به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۸۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بوسکتس و راکیتیچ در جریان شرکت در مصاحبه‌ای در سان فرانسیسکو، هر دو از حمایت هواداران در ایالات متحده تشکر کردند.

بوسکتس و راکیتیچ، چهارشنبه و پس از رسیدن به سان فرانسیسکو در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کردند و گفتند که هر دو از استقبال هواداران در آمریکا هیجان زده شده‌اند. بوسکتس تأکید کرد: «واضحا این تجربه مهمی است که شما هرجا که می‌توانید، بازی کنید. اینجا، فوتبال در حال رشد است، و برند بارسا نیز همینطور. لیگ آمریکا را بسیار دوست دارم، بازیکنان اروپایی زیادی نیز در اینجا حضور دارند که امیدوارم سطح رقابت‌ها را بالاتر ببرند». راکیتیچ حتی بیشتر هیجان زده بود: «این یک اتفاق خاص است. پس از یک پرواز طولانی، واقعا حس خوبی است وقتی متوجه می‌شوید مردم زیادی با هیجان منتظر دیدن ما هستند. واقعا از این اتفاق خوشحال هستیم و می‌خواهم به نمایندگی از تیم، از همه هواداران تشکر کنم. از اینکه این همه شور و اشتیاق در بازی وجود داشت، بسیار هیجان زده هستم و امیدوارم که به زودی به اینجا بازگردیم».


جایی برای پیشرفت

بوسکتس در مورد بازی مقابل لس آنجلس گلکسی گفت: «البته واضح است که اولین بازی دوستانه پیش فصل، نمی‌تواند اهمیت چندانی داشته باشد، اما نکته اینجاست که همانطور که می‌بینید مسائلی وجود دارند که ما باید از همان ابتدا پیشرفت در آن‌ها را آغاز کنیم. ما در دفاع عالی بودیم و شانس‌های کمی به آن‌ها دادیم. در اواخر بازی، اوضاع کمی حساس‌تر شد، اما اتفاق خاصی نیفتاد و همه چیز درست پیش رفت».

"برای شکست هر تیمی متحدیم"

بعد از پشت سر گذاشتن فصلی رویایی، سؤال این است که قدم بعدی چیست؟ به عقیده راکیتیچ، نباید به این افتخارات تکیه کرد. او همچنین گفت: «"تقریبا کامل بودن" برای ما کافی نیست. می‌خواهیم "کامل" باشیم. باید به سخت تمرین کردن ادامه بدهیم. جزئیات کوچک سرنوشت بازی‌ها را رقم می‌زنند و این همان چیزی است که ما باید روی آن تمرکز کنیم. ما متحد هستیم که پیروز شویم. ما به یکدیگر کمک می‌کنم تا قدرمندتر شویم و حتی به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم. بقیه اهمیتی ندارند، نکته مهم، آن چیزهایی است که ما می‌توانیم به دست بیاوریم». بوسکتس نیز به بدست آوردن عناوین خوشبین است: «ما جاه طلبی لازم برای بدست آوردن جام‌های بیشتر را داریم، زیرا تیمی موفق به انجام این کار نشده است. می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کنیم، اما در درجه اول ما باید به سوپرکاپ‌ها و جام جهانی باشگاه‌ها توجه کنیم. باید دید چه پیش می‌آید، اما ما برای هر چیزی آماده‌ایم».

منچستریونایتد و سویا

بوسکتس در مورد آینده نزدیک‌تر، هشدار داد: «اگرچه منچستر یونایتد (حریف بعدی بارسا در تورنومنت) در دو فصل گذشته صلابت همیشگی‌اش را از دست داده است، اما آن‌ها تیمی هستند که همیشه باید حساب ویژه‌ای برایشان باز کرد». راکیتیچ نیز در مورد بازی مقابل تیم سابقش در سوپرکاپ اروپا گفت: «این می‌تواند یک آغاز بسیار سخت برای شروع رسمی فصل باشد. برای پیروزی، ما باید در بهترین حالت خود باشیم، اما ما به تفلیس برای چیزی غیر از بردن سوپرکاپ، نمی‌رویم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»
ایول


سه‌شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۱۱)
 
hadistoota
پاسخ به: بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»
به گروه بارسلونا در تلگرام بپیوندید...
مشاهده لینک


دوشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۱۳)
 
kamiba
پاسخ به: بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»
این ذهنیتی از الان شکل گرفته خیلی خوبه. امیدوارم که بتونن از عنوان قهرمانی خودشون دفاع کنن


جمعه، ۲ مرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۱۱)
 
moh321
پاسخ به: بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»
با حرف راكيتيچ موافقم...سويا خيلي چغر و بد بدنه..رو فرم نباشيم سوپركاپ اروپا رو از دست ميديم ولي بعيد ميدونم


پنج‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۱۹)
 
سوداگر
پاسخ به: بوسکتس: «جاه طلبی لازم برای دفاع از قهرمانی اروپا را داریم»
امیدوارم همینطورباشه که میگید


پنج‌شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!