به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنخل دی ماریا در بارسلونا؟آنالیز فنی
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸) (۱,۳۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir

منچستر یونایتد برای خرید دی ماریا 60 ملیون یورو به رئال مادرید پرداخت کرد تا به کمک این بازیکن، مشکل خط هافبک منچستر حل شود، ولی به نظر می‌رسد که فن خال در فصلی که در منچستر سپری کرد، اصلا خرید‌های خوبی نداشت.

دی ماریا و فالکائو به عنوان خرید‌های جدید فن خال، قرار بود که جان تازه‌ای به این تیم ببخشند اما داستان آنطور که هوادران و حتی کادر فنی انتظار داشت پیش نرفت. فن خال به فالکائو به خوبی بازی نمی‌داد و به طور مشخص می‌شد احساس کرد که این بازیکن را باور ندارد، همچنین دی ماریا؛ مدام پست این بازیکن تغییر می‌کرد و اغلب در ترکیب 11 بازیکن اصلی شروع کننده بازی جایی نداشت!


دی ماریا در رئال مادرید یکی از تاثیرگذار‌ترین بازیکنان این تیم بود. گرچه که نقش او پس از رفتن آلوسنو بیشتر تدافعی شده بود، اما آمار گویای این است که این بازیکن تاثیر بسزایی در تاکتیک‌های هجموی رئال مادرید داشت. قبل از آمدن بیل به مادرید، دی ماریا در نقش ونگر راست، به خوبی از سرعت و هوش خود استفاده می‌کرد و در این پست برای رئال عالی بود، اما با ورود بیل، یک خط عقب‌تر و در جناح چپ بازی می‌کرد. جایی که با بازیکنانی مثل بنزما و رونالدو هماهنگ بود و به خوبی می‌توانست سرعت خط حمله رئال را بالا ببر؛ اما بنا به دلالیل نامعلومی، رئال مادرید یکبار دیگر بهترین پاسور خود را فروخت. (اشاره به داستان فروش اوزیل به آرسنال)

شاید بشود علت افت د یماریا در منچستر را سردرگمی فن خال از پیدا کردن بهترین موقعیت برای بازی او دانست، فن خال از دی ماریا از پست‌های ونگر سمت راست و چپ گرفته تا هافبک خط میانی و حتی مهاجم نوک خط حمله استفاده کرده است. و این یعنی سرمربی هم دقیق نمی‌دانست که باید در کدام پست از او استفاده کند. در منچستر خبری از آن نفوذ‌های خطرناک و سرعت بالا نبود و اصلا با بازیکنانی مثل هریرا و ماتا هماهنگ بازی نمی‌کرد و فن خال هم کاری به جز تعویض او از دستش بر نمی‌آمد.

دی ماریا از فصلی که در منچستر سپری کرد، ناراضی است و تصمیم به ترک این تیم گرفته است. به گزارش روزنامه اسپورت، سران بارسا برای به خدمت گرفتن این بازیکن چزاغ سبز نشان داده‌اند و احتمالا ظرف چند روز آینده با مدیر برنامه‌های او ملاقات داشته باشند. اما سوال اصلی اینجاست، دی ماریا به درد انریکه میخورد؟

به هرحال گران قیمت‌ترین خرید منچستر یونایتد فصل خوبی را سپری نکرد، آن هم درست بلافاصله پس از جام جهانی 2014 که در آرژانتین همانند رئال مادرید بازیکن تاثیر‌گذاری بود. اما به نظر شما و با توجه به خصوصیات بازی دی ماریا، این بازیکن در رادار انریکه خواهد بود؟ استفاده از بازیکنان جوانی مانند رافینیا که با فلسفه باشگاه بزرگ شده‌اند، هزینه تمام شده کمتر و کارایی بهتری نخواهند داشت؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeidi
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
فکر نکنم بارسا بیاد


جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷)
 
kamiba
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
به نظر من که منچستر رو ترک نمیکنه


جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۰)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
دی ماریا در جای خود بازیکن خوبیه.ولی وقتی پوگبا و امثال پوگبا هستند چرا باید دی ماریا رو گرفت. ب نظرم ب خدمت گرفتنش کار اشتباهیه


جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۱)
 
parsafcb
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
این شایعات چیه آخه


جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ (۱۱:۰۹)
 
6+5=11
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
خخخخخخخخخ شوخیشم زشته


جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ (۳:۱۳)
 
shakib10
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
ریال عقده ای و بند قرارداداش


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
در حال حاظر تنها بازیکنی که ارزش خرید داره پوگباست و ضمن اینکه اصلا دیماریا به درد بارسا نمیخوره تازه اینکه حس میکنم افت کرده همچنین 27 سالشه و بازیکن های جوون بارسا تا 2فصل دیگه صد درصد جایگاه خودشون رو پیدا میکنن و نیازی به خرید خاصی نیست الته امیدوارم تا 2فصل دیگه یک مهاجم نوک دیگه پیدا بشه در سطح سوارز


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۲)
 
سوداگر
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
نقل قول
به گزارش روزنامه اسپورت،
اصلا هرخبرکذب وبی اساسی روالموندو واسپورت خوب پوشش می دن............دیماریا به دردبارسانمی خوره چون سبک وسیاقش به دردبارسانمی خوره حالابایددیدانریکه درخواست داده یانه ....


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸)
 
saeed2014
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
اصن بازيش به بارسا نميخوره...بازيكن ميخوايم مثه پوگبا و ايسكو


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
از نظر قانونی ظاهرا نمی تونه اصلا بیاد بارسا به خاطر بندی که رئال تو قراردادش با منچستر گذاشته. به شخصه چندان علاقه ای بهش ندارم.


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳)
 
saeed2014
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
اصلا بدردمون نميخوره بنظرم


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱)
 
Sidarta
پاسخ به: آنخل دی ماریا در بارسلونا؟
وقتی اون صحنه تعویضش تو بازی با ایران یادم میاد که چه جوری وقت تلف میکرد اعصابم خورد میشه
ولی نمیدونم به درد بارسا میخوره یا نه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!


پنج‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۵:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!