به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت‌های فصل گذشته است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۴ (۱۹:۰۹) (۸۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مربی یادآور شد که همواره فصل‌های دوم، بهتر هستند و همچنین اشاره کرد که از حضور بازیکنان جدید در تیم بسیار خوشحال است.

امروز، سه شنبه لوییز انریکه برای نخستین بار پس از تعطیلات، در کمپ سیوات اسپورتیوا حاضر شد و پس از آن هم در نخستین کنفرانس مطبوعاتی فصل جدید، شرکت کرد. طبق معمول در صحبت‌های لوچو جاه طلبی و برنامه‌ای واضح برای خواسته‌هایش وجود داشت: «تا زمانی که بازیکنان تیم آمادگی داشته باشند، می‌توانیم پیروز شویم. هدف ما تکرار آنچه فصل پیش بدست آوردیم است. سه گانه تاریخی‌ای کسب کردیم، اما حالا گذشته است و باید در پی این باشیم که آن را به 6 گانه تبدیل کنیم».


انریکه همچنین خوشحالی خود را از حضور بازیکنان جدید تیم، الکس ویدال و آردا توران ابراز کرد. او در این باره گفت: «از اینکه توانستیم این بازیکنان را جذب کنیم بسیار خوشحال هستم، و از این فرصت برای تشکر از مدیریت تیم استفاده می‌کنم. جذب آردا توران بسیار برای ما کلیدی بود. او حالا در حال طی کردن روال معمول بازیکنان جدید در باشگاه است. او باید جایگاهش را به کمک هم‌تیمی‌های جدیدش در تیم بیابد».

مربی همچنین در مورد انتخابات گفت که ترجیح می‌دهد در حاشیه باقی بماند. اگرچه او اذعان داشت که روز شنبه نسبت به رأی دهی اقدام خواهد کرد و برایش واضح است که می‌خواهد به چه کسی رأی بدهد، اما ترجیح می‌دهد نامی به میان نیاورد.

در زیر مهمترین بخش‌های صحبت‌های لوییز انریکه را در نخستین کنفرانس مطبوعاتی فصل جدید، خواهیم دید.

انگیزه برای پیروزی دوباره

«فصل‌های دوم معمولا بهتر هستند. تمرینات اولیه را امروز انجام دادیم و من تصور می‌کنم که می‌توانیم در جنبه‌های مختلفی پیشرفت داشته باشیم. اگر بتوانیم همچنان به پیشرفت ادامه دهیم، انگیزه‌ای بیشتر از حریفانمان خواهیم داشت. اگر سر جای خود بایستید، قطعا جایگاه خود را از دست می‌دهید».

تمدید قرارداد

«تا پایان فصل، هیچ تصمیمی نخواهم گرفت. فصل گذشته رئیس باشگاه به همراه قراردادی جدید با شرایط مختلف نزد من آمد، اما من تأکید کردم که برای تمدید قرارداد، باید تا پایان فصل صبر کنیم».

انتخابات ریاست باشگاه

«هر چهار کاندید شرایط خوبی برای کسب جایگاه ریاست باشگاه بارسلونا دارند. من سرمربی تیم اصلی هستم و همچنان ترجیح می‌دهم در حاشیه این اتفاق باقی بمانم. وقتی یک شنبه از راه برسد، ما می‌توانیم با ریاست جدید باشگاه، صحبت‌هایی داشته باشیم».

آینده پدرو

«شرایط پدرو کاملا مشخص است. من نمی‌خواهم هیچ یک از بازیکنانم تیم را ترک کنند. من همواره بر توانایی‌های او تأکید داشته‌ام و امیدوارم او در کنار تیم بماند. اما در نهایت این بازیکن است که باید تصمیم بگیرد».

تغییرات در ترکیب تیم

«ما نمی‌دانیم که تا پایان نقل و انتقالات کدام بازیکن به ما ملحق و کدام یک از ما جدا می‌شود. ساندرو و مونیر فعلا به عنوان بازیکنان تیم اصلی شناخته می‌شوند. باید دید در نهایت آن‌ها می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر. به هیچ وجه از شرایطی که تیم ب در فصل گذشته دچارش شد راضی نیستم. انتظار بیشتری از همه آن‌ها داشتم».

آردا توران

«او به خوبی لیگ را می‌شناسد، قدرت بدنی و تکنیکی بالایی دارد و به سختی می‌شود توپ را از او گرفت؛ او همچنین از لحاظ دفاعی می‌تواند کمک حال ما باشد. او قدرت تیم ما را افزایش می‌دهد و حضورش رقابت را در ترکیب تیم، بیشتر خواهد کرد. مانند الکس ویدال، او نیز خرید بسیار خوبی است و می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت های فصل گذشته است»
انشالله


شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۸)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت های فصل گذشته است»
پس بایدبهتروبی نقص ترازگذشته بازی کنید


شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۴ (۴:۴۴)
 
Sidarta
پاسخ به: انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت های فصل گذشته است»
چقدر خوب شد که این سرمربی خوب رو اوردیم
واقعا یه بارسایی با تعصبه....
زنده باد انریکه ................


چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ (۲۳:۲۷)
 
God_of_Football
پاسخ به: انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت های فصل گذشته است»
به امید خدا...
با نبوغ و هوش و جنگندگی که از انریکه سراغ دارم خیلی خوشبینم که این فصل هم حتی بهتر از فصل قبل عمل کنیم و با ارائه بازی های چشم نواز از تمامی عناوینمون دفاع کنیم


سه‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «هدف ما تکرار موفقیت های فصل گذشته است»
امیدوارم لوچوی عزیز اولین مربی تاریخ لقب بگیره که از فتح سه گانه در سال دوم حضورش هم دفاع می کنه!


سه‌شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۴ (۱۹:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!