به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرمربی قول به حفظ انگیزه بازیکنان داد!مصاحبه
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ دوشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۴ (۹:۵۰) (۱,۰۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


سرمربی و آندرس اینیستا، پس از رسیدن به آمریکا با حضور در جمع خبرنگاران، کتفرانس خبری خود را آغاز کردند. بارسلونا و لا گلکسی، روز سه شنبه در رز بول کالیفرنیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هتل ریتز کارلتون جائی بود که آبی و اناری‌ها پس از سپری کردن سفر نسبتا طولانی به لاس وگاس، در آن اقامت کردند. بلافاصله کنفرانس مطبوعاتی انریکه و اینیستا شروع شد و این دو ستاره آبی و اناری، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


هر دو درباره چالش‌های پیش روی خود و باشگاه هیجان زده بودند. انریکه: «چالش پیش روی ما تکرار موفقیت در فتح سه گانه است، من قول میدهم که تیم را مانند فصلی که گذشت، تشنه فتح عنوان نگه دارم». همچنین اینیستا اذعان داشت: «چالش پیش روی ما تکرار تاریخ‌سازی و فتح سه گانه است».

«سال گذشته فوق‌العاده بود، ولی ما میخواهیم که آن را تکرار کنیم و همچنان به پیشرفت خود ادامه دهیم».

«همیشه شروع کردن، پس از یک مدتی وقفه سخت خواهد بود». اینیستا در ادامه اضافه کرد: «پس از یک هفته تمرین خوب در اسپانیا، به اینجا آمده‌ایم و من فکر میکنم که بازی‌های پیش فصل خوبی را پشت سر بگذاریم».

نخستین بازی رسمی

انریکه درباره نخستین بازی رسمی بارسا در سوپر کاپ اروپا مقابل سویا گفت: «شروع مسابقات همیشه سخت است، من از الان نمیتوانم تضمین دهم که چه کسانی بازیکن اصلی آن بازی خواهند بود، ولی مطمئن باشید که هر بازیکنی که در فرم بهتری باشد، در ترکیب 11 نفر شروع کننده بازی خواهد بود».

همچنین خبرنگاران از اینیستا درباره نخستین فصل بدون ژاوی، پس از هفده سال سوال پرسیدند: «این خیلی متفاوت است، در مدت زمانی که او با ما بود، ما چیزهای زیادی به هم به اشتراک گذاشتیم، او عاشق بارسا بود و ما قطعا نبود او را احساس خواهیم کرد».

همچنین اینیستا درباره روز انتخابات باشگاه عنوان کرد: «روز شگفت انگیزی برای باشگاه بود، همه در انتخابات شرکت کردند و تصمیم گرفتند که بارتومئو رئیس باقی بماند، امیدوارم که باشگاه در همین فرم خوب خود بماند و به موفقیت‌های خود ادامه دهد».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سرمربی قول به حفظ انگیزه بازیکنان داد!
دمش گرم


سه‌شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۱۹)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: سرمربی قول به حفظ انگیزه بازیکنان داد!
نقل قول
سوپر کاپ اسپانیا مقابل سویا


سوپر کاپ اروپا


ایشالا این فصل سه گانه رو بردیم دوباره
به امیدخدا...


سه‌شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۴ (۱:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!