به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«این لحظه‌ای شاد برای تیم است.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۶ (۲۰:۰۵) (۹۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


رایكارد كه از بازگشت بازیكنان مصدوم خوشحال است, گفت: «بازی با تیم كامل همیشه بهتر است.», و در مورد ركورد قوی دپورتیوو در خارج از خانه هشدار داد.

چمن نیوكمپ شنبه صبح خوب به نظر می‌رسید. رایكارد با 19 بازیكن تیم اول برای بازی دپورتیوو آماده می‌شد. كمتر از یك هفته قبل, او هشت مصدوم داشت. اینبار سانتیاگو ازكوئرو به خاطر دلایل فنی كنار گذاشته شده است. این مربی پس از بازگشت اتوئو و دكو برای بدست آوردن هدف مشترك گفت: «بازی با تیم كامل همیشه بهتر است. این لحظه‌ای شاد برای تیم و بازیكنان است.»


اتوئو و جام آفریقا

رایكارد اتوئو را برای «كلاسش, استعداد بی‌نظیرش, خصوصیات اخلاقی و شخصیتش» تحسین كرد. «اتوئو به خاطر شیوه بازی‌اش بازیكن مهمی برای ما است.» مربی بارسا می‌تواند تا ژانویه برروی اتوئو حساب كند, چون در آن ماه او برای كامرون در جام آفریقا بازی خواهد كرد, مگر اینكه باشگاه بتواند مانع آن شود. «ما می‌توانیم برای جلوگیری از این موضوع تلاش كنیم, اما ما باید به قوانین فیفا احترام بگذاریم. من ترجیح می‌دهم او بماند, اما كاری از دستمان برنمی آید.»

صدرنشینی لیگ, هدف اصلی

دپورتیوو, والنسیا و مادرید. چیز دیگری در ذهن بازیكنان بارسا نمی‌گذرد. در طول هفته, زامبروتا و مسی اظهار كردند كه مبرم‌ترین هدف گرفتن 9 امتیاز و صدرنشینی لیگ است, نظری كه رایكارد نیز در آن سهیم است.

خطرات دپورتیوو

با وجود هجدهم بودن در لیگ, رایكارد فكر می‌كند كه نباید آن‌ها را دست كم گرفت: «آن‌ها استعداد دارند و می‌توانند رشد كنند. درست است كه در جدول قعرنشین هستند, اما به نتایج خوبی در خارج از خانه دست یافته‌اند. آن‌ها مستعد و با برنامه هستند. همه در لیگ قابل رقابت هستند. اگر با تفكر بازی آسان وارد زمین شویم, مرتكب اشتباه بزرگی شده‌ایم.»

مسی

بعد از تساوی برابر اسپانیول, رایكارد گفت: «چگونگی كنترل توپ توسط مسی متحیر كننده است, اما با كمی تجربه بیشتر می‌توانستیم بازی را ببریم. او بازی بزرگی برابر اسپانیول داشت. چیزی كه می‌خواستم بگویم این بود كه او همچنان جوان است و توانایی رشد را دارد. او همچنان می‌تواند مهم‌تر شود. این انتقاد نبود, این تحسین بود.»

رایكارد حاضر به استفاده از رونالدینیو

در واكنش به نظر مدیر ورزشی رئال مادرید پدراگ میاتوویچ كه گفته بود من حاضر نیستم بازیكنی مثل رونالدینیو را بگیرم, رایكارد گفت كه شماره 10 بارسا آماده بازی است و حاضر برای به خدمت گرفتن "گائوچو" است.

مصدومیت آنری

رایكارد گفت كه در مورد بهبودی آنری خوشبین بوده است. «فكر می‌كنم او خوب بشود, و می‌شود. او بازی‌های زیادی را بدون احساس 100% انجام داده است. او با ملاحظه بازی می‌كند و اكنون ما تصمیم به دادن زمان به او برای بهبودی گرفته‌ایم. او می‌تواند بازیكن كلیدی در نیمه دوم لیگ باشد, اما ابتدا او باید به آمادگی كامل بازگردد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است.»



چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۳۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
 
arash10
پاسخ به: «این لحظه ای شاد برای تیم است....
این هم برای هواداران وا بخصوص بازیکنان خوشحال کننده است که با بازگشت اتوئو رونالدینیو دکو و..... تیم خیلی بهتر نشان داده می شود


یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۶ (۲۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!