به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!اخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۶ (۲:۰۹) (۱,۱۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا جایزه جوانمردی فیفا را برای همكاری‌هایش با برنامه‌های كار و پیشرفت انسان دوستانه به عنوان بخشی از قراردادش با یونیسف، دریافت كرد.

رئیس خوان لاپورتا این جایزه را در مراسم بازیكن سال 2007 جهان كه روز دوشنبه در زوریخ برگزار شد، دریافت كرد. جایزه بازی جوانمردانه فیفا از كاری كه باشگاه و بنیادش در همكاری با یونیسف انجام داده‌اند، قدردانی می‌كند. پروژه‌ای كه تاثیر جهانی داشته و منتهی به تصویر بارسا به عنوان 'فراتر از یك باشگاه در جهان' شده است.


بارسا, یك باشگاه مسئول اجتماعی

در حال صحبت با تلویزیون بارسا و وب سایت باشگاه, رئیس این جایزه را به عنوان «شناسه بزرگ» توصیف كرد. لاپورتا معتقد است حقیقتی كه باشگاه، جایزه بازی جوانمردانه فیفا را برده است، مستقیما به راهی كه «بارسا یك باشگاه مسئول اجتماعی است، مرتبط است. 'فراتر از یك باشگاه در جهان' بودن تبرك است و به عنوان رئیس من خیلی مفتخر و سپاسگزار هستم, از فیفا و همه اعضای هیئت مدیره, مدیر عمومی, كاركنان, حرفه ای‌ها و فوتبالیست‌ها كه گرفتن این نوع شناسه را برای بارسلونا ممكن كرده‌اند.»

لاپورتا گفت: «هدف بارسا قهرمانی است, اما این تنها هدف نیست. این یكی از هدف‌ها است, اما وابسته به مفهومی كه بارسلونا فراتر از یك باشگاه است، می‌باشد چون به حقوق دموكراتیك, التزام و همبستگی حساس است.»

قرارداد با یونیسف

قرارداد با یونیسف, كه پنج سپتامبر 2006 در مقر سازمان ملل در نیویورك امضا شد, پیش از این اولین برنامه‌اش را در سوئیس به اجرا درآورده است, جایی كه هیئت نمایندگان بارسا اخیرا موفق به بازبینی نتایج سال اول شده است. قرارداد با یونیسف شامل اهدا یك و نیم میلیون یورو هر ساله برای همكاری با مجموعه‌ای از پروژه‌هایی كه هر دو شركت موافقت كرده‌اند، در كنار نمایش لوگو این مجموعه بر روی لباس باشگاه می‌شود.

فوتبال برای نیكوكاری

فیفا از این جایزه برای نشان دادن میزان حمایتش از چنین كارهایی كه خوبی‌هایی كه فوتبال می‌تواند، انجام دهد را ترقی می‌دهد، استفاده كرده است. از این نظر, خوان لاپورتا گفت كه «این شناسه جهانی از فیفا ما را از افتخار پر می‌كند و به ما دلگرمی برای ادامه كار در این راه را می‌دهد، چون ما احساس می‌كنیم كه بارسا فراتر از یك باشگاه است و فوتبال وسیله‌ای شگفت انگیز برای كمك به كسانی كه بیشترین نیاز را دارند، است.»

من متقاعد شده‌ام كه تیمی برای غلبه بر رئال مادرید داریم!

یاران فرانك رایكارد، اكنون با رئال مادرید، بدون مسی مصدوم روبرو می‌شوند. خوان لاپورتا می‌داند تاسف آور است كه بازیكنی كه «می تواند تعادل را ایجاد كند» غایب خواهد بود اما همچنین بارسا «می تواند بر این ضایعه غلبه كند.» او گفت: «ما تیمی داریم كه وقتی تلاش می‌كند و تمام استعدادش را نشان می‌دهد, بهترین فوتبال را در جهان بازی می‌كند.» لاپورتا مطمئن است كه فرانك رایكارد «بازیكنان درست برای بردن بازی برابر رئال مادرید را خواهد داشت», چیزی كه «ما می‌خواهیم, ما مشتاقیم و برایش تلاش می‌كنیم, در كوتاه مدت, این هدف ضروری ما است و من مطمئنم كه تیمی برای انجام آن داریم.»

خوان لاپورتا همچنین در مورد ساموئل اتوو صحبت كرد, كسی كه نامش را دوبار در بین گلزنان برابر والنسیا نوشت. «او راه گلزنی را دوباره پیدا كرده است. اتوو نشانه بنیادی برای تیم گذارده است. او بازیكن بسیار مهمی برای تیم است و به خود آمده است. این بازیكن برای این از كادر پزشكی, كادر فنی, فیزیوتراپ‌ها اعتماد بدست آورده است. بهبودی او فوق‌العاده بوده است و او اكنون از همیشه قوی‌تر است. او فداكاری‌های زیادی كرده است و من می‌خواهم به او قدرشناسی‌ام را برای راهی كه او با موارد بسیار حرفه‌ای برخورد كرده است، نشان دهم.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۵۱)
 
hamed5
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۳۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارسا داد!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۰)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارس...
جايزه حق بارسا بود


چهارشنبه، ۲۶ دی ۱۳۸۶ (۱:۵۸)
 
nima_barca
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارس...
واقعا غرور آفرينه.
بارسا چيزي فراتر از يك باشگاه است.


شنبه، ۱ دی ۱۳۸۶ (۱۲:۲۲)
 
Kingslayer
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارس...
چه قدر به بارسایی بودنم افتخار می کنم!


جمعه، ۳۰ آذر ۱۳۸۶ (۱۳:۳۱)
 
arash10
پاسخ به: فیفا جایزه همبستگی را به بارس...
این جایزه با ارزش رو به تمامی هواداران تبریک می گم
این جایزه سزاوار باشگاه بارسلونا بود


پنج‌شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۶ (۲۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!