به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه :«مشکلات نمی‌توانند ما را از اهدافمان دور کنند»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵) (۹۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا اظهار کرد که «از دست دادن بازیکنان (اشاره به مصدومان تیم) به هیچ وجه رویکرد ما را عوض نخواهد کرد و شاگردان من همچنان همان اهداف خود را در رقابت‌ها حفظ می‌کنند». او همچنین توضیح داد که «باید تا روز یکشنبه صبر کنید تا در مورد حضور و یا عدم حضور دنی آلوز در بازی با لوانته تصمیم بگیریم».

لوئیز انریکه علی رغم مصدومیت‌های پی در پی و آزار دهنده‌ای که بارسا را تحت فشار قرار داده‌اند، هنوز هم روحیه خود را حفظ کرده و با اعتماد به نفس در مورد این تیم صحبت می‌کند؛ حتی با وجود مصدومیتی که رافینیا در بازی با آ اس رم برایش ایجاد شد و او را تا انتهای فصل از میادین دور کرد، سرمربی معتقد است: «ما به اندازه کافی بازیکن خوش فرم داریم تا بتوانند با عملکرد خوب خود اهدافی را که از ابتدای فصل به دنبال آن بودیم ادامه دهند. این مشکلات نه رویکرد ما را تغییر خواهند داد و نه ما را از اهدافمان دور می‌کند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی آبی اناری‌ها تشریح کرد: «ما حتی می‌توانیم در صورت کمبود نیرو چند بازیکن از بارسا B نیز انتخاب کنیم، در نتیجه جای نگرانی نیست». این سرمربی آستوریایی در ادامه افزود: «حال دنی آلوز خوب است، ما روز یکشنبه تصمیم خواهیم گرفت که او می‌تواند مقابل لوانته بازی کند یا خیر». در ادامه به نکات حائز اهمیتی که لوئیز انریکه در این نشست مطبوعاتی بیان کرد، اشاره می‌کنیم.

لوانته

از نظر من لوانته مقابل ما همان گونه بازی خواهد کرد که در چند بازی ابتدایی این فصل ظاهر شد. آنها واقعا آماده‌اند و این می‌تواند کار را برای ما دشوار سازد. باید آنها را در عقب زمین نگه داریم و به آنها اجازه حمله ندهیم. حمله به تیم‌های این چنینی که دفاعی منسجم دارند و اکثر بازیکنان در دفاع نشسته‌اند همواره کار سختی است.

مصدومیت رافینیا

این حادثه برای تمام اعضای تیم واقعا ناراحت کننده است. هیچ بازیکنی مایل نیست اینگونه مصدوم شود، او دست کم یکی از بازیکنان ما است. در هر حال اتفاقی است که افتاده؛ تیم باید بتواند بر مشکلات و شرایط منفی در طول هر فصل غلبه کند. ما بازیکنانی مثل گومبا از بارسا B داریم، عملکرد او به نسبت دلچسب و راضی کننده است. من مطمئنم که می‌توانیم این فصل را نیز با موفقیت به پایان برسانیم (کسب جام).

جایگزین رافینیا

در حال حاضر شانس زیادی برای جذب یک بازیکن دیگر نداریم. من مطمئن نیستم. اخیرا چند باری در این رابطه به فیفا استعلام کردم و متاسفانه آن‌ها به وضوح جواب رد دادند.

وضعیت تیم

از فصل پیش کمتر گل زدیم؟! این موضوع هیچ وقت مرا نگران نمی‌کند. کسب امتیاز است که اهمیت دارد و خوشبختانه در این امر عملکرد خوبی داشتیم. در لیگ هیچگاه صدر نشینی و قدرت موقتی فایده ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه :«مشکلات نمی توانند ما را از اهدافمان دور کنند»
دقیقا


یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۲۶)
 
سوداگر
پاسخ به: لوئیز انریکه :«مشکلات نمی توانند ما را از اهدافمان دور کنند»
بخشیش برمی گرده به اون حکم ظالمانه فیفابرای بارسا که طبق اون حکم مابرای پرداخت دستمزدها هم به مشکل برمی خوریم


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۲)
 
Just-leo-messi
پاسخ به: لوئیز انریکه :«مشکلات نمی توانند ما را از اهدافمان دور کنند»
فوتبالی کثیف تر از اسپانیا نیست رئال و بارسا هر دو یه اشتباه رو انجام دادن بارسا رو یه سال محروم کردن رئال رو نه لعنت به فوتبال کثیف


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه :«مشکلات نمی توانند ما را از اهدافمان دور کنند»
نقل قول
جایگزین رافینیا

در حال حاضر شانس زیادی برای جذب یک بازیکن دیگر نداریم. من مطمئن نیستم. اخیرا چند باری در این رابطه به فیفا استعلام کردم و متاسفانه آن ها به وضوح جواب رد دادند.

خیلی مسخره است. طبق قانون وقتی بازیکنی بالای 5 ماه مصدوم میشه، تیم می تونه درجا به جاش بازیکن بگیره. درست همون کاری که رئال یکی دو فصل پیش کرد. اما طبق معمول قوانین به بارسا که می رسن جور دیگه ای میشن!

لعنت به فوتبال کثیف...


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!