به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سلتاویگو VS بارسلونالالیگا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰) (۶۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها امشب در ویگو به مصاف تیمی خواهند رفت که هنوز طعم شکست را در این فصل نچشیده است و از مجموع 12 امتیاز ممکن ده امتیاز کسب کرده است.

کاتالانها اما با انگیزه حفظ رکورد صد در صد پیروزی در بازی‌های لیگ پا به میدان بالایدوس می‌گذارند. لوییس انریکه پیش بینی یک بازی سخت را برابر شاگردان پیشین خود و در زمینی که همواره برای بارسا دردسر ساز بوده است، می‌کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ساندرو رامیرز جدیدترین مصدوم بارسا به شمار می‌رود. او که در جریان دیدار یکشنبه شب برابر لوانته دچار آسیب دیدگی در ناحیه پا شد، به سایر مصدومان تیم از جمله داگلاس، براوو، فرمالن و رافینیا ملحق شد. با این وجود، خبر بازگشت پیکه از محرومیتی چهار جلسه‌ای می‌تواند نقطه قوتی برای تیم به حساب آید.

جانی کاسترو، مدافع چپ سلتا هم نمی‌تواند میزبان را در این دیدار همراهی کند. این بازیکن روز یکشنبه در لحظات پایانی دیدار برابر سویا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. سلتا همچنین سه بازیکن سابق بارسا از جمله نولیتو، آندره فونتاس و سرجی گومز را نیز در ترکیب خود می‌بیند.

نقطه نظرات مربیان

لوییس انریکه با تمجید از عملکرد خوب سلتا در آغاز لیگ، آسان تصور کردن این دیدار را توهم شمرد و گفت: «بازی بسیار دشواری را پیش بینی می‌کنم؛ ویژگی‌های حریف و فرم فعلی آنها دلیل این ادعا می‌باشد. در هر حال این بازی برای ما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود».

انریکه همچنین در ادامه از عملکرد خوب ادواردو بریزو در طول مدت کم در سلتا تقدیر کرد و در این باره گفت: «سلتا یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ است».

سرمربی سلتا اما از فرصت استفاده کرد تا تمام تعارفات انریکه را به خود او نسبت دهد. او در پایان گفت: «انریکه پایه‌های تیم را بنا کرد و بازیکنانم تحت راهنمایی‌های من استمرار در کارها را آموختند. بارسلونا بهترین تیم جهان است».

نکات مهم

بارسلونا تنها تیمی در لالیگا است که با چهار پیروزی از چهار دیدار خود در صدر جدول یکه تازی می‌کند. پیروزی برابر سلتا می‌تواند مدافع عنوان قهرمانی را در تثبیت جایگاه نخست خود در جدول یاری دهد تا پس از آن به استقبال از دیدار خانگی روز شنبه برابر لاس پالماس برود.

در آن سوی میدان، سلتا یکی از پنج تیمی است که هنوز در لیگ شکست نخورده است و پیروزی برابر سویا آنها را در فاصله دو امتیازی با صدر جدول قرار داده است.

تاریخچه

اوایل قرن حاضر، بارسا از شش بازی خود در بالایدوس تنها یک برد کسب کرده بود؛ اما اکنون پنج دیدار است که در زمین سلتا شکست نخورده‌اند و چهار پیروزی را به نام خود ثبت کرده‌اند که یکی از آنها فصل قبل و به لطف ضربه سر دیدنی جرمی متیو به دست آمد.

پخش زنده

این بازی امشب ساعت 21:30 به وقت ایران از طریق شبکه ورزش سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتاویگو VS بارسلونا
استرس زیاد


پنج‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۲)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتاویگو VS بارسلونا
ان شاالله ببریم وپرگل هم ببریم


چهارشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵)
 
MMJ81
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتاویگو VS بارسلونا
بازی سختی هست الان هم که خیلی استرس دارم


چهارشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!