به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی آردا توران و راکیتیچ در بازی‌های ملیملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۶۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این دو هافبک بارسا، در تیم‌های ملی خود حاضر شدند تا با پیروزی، شانس‌های خود را برای صعود به رقابت‌های یورو 2016 زنده نگه دارند.

برای دومین شب متوالی، بازیکنان بارسا در تیم‌های ملی خود درخشیدند تا با کسب پیروزی در مقدماتی یورو 2016، همچنان شانس‌هایی برای صعود به این رقابت‌ها، که تابستان آینده در فرانسه برگزار خواهد شد، داشته باشند. در حالی که جمعه شب چهار تن از بازیکنان بارسا، به همراه تیم ملی اسپانیا، جواز حضور در رقابت‌های یورو 2016 را کسب کردند، شنبه شب نیز، راکیتیچ و توران با ایفای نقشی حیاتی در تیم‌های خود، پیروزی را برای کشور خود به ارمغان آوردند تا همچنان امیدهای هموطنان خود را برای حضور در یورو 2016 زنده نگه دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ورزشگاه ماکسیمیر در زاگرب، با گلزنی در دقایق 2 و 42، سهمی بزرگ در پیروزی تیم ملی کشورش مقابل بلغارستان در گروه H رقابت‌ها داشت. همچنین نیکلاس کالینیچ، 9 دقیقه پیش از سوت پایان، گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا بازی با نتیجه 3-0 به سود میزبان به پایان برسد. راکیتیچ 90 دقیقه در ترکیب حاضر بود.

کروات‌ها با این پیروزی در جایگاه سوم گروه H قرار گرفتند و از همین حالا خود را در مرحله پلی آف رقابت‌ها می‌بینند؛ جایی که باید به همراه 7 تیم سوم دیگر وارد رقابتی شوند که تنها 4 تیم بلیط حضور در فرانسه را بدست خواهند آورد. اگرچه آن‌ها می‌توانند امیدوار باشند با شکست مالتِ قعر نشین در روز پایانی و پیروزی ایتالیا صدرنشین مقابل نروژ رده دومی، به جایگاه دوم برسند و مستقیما به یورو 2016 صعود کنند.

در همین حال، آردا توران، خرید تابستانی بارسا به عنوان کاپیتان تیم ملی ترکیه در مقابل جمهوری چک قرار گرفت. این بازی در حالی با نتیجه 2-0 به سود ترک‌ها به پایان رسید که آن‌ها با 15 امتیاز و 4 امتیاز اختلاف نسبت به چک رده دومی، در جایگاه سوم قرار دارند؛ و هلند با 13 امتیاز، در تعقیب آن هاست. روز پایانی بازی‌های این گروه، سه شنبه برگذار می‌شود و ترکیه میزبان ایسلند صدر نشین خواهد بود و هلند نیز پذیرای جمهوری چک است.

با توجه به اینکه ایسلند و جمهوری چک، صعود خود را به مرحله نهایی مسجل کرده‌اند، اوضاع می‌تواند در بازی‌های سه شنبه شب غیر قابل پیش بینی باشد و هر یک از تیم‌های ترکیه و هلند می‌توانند با توجه به نتیجه‌ای که کسب می‌کنند، به پلی آف صعود کنند، یا از دور رقابت‌ها حذف شوند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیروزی آردا توران و راکیتیچ در بازی های ملی
ای کاش کرواسی می تونست مستقیم صعودکنه چون بازیهای پلی آف دقیقا سه روزقبل ازال کلاسیکو تمام می شن واین یکم سخت میکنه رفت وآمد راکیتیچ رو


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۲:۰۹)
 
6+5=11
پاسخ به: پیروزی آردا توران و راکیتیچ در بازی های ملی
چه پاسی اردا داد ..


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱:۳۸)
 
kamiba
پاسخ به: پیروزی آردا توران و راکیتیچ در بازی های ملی
امیدوارم که آردا بتونه برای بارسا هر چه زودتر بازی کنه و مفید باشه


دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!