به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«من می‌خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»اخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ آذر ۱۳۸۶ (۱۲:۵۵) (۱,۱۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، سازماندهی هیئت مدیره را تایید كرد. «من می‌خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم و همكارانم را برای گرفتن مسئولیت‌های جدید تشویق كنم.»

به نظر خوان لاپورتا, سازماندهی قصد دارد به اعضای هیئت مدیره انگیزه بدهد: «آنها مسئولیت‌های جدیدی را می‌گیرند، چون آدم‌های توانا و آماده‌ای هستند.» او توضیح داد كه اداره كنندگان با سازماندهی جدید آشنا هستند و او اعتماد كامل به توانایی‌های آنها برای گرفتن مسئولیت‌های جدید دارد. او از این تغییرات با گفتن «وضعیت باشگاه خوب است اما باید بهبود یابد» نتیجه‌گیری كرد.


تصمیم شمرده

در حین صحبت در كنفرانس مطبوعاتی برای پرده برداری از تغییرات داخلی, آقای لاپورتا تاكید كرد كه این تصمیم به خاطر اتفاقات اخیر گرفته نشده، بلكه براساس ملاحظات از پایان فصل گذشته گرفته شده است: «این تصمیم به دقت مطرح شده است. من می‌خواستم [این تغییرات] را پیش از پایان سال عملی كنم. اما اجازه می‌دادم این ایده‌ها كامل شوند و اكنون زمان درستی برای عملی كردن آنها است. آنها برای هدایت باشگاه تا پایان دوره طراحی شده‌اند. هیچ قصد گزینشگری پشت آن‌ها نیست.»

تقویت كردن فضاهای ورزشی

نكته اصلی سازماندهی، حضور مجدد نایب رئیس برای فضای ورزشی است كه توسط مارك اینگلا با هدف اضافه كردن شاخه‌های بیشتر به مسئولیت، هدایت خواهد شد. آقای لاپورتا كار آقای اینگلا را به عنوان نایب رئیس بازاریابی تحسین كرد: «او شخص مسئولیت پذیری است, بالغ و دارای ظرفیت بزرگ برای كار و تفكر تحلیلی است. او در لحظات دشوار خونسرد است و شیفته فوتبال است.»

فواید نایب رئیس ورزش

خوان لاپورتا توضیح داد كه مارك اینگلا این مسئولیت‌ها را خواهد داشت: «مطمئن شدن از انجام شدن قوانینی كه توسط هیئت مدیره تصمیم گرفته شدند, تعریف راهبرد استراتژیك فضای ورزشی, و مشاركت در تصمیم گیری‌ها. به هرحال این باید 'بدون دخالت در كار مربی یا مدیرفنی' صورت گیرد كه به معنی این نیست كه او نباید وساطت كند.»

آقای لاپورتا اعتمادش به كار مدیر فنی, تیكی بگرستین كه نقش بزرگی در خریدهای این فصل بازی كرد، را تكرار كرد. او همچنین از فرانك رایكارد و شیوه مربیگری‌اش حمایت كرد. «ما نمی‌خواهیم او تغییر كند. هركسی شیوه خودش را دارد. ما شیوه او را دوست داریم و او نشان داده است كه می‌تواند ما را به موفقیت هدایت كند.» آقای لاپورتا معتقد است كه رایكارد و بگرستین در 'هارمونی كامل' با مارك اینگلا كار خواهند كرد.

فرر, نایب رئیس جدید

جدا از پست جدید مارك اینگلا, خائوم فرر به نایب رئیسی نائل شد. به نظر آقای لاپورتا, صندوقدار سابق برای «انجام بازاریابی قرن 21 كه بازاریابی اجتماعی است» مسئول خواهد بود. بنابراین, خائوم فرر باید ضوابط مسئولیت اجتماعی باشگاه را در تمامی فعالیت‌های بازاریابی باشگاه عملی كند.

نایب رئیس دیگر, آلفونس گودال, در مسئولیت فضای اجتماعی ادامه خواهد داد اما مسئولیت سخنگوی هیئت مدیره را نیز برعهده خواهد گرفت. خوان بوریكس نیز به فضای اجتماعی ملحق شده اما به نقش قبلی‌اش به عنوان صندوقدار ادامه خواهد داد. در پایان, آلبرت پرین، بازیكنان را در تعهدشان به تیم‌های ملی همراهی خواهد كرد.

تغییرات در بخش‌ها

غیر از تغییرات در نایب ریاست ها, بخش‌های ورزشی دیگر نیز سازماندهی شده‌اند. خائوم فرر به مسئولیتش با هندبال ادامه خواهد داد، در حالی كه خوزپ كوبلز مسئولیت بسكتبال را در كنار ادامه دادن در بخش‌های فوتبال داخل سالن و ورزش‌های آماتوری برعهده خواهد گرفت. هاكی روی زمین توسط آنتونی روویرا سرپرستی خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۸)
 
hamed5
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: «من می خواهم انگیزه جدیدی به پروژه بدهم.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!