به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.اخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۶ (۲۳:۵۰) (۸۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


تشکیلات بارسلونا و یونسكو، بعد از ظهر جمعه در پاریس یک قرارداد همكاری تاریخی امضا كردند. این پیمان اجازه آغاز كار به شیوه‌ای جدید، برای كمك به حل مشكلات كودكان تنگدست در سراسر جهان می‌دهد.

رئیس آبی و اناری‌ها خوان لاپورتا و نایب رئیس آلبرت ویسنس , در كنار گرداننده آنتونی روویرا, نمایندگان باشگاه در پایتخت فرانسه بودند كه قرارداد همكاری با یونسكو, سازمان آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان ملل امضا شد. لاپورتا و مدیر ارشد یونسكو، كویچیرو ماتسورا قرارداد را ساعت 16:10 در مقر یونسكو در پاریس امضا كردند.


گپ خصوصی

هیات نمایندگان بارسا ساعت 16:00 به مقر یونسكو وارد شدند و لاپورتا, ویسنس و روویرا گپ خصوصی با ماتسورا پیش از اقدام برای امضای قرارداد و دیدار با رسانه‌ها داشتند.

بارسا «یک باشگاه ارزشمند» است

پیش از گذاشتن قلم بر روی كاغذ, ماتسورا در مورد عقیده‌اش مبنی بر اینكه بارسا «یک باشگاه ارزشمند» است، صحبت كرد. او سپس توضیح داد كه این قرارداد همكاری هدف‌ها و مقصد‌های زیادی دارد: واكنش به خشونت, واكنش به نژادپرستی و در حمایت از سیاست‌های ضد دوپینگ و تشویق به تحصیل.

رهبر یونسكو عنوان كرد كه هدف كلیدی دیگر، دیدن پایانی بر خشونت در ورزش و مدرسه‌ها است. او معتقد بود, كه تمام قرارداد محدودیتی ندارد.

لاپورتا سپس برای خواندن صحبت‌هایش بالا رفت و گفت كه این قرارداد باید به عنوان «شناختی از كاری كه ما در حمایت از تحصیلات عمومی و ترویج ارزش‌های مردم می‌كنیم» دیده شود. او بعد، نامش را بر روی سند تاریخی امضا كرد.

نمونه‌ای برای جهان

هدف قرارداد، ترقی آگاهی همگانی از نقشی كه تحصیلات و ورزش در پیشرفت و شناخت كودكان و جوانان بازی می‌كند، است. برنامه‌هایی برای آگاهی آموزشی و ضد دوپینگ, در كنار مقداری فعالیت و ابتكار برای ترقی مبارزه برابر محرومیت, تشویق به تحصیل و تحصیل برای كودكان و جوانان محروم و حمایت از تحصیل مردم، در این مشاركت ذكر شده‌اند.

از این جهت, لاپورتا توضیح داد كه این قرارداد «نمونه‌ای برای موسسات دیگر بوده و راهی است تا به جهان بگوئیم که ما باید این مشكلات را حل كنیم». او به دشواری‌های زیادی كه كودكان بسیاری در این سیاره در راه پیشرفتشان مواجه هستند، اشاره کرد.

جزئیات قرارداد

همكاری میان بارسلونا و یونسكو در جهان ورزش بی‌نظیر است، چون این اولین بار است كه یك باشگاه ورزشی قرارداد بین المللی با یونسكو امضا كرده است. این همكاری برای پنج سال ادامه خواهد داشت و قرارداد اقتصادی ثابتی بین دو طرف وجود ندارد. این قرارداد همچنین نشان می‌دهد كه تعهدی در بخش بارسا برای استفاده از لوگوی یونسكو وجود ندارد و بخش اجرایی قرارداد، توسط نمایندگان دو نهاد شكل گرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۸)
 
hamed5
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۶)
 
inronaldinho
پاسخ به: بارسا قرارداد تاریخی با یونسكو امضا كرد.
بارسا باشگاهی که برای کمک به فقرای جهان سالی 20 میلیارد یورو میده


چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!