به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی پر تلاش باقی می‌ماند.مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۶ (۱۱:۲۱) (۹۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


مسی امیدوار است كه امسال را با خاطره خوبی به پایان برساند و معتقد است بارسلونا می‌تواند سه بازی آخر خود پیش از كریسمس را برابر دپورتیوو لاكرونیا, والنسیا و رئال مادرید ببرد.

او بعد از تمرینات جمعه صحبت می‌كرد. ملی‌پوش جوان آرژانتینی از تلاشش برای بازی‌های باقیمانده سال 2007 حرف زد و همچنین به تحسین‌هایی كه پس از نمایش موثر برای باشگاه در این فصل دریافت كرده است، عكس العمل نشان داد. حرف‌های مسی، نوید بینشی برای تلاش بیشتر و خوش بینی یك بازیكن و میلش به ادامه برای رشد می‌داد.


تجربه افزوده شده

بعد از تساوی با اسپانیول در هفته گذشته, مربی آبی و اناری‌ها فرانك رایكارد گفت: «مسی در تسلط بر توپ باورنكردنی است, او تماشایی است, اما با كمی تجربه بیشتر می‌توانستیم بازی را ببریم.» از خود این بازیكن در مورد این نظرات در این هفته سوال شد و او موافق بود: «من تنها 20 سال و همچنان كمبود تجربه دارم و تنها بازی‌های انگشت شماری را در دسته برتر انجام داده‌ام.» این مهاجم مصمم به ادامه به پیشرفت است و اضافه كرد: «اگر چیزی باشد كه خوب انجام ندهم, مربی به من می‌گوید تا بتوانم اصلاحش كنم.»

با اتوئو و رونالدینیو

در جلسه تمرینی پیش از جمعه و بازی دپور, بعد از بازگشت مهاجم كامرونی از مصدومیت, مثلث مسی, ساموئل اتوئو و رونالدینیو به واقعیت بازگشته بود. مسی گفت از دیدن مجدد سه نفر آنها در حال بازی دركنار یكدیگر «خوشحال» بود و معتقد است كه بهبودی همه بازیكنان مصدوم بسیار مهم است.

9 از 9

با نگاه به سه بازی پایانی سال, مسی مطمئن است كه بارسا می‌تواند از آن‌ها 9 امتیاز بگیرد. او گفت: «هدف ما بردن هرسه بازی است. اما ما باید به تدریج جلو برویم و اولین چیزی كه باید بررویش تمركز كنیم، بازی دپور است.»

رونالدینیو خوب كار می‌كند

از او در مورد رونالدینیو كه در دو بازی قبلی برروی نیمكت نشسته بود سوال شد, مسی توضیح داد كه هم‌تیمی‌اش «آرام است و خوب كار می‌كند, او تلاش زیادی برای بازگشت می‌كند.»

بازیكن سال جهان

لیونل مسی یكی از سه فینالیست برای جایزه بازیكن سال جهان است, اما او اقرار كرد كه در مورد آن به هیچ وجه فكر نمی‌كند. با این وجود, او پذیرفت كه «من خوشحال هستم و هراتفاقی بیافتد خوب است.»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مسی پر تلاش باقی می ماند.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: مسی پر تلاش باقی می ماند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: مسی پر تلاش باقی می ماند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی پر تلاش باقی می ماند.



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: مسی پر تلاش باقی می ماند.
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!