به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آردا توران: بازیکنی کلیدی در پیروزی ترکیهملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۳) (۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ملی‌پوش ترکیه‌ای آبی اناری‌ها با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل نقش تاثیر‌گذاری در برد 3-0 تیمش مقابل نارنجی پوشان هلند داشت.

در سوی دیگر ایوان راکیتیچ و تیم ملی کرواسی با پذیرفتن شکست 2-0 مقابل نروژ نتوانستند از جایگاه خود بالا بیایند و در همان رده سوم جدول باقی ماندند.


آردا توران به اندازه یک گل و یک پاس گل در پیروزی 3-0 ترکیه مقابل هلند سهیم بود؛ با این شرایط اکنون ترکیه با 12 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و بازی بعدی این تیم مقابل ایسلند می‌باشد. توران که در فصل نقل و انتقالات تابستان جاری با بارسلونا قرار داد بست، تا ژانویه سال آینده قادر نیست در جمع کاتالان‌ها بازی کند.

تنها 8 دقیقه از آغاز بازی ترکیه مقابل هلند نگذشته بود که آردا توران یک پاس گل تماشایی برای اوگوزهان اوزیاکوپ فرستاد و او اولین گل ترکیه ای‌ها را وارد دروازه هلند کرد. در دقیقه 25 بازی داور یک کارت زرد به آردا توران نشان داد، اما بلافاصله بعد از آن اخطار این هافبک آبی اناری توپ را با مهارت کامل از وسط زمین در اختیار خود گرفت و با گذشت از دیلی بلیند آن را به سوی دروازه لاله‌های نارنجی هدایت کرد. در نهایت دروازه بان هلند، یاسپر سیلسن هم نتوانست توران را متوقف کند و او موفق شد تا گل دوم تیم خود را نیز به ثمر برساند. اما شاگردان فاتح تریم دست بردار نبودند و در نیمه دوم نیز به حملات خود ادامه دادند تا اینکه سرانجام بوراک ایلماز گل سوم ترکیه را به ثمر رساند تا هلندی‌ها با نتیجه 3-0 مغلوب هم‌تیمی‌های آردا توران شوند.

شکست کرواسی

ایوان راکیتیچ و هم‌تیمی‌هایش بعد از تساوی 0-0 جمعه شب مقابل آذربایجان، یکشنبه با نتیجه 2 بر 0 از نروژ شکست خوردند و با 15 امتیاز در رده سوم گروه H باقی ماندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: آردا توران: بازیکنی کلیدی در پیروزی ترکیه
کرواسی کیه چیه ؟ گروه هلند که کرواسی داخلش نیست ..


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۲:۵۵)
 
MMJ81
پاسخ به: آردا توران: بازیکنی کلیدی در پیروزی ترکیه
عجیب کرواسی افت کرده!!!! ولی در عوض دم آردا گم...


دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!