به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صعود 10 آبی اناری پوش به فرانسه! ملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰) (۸۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مراحل مقدماتی یورو 2016 به اتمام رسید و مفتخریم اغلب تیم‌های ملی‌ای که آبی اناری پوشان - در این دور از رقابت‌ها - در آن‌ها بازی کردند، جواز حضور در فرانسه را بدست آوردند.

مراحل‌های حذفی جام ملت‌های اروپا 2016 در تابستان سال آینده در فرانسه برگزار می‌شوند. در پنج تیم راه یافته به مرحله بعدی این تورنومنت، ده تن از نمایندگان بارسا بازی می‌کردند. شایان ذکر است در مجموع 53 کشور در بازی‌های گروهی یورو حضور داشتند که از این ببین 19 تیم به مراحل نهایی این رقابت‌ها صعود کردند و فرانسه نیز به دلیل امتیاز میزبانی که دارد - بدون برگزاری دیدار‌های انتخابی - بستمین تیمی است که در آن بازی خواهد کرد. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به مسیری که این پنج تیم برای رسیدن به فرانسه طی کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اسپانیا: پیکه، بوسکتس، اینیستا، بارترا، جوردی آلبا و الکسیس ویدال

ماتادورها دو بازی آخر خود را با پیروزی به پایان رسانده، به عنوان سرگروه و به همراه اسلواکی از گروه خود صعود کردند. ویسنته دل بوسکه در این دور از رقابت‌ها از پیکه، بوسکتس، اینیستا، بارترا و جوردی آلبا بهره کافی را برد که انتظار می‌رود در تابستان آینده نیز از آن‌ها به خوبی استفاده کند. همچنین به نظر می‌رسد که الکسیس ویدال می‌تواند مهره کلیدی در بازی‌های دوستانه اسپانیا باشد.

کرواسی: راکیتیچ

کروات‌ها آخرین بازی خود را با پیروزی خفیف 1-0 مقابل مالت به پایان رساندند و خوشبختانه ایتالیا نیز نروژ را 2-1 از پیش رو برداشت، چرا که اگر این اتفاق نمی‌افتاد کرواسی به مصیبت پلی آف دچار می‌شد. راکیتیچ که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن سال کرواسی لقب گرفت نیز نقش بسزایی در پیروزی‌های این تیم داشت.

بلژیک: فرمالن

شاگردان مارک ویلموتس با شکست رژیم اشغالگر قدس در آخرین بازی خود توانستند بالا‌تر از ولز به صدر جدول گروه B قرار بگیرند. بلژیکی‌ها بعد از سال 1984 هیچ گاه نتوانستند به مراحل حذفی جام ملت‌های اروپا صعود کنند (البته در یورو 2000 به طور مستقیم با امتیاز میزبانی صعود کردند). توماس فرمالن بعد از بهبود مصدومیت طولانی مدتش فصل قبل که باعث شد در اغلب بازی‌های بارسا حضور نیابد، مجددا گریبان گیر مصدومیت دیگری شد و بازی‌های اخیر بلژیک را نیز از دست داد.

ترکیه: آردا توران

اگر چه او هنوز جواز حضور در ترکیب بارسا را از فیفا دریافت نکرده است اما در مسیر رسیدن ترکیه به فرانسه نقش مهمی ایفا کرد، به ویژه در پیروزی 3 بر 0 این تیم مقابل هلند. با اینکه ترکیه بعد از جمهوری چک و ایسلند در رده سوم جدول گروه A قرار دارد اما با توجه به تفاضل گل کمی (1) که با ایسلند داشت، خطر پلی آف آن را تهدید نکرد.

آلمان: تراشتگن

با وجود اینکه تراشتگن از تیم زیر 21 سال آلمان به تیم اصلی این کشور پیوست اما هنوز اولین بازی رسمی خود را برای این تیم به نمایش نگذاشته است. آلمان علی رغم شکست 2-0 که در دوبلین مقابل لهستان متحمل شد اما اکنون با یک امتیاز بیشتر از این تیم به عنوان سرگروه از گروه D صعود کرد.

فرانسه: جرمی متئو

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم تیم ملی فرانسه به دلیل امتیاز مثبت میزبانی که دارد بدون فرآیند احراز صلاحیت نیز شرایط حضور در دیدار‌های نهایی یورو 2016 را دارد. دیدیه دشام در سال گذشته متئو را در ترکیب فرانسه برای مقابله با تیم‌های صربستان و ارمنستان قرار داد و این بدان معنا است که به اندازه کافی به او اطمینان دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: صعود 10 آبی اناری پوش به فرانسه!
به به


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۲۸)
 
سوداگر
پاسخ به: صعود 10 آبی اناری پوش به فرانسه!
من نگران راکیتیچ وکرواسی بود که اگه مستقیم صعودنمی کرد راکیتچ برای ال کلاسیکو به بدمخمصه ایی می افتاد


شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۶:۳۹)
 
kamiba
پاسخ به: صعود 10 آبی اناری پوش به فرانسه!
زنده باد بارسا و بارسایی


جمعه، ۲۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۴ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!