به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رابرت فرناندز : «تیم واکنش خوبی نسبت به شکست مقابل سویا نشان داد»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۱) (۶۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدیر ورزشی اف سی بارسلونا در یک مصاحبه رادیویی، پیرامون مسائل مهم و مرتبط با باشگاه، از جمله مصدومیت لیونل مسی صحبت کرد.

رابرت فرناندز طی مصاحبه‌ای که امروز با یک رادیوی محلی داشت پیرامون مطالب بسیاری صحبت کرد، به خصوص دوره ریکاوری لیونل مسی که به گفته خودش باید با صبر و آرامش سپری شود. او در این باره اذعان داشت: «هیچ کاری نیاز به عجله کردن ندارد بلکه باید روند طبیعی خود را طی کند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

وی به آینده نیمار نیز اشاره کرد و گفت: «فرآیند تمدید قرارداد او به خوبی پیش خواهد رفت؛ من شک ندارم که او در نیوکمپ خواهد ماند و تا پایان دوران حرفه‌ای خود اینجا را ترک نخواهد کرد. این رویدادی است که رخ دادن آن را به وضوح حس میکنم».

لیگ رقابتی

فرناندز اظهار داشت: درست است که مقابل سویا شکست خوردیم و چند روز اخیر بارسا خدشه دار شده است. واضح است که هیچ تیمی باخت را دوست ندارد، به ویژه تیم همیشه پیروزی چون بارسلونا...علی رغم شکست دردناکی که متحمل شدیم اما تیم واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان داد...از دست دادم سه امتیاز بی‌هیچ وجه طبیعی نمی‌باشد.

آیا می‌توان گفت که این لالیگا از سال‌های گذشته سخت‌تر شده است؟

«از نظر من این یک لیگ واقعا جذاب و رقابتی است. در اینجا حریفان قدرتمندی حضور دارند که ما در ابتدا فکر می‌کنیم قادر نیستیم در مبارزه با آن‌ها به پیروزی برسیم. البته این امر تا حدودی عادی است. ما رقابت خوبی را قبول داریم که در آن تیم‌های قدری به غیر از بارسلونا و رئال مادرید باشند».

رابرت فرناندز همچنین در مورد اینکه خودش چگونه فوتبال می‌بیند نیز توضیح داد: «به شخصه بازی‌های تهاجمی را دوست دارم و از آن‌ها تعریف می‌کنم. من عاشق تماشای بازی تیم‌هایی مثل بارسا هستم. چه کسی دوست ندارد»؟!

او در پایان به یک نکته مهم اشاره کرد: «ما باید سبک بازی خود راحفظ کنیم، سعی در ترفیع دادن آن داشته باشیم و عملکرد خود را نیز روز به روز بهتر کنیم. کار دشواری در پیش داریم چرا که بارسا بیش از یک دهه است که به کسب پیروزی و جام عادت کرده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: رابرت فرناندز : «تیم واکنش خوبی نسبت به شکست مقابل سویا نشان ...
اره


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱:۵۱)
 
سوداگر
پاسخ به: رابرت فرناندز : «تیم واکنش خوبی نسبت به شکست مقابل سویا نشان ...
خوبی لیگ به اینه که پایین وبالا زیادداره.......کسی پیروزه که صبر وحوصله داشته باشه وازموقعیتها وفرصتها بهترین بهره روببره


پنج‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۸)
 
kamiba
پاسخ به: رابرت فرناندز : «تیم واکنش خوبی نسبت به شکست مقابل سویا نشان ...
امیدوارم که بارسا بر این دوران سخت غلبه کنه و با شروع سال میلادی جدید مطمنم که بارسا میتونه موفقیت های بیشتری کسب کنه


چهارشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!