به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

براوو مشتاق برای بازگشت به بازی هامصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۲) (۸۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دروازه بان شیلیایی بارسا که هنوز دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند، بعد از ظهر پنج شنبه به مصاحبه با مطبوعات اسپانیا پرداخت.

کلودیو براوو آخرین بازی خود را در این فصل مقابل مالاگا برای بارسا به نمایش گذاشت و پیش از بازی با اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد؛ تقریبا یک هفته از آن حادثه ناراحت کننده می‌گذرد و طبق گفته پزشکان دو هفته دیگر او بهبودی خود را بدست می‌آورد و می‌تواند مجددا برای بارسلونا بازی کند. پنج شنبه‌ای که گذشت این آبی اناری پوش در مصاحبه‌ای با futbolmaina.com داشت. بخش‌هایی از این مصاحبه را دنبال می‌کنیم: «من احساس خوب و راحتی دارم و منتظرم تا بتوانم دوباره به طور معمول تمرین کنم. زندگی حرفه‌ای من حتی با این مصدومیت‌های جدی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و این نکته مثبتی است». او در ادامه افزود: «با این حال من نیاز به آرامش دارم، زیرا این مهم است که شما به عنوان یک بازیکن مطمئن شوید بهبودی کامل خود را بدست آورده‌اید، به ویژه اگر در موقعیتی مثل من بازی کنید».


چهار شنبه شب، در مصاف با آ اس رم شاهد مصدومیت نگران کننده رافینیا بودیم و او نیز به همراه این دروازه بان در لیست مصدومان بارسا قرار گرفت. براوو در این خصوص ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: «من چند روزی است که مصدوم شده‌ام و کاملا می‌توانم احساس او را درک کنم. مصدومیت یکی از بدترین اتفاقاتی است که در زندگی هر فوتبالیست رخ می‌دهد».

در زیر به سایر صحبت‌های کلودیو براوو اشاره خواهیم کرد.

اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل

«اینکه ما موفق به کسب پیروزی نشدیم تقصیر هیچ یک از بازیکنان نمی‌باشد، نتیجه اینگونه رقم خورد. با این وجود عملکرد قدرتمند و قابل ستایشی داشتیم، به ویژه در موقعیت‌هایی که حریف حمله می‌کرد».

گل فلورنزی

«گل زیبایی بود. دروازه بانان بارسا به شیوه مختلفی از دروازه خود دفاع می‌کنند. ما نسبت به سایر هم پستی‌های خود بیشتر جلو می‌آییم تا بتوانیم نقش دفاع را نیز بازی کنیم، اما این بدان معناست که در معرض خطر بیشتری قرار داریم. من از مالاگا گلی مشابه همین گل را دریافت کردم. ما دروازه بانان می‌دانیم که عملکردمان به خصوص در باشگاه‌های این چنینی (بارسلونا) همواره مورد نقد قرار می‌گیرد چرا که آخرین نفری هستیم که باید جلوی گلزنی حریف را بگیریم و امید تمام هواداران به ما است».

پنالتی که نادیده گرفته شد

«دیدن و قضاوت کردن در مورد رویدادهایی که داخل زمین رخ می‌دهد از بیرون، آسان‌تر اما متفاوت‌تر می‌باشد. پنالتی واضح بود اما شما باید به تنش‌هایی که داور در طول بازی و حتی بعد از بازی با آن‌ها مواجه می‌شود، فکر کنید. اشتباهی است که ممکن است در هر بازی پیش آید و شما باید خود را به جای داور نیز قرار دهید و بعد قضاوت کنید».

اهداف پیش رو

«کسب عنوان قهرمانی در دو فصل پیاپی آن هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کار سخت و چالش برانگیزی است، مسابقات رسمی دیگری هم وجود دارد که ما به آن‌ها نیز می‌اندیشیم. مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. کسب مجدد سه گانه آسان نخواهد بود اما اگر بخواهیم باز هم می‌توانیم به آن دست یابیم. فصل گذشته تیم متحدو منسجمی داشتیم و از طریق همین عوامل بود که توانستیم به عناوین ارزشمندی دست یابیم که به هیچ وجه کار راحتی نبود».

نقش او در بارسا

«فراموش کردن والدس کار بسیار سختی است. به یاد دارم زمانی که من در رئال سوسیداد بودم بازی مقابل بارسا کار آسانی نبود. اما اکنون من در بارسا حضور دارم و به طبع مسئولیت‌های دشواری بر عهده‌ام قرار دارد. همواره باید والدس را به خاطر داشته باشیم. او در باشگاه نقش بزرگ و مهمی داشت و تقریبا به همه چیز دست یافت، دروازه بانی است که باید همواره او را به یاد داشته باشیم».

لیونل مسی

«این واقعا فوق‌العاده است که مسی هم‌تیمی شما می‌باشد. او در زمین بازیکن بسیار ویژه و تاثیر‌گذاری است. برای همه ما حضور او در این تیم مهم و حیاتی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: براوو مشتاق برای بازگشت به بازی ها
ای جانم


یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۲۴)
 
سوداگر
پاسخ به: براوو مشتاق برای بازگشت به بازی ها
دستم به استوک کفشهات زودی برگردعزیز


شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!