به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنری به تمرینات كامل بازگشت.اخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۶ (۲۲:۲۰) (۱,۱۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


تیری آنری بعد از تقریبا چهار هفته، درگیری با یك مصدومیت، به تمرین با نفرات بارسلونا در روز چهارشنبه بازگشت. این مهاجم فرانسوی به جلسه به همراه سایر بازیكنان در مینی استادی پیوست.

فرانك رایكارد آشكارا از بازگشت آنری به جمع نفراتش خوشحال بود و بعد از تمرینات اولیه گرم كردن, همه را به میانه میدان فراخواند تا به بازگشت این مهاجم خوش آمد بگویند.


ستاره سابق موناكو و آرسنال بعد از تشخیص مشكل پشتش، برای تقریبا یك ماه از میادین دور بود و آخرین باری كه او قادر به تمرین بود، به اواخر نوامبر بازمی گردد كه تیم برای بازی با ركرتیوو آماده می‌شد.

ادمیلسون و ازكوئیرو

در كناری آنری, ادمیلسون و سانتی ازكوئرو نیز در تمرین حضور یافتند. این هافبك برزیلی بعد از از دست دادن جلسه سه شنبه بازگشته بود. رایكارد همچنین از دیدن بازگشت ازكوئرو به میدان بعد از گرفتن چراغ سبز برای دوباره بازی كردن خوشحال بود.

دو دروازبان جوان به نفرات تیم اول در مینی استادی پیوستند. اویر اولازابال از تیم ب و روبن مینو از تیم جوانان A در تمرینات شركت كردند.

حلقه‌های فیزیكی

بازیكنان در مجموعه‌ای از حلقه‌های فیزیكی كه بر روی حركت با توپ و تغییر ریتم متمركز بو،د قرار داده شدند. نفرات به جفت‌هایی تقسیم شدند تا بر روی پاس‌های بلند دادن كار كنند.

بازی‌های تمرینی

سپس, چهار گروه برای انجام بازی‌های تمرینی مختلف, هركدام به مدت پنج دقیقه تشكیل شدند. برنده‌های هر بازی بعد با یكدیگر بازی كردند, در حالی كه طرف‌های بازنده نیز با یكدیگر روبه رو شدند. در این بازی ها, دیدن اینكه آنری شم گلزنی‌اش را از دست نداده است، آسان بود و او پنج بار گلزنی كرد.

مسی و اولگوئر

تنها دو بازیكن غایب در تمرین چهارشنبه مسی و اولگوئر بودند. این دو بازیكن با برنامه‌های بهبودی ویژه‌شان جدا از نفرات تیم ادامه دادند.

كارلس پویول در طی جلسه هنگام افتادن در حال گرفتن زانوی چپش ترسید, اما زود توانست به طور عادی به تمرین بعد از چند مراقبت پزشكی ادامه دهد.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۵۱)
 
hamed5
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۰)
 
vahidnik
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
بازگشت ستاره فرانسوي نه فال نيك است بلكه بدبختي براي بارسلون است، اگر در بازي امشب (ال كلاسيكو) هنري را به زمين نياورد، قطعا پيروز ميدان خواهيم بود.
به جاي اينكه 30 ميليون پول اين ميمون را دادند، بايد 1 دروازه بان مي خريدند.

Only Spain , Only La Liga , Only Barcelona & Only Messi


یکشنبه، ۲ دی ۱۳۸۶ (۱۱:۴۴)
 
arash10
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
تمام نفرات آماده هستند تا اینکه در چند سال تجربه یاد گرفته اند در بازی الکلاسیکو در زمین پیاده کنند تا بارسلونا را برنده نبرد معرفی کنند



جمعه، ۳۰ آذر ۱۳۸۶ (۲۰:۳۳)
 
fcb_r10_mf
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
1shanbe casilas shabe kheyli sakhtiro poshte sar migzare va az alan dare khabe mosalase margo yani ronaldinho henry va etoo ro mibine. doostemoon migof 1shanbe montazere payamhaye tabrike vali man az alan be hameye tarafdaraye barca az mashhad in borde shirino tabrik migam


جمعه، ۳۰ آذر ۱۳۸۶ (۱۵:۲۹)
 
No10
پاسخ به: آنری به تمرینات كامل بازگشت.
بازگشت تی تی را به فال نیک میگیریم . این اولین ال کلاسیکو برای او خواهد بود شاید او بتواند جای پرنشدنی مسی را پوشش دهد . به نظر من دو بازیکن می توانند سرنوشت ال کلاسیکو را به نفع بارسا برگردانند یکی یحیی توره که باید ارتباط خط میانی و حمله رئالی ها را قطع کند و همانا شایستگی و توان اینکار رادارد و دوم ویکی والدز که اگر روزش باشد توپهای غیرممکن رامیگیرد امید وارم یکشنبه شاهد پیامهای تبریک دوستان برای برد رئال باشیم .... کاسیاس آماده باش شب سختی پیش رو داری ...


جمعه، ۳۰ آذر ۱۳۸۶ (۱:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!