به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تقابل دوباره مورینیو و سسک با بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۸۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir



خوزه مورینیو و سسک فابرگاس تنها عضوهای سابق بارسا در تیم چلسی هستند که در دیدار آینده با این تیم رو به رو خواهند شد. سرمربی پرتغالی برای دومین بار همراه با آبی‌های لندن به مصاف بارسا خواهد رفت و سسک پس از ترک نیوکمپ در تابستان گذشته، با پیراهن حریف در مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

خوزه مورینیو

آخرین باری که سرمربی پرتغالی با بارسا رو به رو شد، به فصل 2012/13 برمی گردد؛ جایی که وی سرمربی رئال مادرید بود. این آخرین فصل حضور او در مادرید بود و 2 مارس آخرین رویارویی او با بارسا بود که توسط تیتو ویلانووا هدایت میشد. بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید. بنزما و سرخیو راموس گل‌های رئال را به ثمر رساندند و مسی زننده تنها گل بارسا بود. البته آن شکست مانعی برای قهرمانی صد امتیازی بارسا در لیگ نبود.


تنها چند روز پیش از این بازی، بارسا با نتیجه 3-1 در دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در مقابل مورینیو شکست خورده بود. این شکست به معنای حذف بارسا از این رقابت‌ها بود که با قهرمانی اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

سسک فابرگاس

این هافبک از آگوست 2011 بخشی از تیم بارسا بود تا این که تابستان گذشته به چلسی منتقل شد. برای مرور آخرین تقابل سسک با بارسا باید به دوران حضور او در آرسنال برگردیم.

روز 8 مارس، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2010/11 آخرین باری بود که سسک فابرگاس مقابل بارسا بازی کرد. او در مدت 78 دقیقه حضورش در زمین نتوانست کاری برای جلوگیری از شکست تیمش انجام دهد. بارسا با پیروزی 3-1 جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد. این در حالی بود که آنها در دور رفت در استادیوم امارات، با نتیجه 2-1 شکست خورده بودند. آن سال بارسا موفق شد با پیروزی 3-1 در ومبلی مقابل منچستر یونایتد، چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: تقابل دوباره مورینیو و سسک با بارسا
اصلا مهم نیست


جمعه، ۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱:۴۲)
 
kamiba
پاسخ به: تقابل دوباره مورینیو و سسک با بارسا
علاقه ای به این تقابل ندارم.
امیدوارم که مصدوم ندیم
برد و باخت هم مهم نیست


سه‌شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۴۵)
 
hadistoota
پاسخ به: تقابل دوباره مورینیو و سسک با بارسا
به گروه بارسلونا در تلگرام بپیوندید...
مشاهده لینک


دوشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!