به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: «روی ضربات پنالتی‌ام خیلی کار کردم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۲۰) (۵۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ستاره برزیلی دیشب تقابل بارسا و رایو وایکانو، طی یک نشست مطبوعاتی در مورد نکته کلیدی دو گلی که در نیمه اول این دیدار - از روی نقطه پنالتی - به ثمر رساند، صحبت کرد.

نیمار جونیور با چهار گلی که شب گذشته در پیروزی 5-2 برابر رایو وایکانو به ثمر رساند، به ستاره آن بازی تبدیل شد. بعد از پیوستن او به این باشگاه، این اولین باری بود که توانست در یک بازی بیش از سه بار دروازه حریف را باز کند. دو گل اول نیمار با ضربات پنالتی‌ای حاصل شد که خود او با مهارت تمام آن‌ها را از حریف گرفت.: «من روی ضربات پنالتی‌ام خیلی کار کردم. از کمک‌های ماسیپ، تراشتگن و براوو نیز واقعا سپاسگزارم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار راجع به خود بازی نیز گفت: «بازی برابر رایو کار خیلی سختی است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و تیم قدرتمندی هستند».

در زیر می‌توانید نکته نظرات سایر بازیکنان بارسا - بعد از این بازی - را مشاهده کنید.

سرجی روبرتو

«رایو وایکانو همواره در تسلط بر بازی سر سخت بوده است. از پیش نیز می‌دانستیم که اگر آن‌ها ما را با یارگیری نفر به نفر تحت پوشش قرار دهند، ما فضای بیشتری برای بازی خواهیم داشت. در نیمه دوم سرعت بازی ما افزایش یافت. مهم‌ترین نکته - مانند همیشه - نیز کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم».

ایوان راکیتیچ

«به ثمر رساندن پنج گل برابر رایو واقعا پر اهمیت است، با کسب پیروزی همواره احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. آن‌ها بازی همیشگی خودشان را ارائه دادند، اما این ما بودیم که بعد از گل اول آن‌ها سبک بازی خود را تغییر ندادیم و به آنجه شایستگی‌اش را داشتیم رسیدیم. من امیدوارم نیمار هیچ گاه متوقف نشود. باید به او تبریک بگویید. با کسب این پیروزی اعتماد به نفسمان بیشتر شد. تا اینجا بازی‌های - قابل قبول - زیادی انجام داده‌ایم و به این معناست که ما وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهیم. ما خود را برای بازی سه شنبه آماده می‌کنیم. اگر هم کمی احساس خستگی داشته باشیم به نوعی به آن می‌خندیم و آن را تحمل می‌کنیم. روش درست همین است!»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: نیمار: «روی ضربات پنالتی ام خیلی کار کردم»
ایول


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۲۳:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!