به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا، بهترین باشگاه سال اروپاآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۲:۰۰) (۶۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا دیروز - دوشنبه - به عنوان به دلیل موفقیت‌هایی که فصل گذشته کسب کرد، به عنوان بهترین باشگاه سال اروپا انتخاب شد؛ اما این جایزه رسما روز سه شنبه به ریاست باشگاه، جوزپ ماریو بارتومئو اعطا خواهد شد.

روز دوشنبه، ECA (اتحادیه باشگاه‌های اروپایی) در یک مراسم شام که در ژنو برگزار می‌شد، بارسا را به عنوان بهترین باشگاه اروپایی سال معرفی کرد. همچنین سه شنبه، طی مراسمی رسمی با حضور ریاست باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریو بارتومئو، این عنوان رسما به باشگاه اعطا خواهد شد.


رائول سنلی (سمت راست تصویر)، نماینده بارسا در این مراسم بود و این جایزه را از کارل هاینز رومنیگه، ریاست ECA دریافت کرد. این دومین باری است که بارسا موفق به کسب این عنوان می‌شود؛ آبی و اناری‌ها در سال 2011 نیز موفق به کسب این عنوان شده بودند. با این اوصاف، بارسا به نخستین باشگاهی تبدیل شده است که دو بار موفق به کسب این عنوان می‌شود.

این مراسم شام، پیش درآمدی بر مراسمی رسمی که صبح سه شنبه به وقت محلی در ژنو برگزار می‌شود و شامل حضور بارتومئو نیز خواهد بود، بوده است. البته این مراسم شامل انتخابات 11 عضو برای کمیته اختصاصی خود نیز خواهد بود که به چهار عضو فعلی کمیته حرفه‌ای استراتژیک فوتبال، بارتومئو، آمبرتو گاندینی از میلان، ایوان گازیدیس از آرسنال و ایوان گینر از زسکا مسکو، اضافه خواهند شد. پس از انتخاب کلیه اعضا، یک رئیس و سه نائب این کمیته نیز معرفی می‌شوند.

پس از مراسم، بارتومئو همچنین در مراسم کمیته حرفه‌ای استراتژیک فوتبال که روز چهارشنبه در نیون سوییس برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بارسا، بهترین باشگاه سال اروپا



شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۳:۰۱)
 
سوداگر
پاسخ به: بارسا، بهترین باشگاه سال اروپا
اگه نمی شدتعجب داشت....البته کاری هم نداره بااین مافیای لعنتی


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا، بهترین باشگاه سال اروپا
نه پس می خواستین پول پرز بشه بهترین باز.


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!