به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»مصاحبه
فرستنده احسان مهرابی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۶ (۱۱:۳۲) (۱,۰۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: احسان مهرابی / FCBarcelona.ir


اتوو به این پی برده است که بیشتر از نیاز او به تیم، تیم به او نیاز دارد. اتوو به باشگاه این اطمینان را داده است که در بهترین حالت فیزیکی ممکن قرار دارد و این را اضافه می‌کند که: «اگر ما با هم همراه باشیم و در یک جهت و در راستای یک هدف قدم برداریم، آن وقت ما می‌توانیم همه چیز را عوض کنیم.»

اتوو بعد از گذراندن یک مصدومیت سه ماه و نیمی، یک روز قبل از اینکه تمریناتش را در زمین شروع کند، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. او بیان کرد که خواهان کمک به تیم است و از همه کسانی که به او در این مدت کمک کردند، تشکر کرد. او خاطر نشان کرد که برای بدست آوردن سلامتی‌اش بسیار تلاش کرده است و او و رونالدینهو هنوز کارهای زیادی دارند که برای باشگاه انجام بدهند.


آنها به هم نیاز دارند

اتوو این را می‌داند که چه توانایی‌هایی برای تیم دارد. او سه ویژگی مهم دارد: اول اینکه می‌تواند به تیم حریف فشار وارد کند، دوم اینکه سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و سوم توانایی گل زدن. او همچنین می‌داند که از هم‌تیمی‌هایش چه انتظاراتی دارد، تا بتواند وظایفش را انجام دهد. به همین دلیل است که شماره 9 بارسا می‌گوید: «تیم به من احتیاج دارد و من هم به تیم احتیاج دارم.»

او اضافه می‌کند: «من فکر نمی‌کنم چیزی عوض شده باشد. اما اگر ما با هم همراه باشیم و در راستای یک جهت و هدف قدم برداریم، می‌توانیم همه چیز را عوض کنیم.» او این اطمینان را به ما داده است که در بهترین حالت ممکن قرار دارد و این را با تمرین بسیار بدست آورده است.

بسیار سپاسگزار

او به مصدومیت اخیرش اشاره می‌کند و از همه کسانی که به او برای بدست آوردن سلامتی‌اش کمک کردند، تشکر می‌کند. او می‌گوید: «من از ژوردی، خوانو باوو، الخاندرو اچه واریا، هم‌تیمی‌ها، مدیریت باشگاه، خانواده‌ام و مرسدس میلا به خاطر کمک‌هایی که در این مدت به من کردند، تشکر می‌کنم.» او از خوانو براوو تشکر ویژه می‌کند و می‌گوید: «اگر ریکارد از من در بازی یکشنبه استفاده کند، او همیشه در فکر من خواهد بود. او انگیزه بسیاری به من داد.»

ما باید از رونالدینهو حمایت کنیم

وقتی از اتوو در مورد رونالدینهو سوال شد، پاسخ داد: «او خوب است ولی بعضی مواقع از او انتقاد‌های غیرمنصفانه‌ای می‌شود و این مرا عصبانی می‌کند.» اتوو مرد برزیلی را ستایش می‌کند و می‌گوید: «وقتی او در بعضی مواقع در شرایط بدی به سر می‌برد، ما باید از او حمایت کنیم.» او در مورد هم‌تیمی‌اش می‌گوید: «او 27 ساله است و من 26. ما هنوز کارهای زیادی داریم که انجام بدهیم.»

جام آفریقایی

مهاجم کامرونی نمی‌خواهد در مسئله شرکتش در جام ملتهای آفریقا، حرفی بزند. او نگران بازی کردنش است. او درباره این موضوع می‌گوید: «آنها به من می‌گویند کجا، یا در بارسا یا در کامرون.» اگر شماره 9 آبی اناری‌ها در این مسابقات شرکت کند، کل ژانویه را در کنار بارسا نخواهد بود. او می‌گوید: «در این مورد فدراسیون فوتبال کامرون و بارسا باید به توافق برسند.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و من هم به تیم نیاز دارم.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
 
nima_barca
پاسخ به: اتوو: «تیم به من نیاز دارد و م...
خدا كنه اتوئو به جام ملتهاي آفريقا نره.
كل فصل رو تا حالا مصدوم بوده ، حالا كه برگشته تيم ملي كامرون كليد كرده ميخواد ازتيم جداش كنه.
يكي از دلايل افت اتوئو و مصدوميت هاي پي در پي اش همون پنالتي بود كه دو سال قبل در دقيقه 90 نذاشتن بزنه و تيم كامرون از جام جهاني حذف شد.


یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۶ (۱۲:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۳ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!