به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایبار، به دنبال حفظ شکست ناپذیری در خارج از خانهلالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۹:۰۰) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا از ساعت 20:45 شنبه میزبان ایباری خواهد بود که از هشت بازی پیشین خود در لیگ 13 امتیاز کسب کرده است و تنها اتلتیکو مادرید موفق به شکست این تیم شده است.

تا پیش از فصل گذشته، ایبار هیچگاه مقابل بارسلونا قرار نگرفته بود. بعد از اینکه فصل گذشته تیم باسکی برای اولین بار در تاریخ خود موفق به صعود به لالیگا شد، آن‌ها نهایتا به نوکمپ آمدند؛ اگرچه آن‌ها نتیجه بازی را واگذار کردند و در بازی برگشت نیز در خانه شکست خوردند. مانند فصل گذشته، در این فصل نیز آن‌ها تحت هدایت مربی جدید خود، خوزه لوییز مندلیبار شروع بسیار خوبی داشتند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شروع خوبی دیگر

اگرچه فصل پیش در نهایت آن‌ها در منطقه سقوط قرار گرفتند و تنها به دلیل اینکه الچه بنا به مسائل مالی سقوط کرد، در لیگ باقی ماندند. و در فصل دوم آن‌ها، اوضاع خوب پیش می‌رود. آن‌ها از هشت بازی 13 امتیاز کسب کرده و با تنها 5 امتیاز کمتر از بارسا، در جایگاه هفتم هستند. دو برد، دو مساوی و صفر باخت، آمار خوب خارج از خانه آن‌ها، در این فصل بوده است. آن‌ها دو برد خارج از خانه خود را مقابل لاس پالماس و گرانادا بدست آوردند و موفق شدند مالاگا و لوانته را در خانه حریف متوقف کنند. آمار بازی‌های خانگی آن‌ها نیز با توجه به حریفانی که به مصافشان رفته‌اند، قابل توجه بوده است: بیلبائو (2-0)، اتلتیکو مادرید (0-2)، سلتا (1-1)، سویا (1-1).

بورخا باستون، مهاجم سابق رئال زاراگوسا، با سهمی پنج گله از مجموع 11 گل ایبار، مرد اول این روزهای این باشگاه است. آن‌ها آمار دفاعی خوبی نیز به جا گذاشته‌اند و در طول این هشت بازی، هفت گل دریافت کرده‌اند.

بدون گل و بدون امتیاز، مقابل بارسا

تاریخچه کوتاهی بین دو تیمی که شنبه به مصاف هم می‌روند وجود دارد. فصل گذشته در حالی بارسا با گل‌های نیمار، ژاوی و مسی به پیروزی 3-0 رسید که نیمار پنجاهمین بازی خود با پیراهن بارسا را تجربه می‌کرد و در یک اتفاق جالب همین چندی پیش صدمین بازی خود با پیراهن بارسا را نیز انجام داد. فصل گذشته و در بازی برگشت نیز بارسا در اولین تجربه خود در ورزشگاه ایپوروآ با دو گل مسی از روی ضربه آزاد، 2-0 بر میزبان خود غلبه کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ایبار، به دنبال حفظ شکست ناپذیری در خارج از خانه
میزنیم لهش میکنیم ..


پنج‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ (۴:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ایبار، به دنبال حفظ شکست ناپذیری در خارج از خانه
به نظر می رسه سطح کیفی لالیگا مدام در حال پیشرفته و دیگه کمتر حریف ضعیف از پیش بازنده ای پیدا میشه. البته جز برای رئال!


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۱ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!