به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز: «این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برد»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰) (۶۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی/ FCBarcelona.ir


مهاجم اروگوئه‌ای بارسا که تنها گل اولین بازی لالیگا در فصل جدید را به ثمر رساند، طی گفت و گویی به صحبت درباره شرایط فعلی تیمش پرداخت.

گل دقیقه 54 لوئیز سوارز در بازی دیشب بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو، باعث پیروزی آبی و اناریها شد. با این حال، وی در کنار گلی که به ثمر رساند، بازیکنی سرسخت بود و علاوه بر این‌ها با خطایی که مدافع بیلبائو روی او انجام داد یک پنالتی را نصیب بارسایی‌های کرد که به گل تبدیل نشد.


سوارز بعد از بازی در یک کنفراس مطبوعاتی حاضر شد و اذعان داشت: «این پیروزی اعتماد به نفس ما را برای قهرمانی در لالیگا بالا برد». او در ادامه گفت: «ما مقابل حریفی که در سوپر کاپ مقابل آن شکست خوردیم، پیروز شدیم و این چیزی است که اهمیت دارد».

سوارز راجع به مصدومیت هم‌تیمی‌های خود، آلوز و بوسکتس نیز گفت: «در صورتی که آنها به بازی بعدی نرسند، بازیکنان دیگری هم داریم که بتوانند به جای آن‌ها بازی کنند». در زیر اظهارات سایر بازیکنان بارسلونا را مشاهده می‌کنید.

سرجیو روبرتو

«بازی‌های ما در سان مامس همواره مقتدرانه و تماشایی بوده اما این بار توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. اگر دنی آلوز تا بازی با مالاگا آماده نشود و نتواند خود را به آن دیدار برساند و انریکه من را به جای او قرار دهد، تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم به نحو احسن به تیم کمک کنم و گل پیروزی مقابل این تیم را نیز به ثمر برسانم».

جوردی آلبا

«پیروزی در بازی شب گذشته واقعاً سخت بود، زیرا زمین خیلی خشک بود، اما با کسب این برد شجاعت و روحیه ما بالا رفت، اعضای تیم گرد هم آمدند و به سختی تلاش کردند. از بعد بازی احساس خوب و اعتماد به نفس بالایی دارم و فکر میکنم پیروزی واقعا برای تیم نیاز بود. ما یک هفته فرصت داریم تا استراحت کنیم، که باعث می‌شود خستگی این سه بازی تقریبا متوالی از بین برود و برای بازی بعدی آماده‌تر شویم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز سوارز: «این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برد»
ال پیستولرو


سه‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ (۶:۱۵)
 
سوداگر
پاسخ به: لوئیز سوارز: «این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برد»
سوارز خیلی پرتلاش بود......هم پنالتی گرفت وهم گل زد دمش گرم


دوشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: لوئیز سوارز: «این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا برد»
خداوکیلی وقتی به خط حملمون نگاه میکنم خیالم راحت یشه


دوشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!