من معتقدم تیم با تصمیمات خوب فرانك، غلبه بر این وضعیت را می‌آموزد.
در حال حاضر, ما باید خونسرد باشیم. ما تیم بزرگی داریم كه از عهده کاستی كه ایجاد كرده‌ایم، برخواهد آمد. اینجا, ما بازیكنان با ارزشی مانند لیونل [مسی] را داریم كه چندی پیش بازی خوب دیگری [با آرژانتین] داشت.
»

در مورد مسی, لاپورتا گفت: «او در حال حاضر بهترین بازیكن آرژانتین است, به عنوان رئیس, من خیلی مفتخرم. او در كشورش یك الگو است, و او شایسته این است. او ماهیت فوتبال را نمایش می‌دهد، چون او در هر بازی كارهای خارق العاده‌ای می‌كند. آرژانتین برای او ارزش بسیار زیادی دارد، چون او در هر بازی ملی هرچه كه دارد را رو می‌كند.»

«رونالدینیو؟ خود را جای او بگذارید, همه دنیا همیشه همه چیز از او می‌خواهند. از این جهت, او می‌تواند برابر فشار بایستد. من می‌دانم كه او خونسرد است, و - مانند ما - به موقعیت‌هایش اعتقاد دارد. او اخیرا مصدوم شده است, اما او قانع و خوشحال برای بازی در بارسلونا می‌ماند. و ما از داشتن او در اینجا بیشتر از او خوشحال هستیم.
او برابر پرو بازی می‌كند؟ او وضعیت را می‌داند و ما به CBF (فدراسیون فوتبال برزیل) و متخصصینش اعتقاد كامل داریم. ما ناراحت نیستیم چون آن‌ها او را با آمادگی 100% می‌خواهند; اگر این گونه نیست, پس او بازی نخواهد كرد. به هر حال او بازیكن كلیدی است، بنابراین عادی است كه از او بخواهند كه بازی كند.
»

مدیر تیم برای بحث در مورد بازیكنان مصدوم در نوكمپ اقدام كرد, حتی به ادمیلسون در كنار دكو و ساموئل اتوئو كه بارها یادآوری می‌شوند، اشاره كرد.

او گفت: «دكو و اتوئو دو بازیكن بسیار مهم برای ما هستند، چون به تیم شخصیت می‌دهند. من همچنین به بازگشت خوزه ادمیلسون اطمینان دارم. او بدشانس بود كه مصدومیت‌های پیچیده‌ای را متحمل شد, اما او همیشه عضو تیمی كه مقام می‌آورده بوده است.»

«نقل و انتقالات زمستانی؟ در مورد این موضوع ما اطمینان كافی [به كادر فنی] داریم و اگر لازم باشد، با تیكی صحبت خواهیم كرد. اگر آن‌ها احساس می‌كنند، از این نظر به چیزی نیاز هست, ما از آن آگاه خواهیم شد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می ماند.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می ماند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می ماند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می ماند.



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رونالدینیو وفادار می ماند.
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۷)
 
arash10
پاسخ به: لاپورتا به رایكارد, مسی و رون...
نظرات آقای لاپورتا خوب بود ولی فکر کنم کادر فنی تیم داره خودشو پیدا می کنه ومن مطمئنم مشکل بازیهای بیرون از خانه حل میشه.
رونالدینیو ومسی هم بارها وفاداریشون رو به باشگاه ثابت کردند
وامیدوارم سالهای خوب دیگری را با بارسلونا بگذرانند
من نمی تونم بارسلونا رو تو نبود رونالدینیو و مسی تجسم کنم


پنج‌شنبه، ۱ آذر ۱۳۸۶ (۱۷:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!