به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز: «من و نیمار تا آنجا که بتوانیم به تیم کمک می‌کنیم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰) (۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به عقیده ستاره مصاف بارسا و ایبار، گلزنی تنها بخشی از وظایف خطوط حمله است. دو شب گذشته شاهد پیروزی دلچسب 3-1 کاتالان‌ها مقابل آرمروس‌ها بودیم. زننده سه گل و ستاره این دیدار، لوئیز سوارز بعد اتمام بازی به مصاحبه با مطبوعات اسپانیا پرداخت.

«اگر شما به آمار گل‌های فصل گذشته توجه کنید، می‌بینید که درصد زیادی از گل‌های ما توسط مهاجمین ما به ثمر رسیده است. ما به دنبال تغییر این روند هستیم و می‌خواهیم رکورد شکنی کنیم. گاهی بازی آنطور که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود و توانایی بازیکنان ما در تبدیل کردن گل‌ها، اینجا به کمک ما خواهد آمد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاوه بر این‌ها او به عدم حضور لیونل مسی در بازی‌های اخیر نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است 12 گل از 15 گل اخیری که طی این مدت (غیبت لئو) وارد دروازه حریفان بارسا شده است را نیمار و سوارز به ثمر رسانده‌اند؛ که آمار خیره کننده‌ای است!

مرد اروگوئه‌ای آبی اناری پوشان در ادامه مصاحبه خود همچنین افزود: «بدون شک نبود مسی تغییراتی را در نحوه بازی تیم در تمام جوانب به وجود آورده است، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم این تغییرات را به حداقل برسانیم. نکته اصلی کلاس و سطح بازی تیم است. من و نیمار تا آن جا که بتوانیم به تیم کمک می‌کنیم، راکیتیچ نیز یکی دیگر از عناصری است که وظیفه گلزنی بر عهده او است».

سرجیو بوسکتس

«من نزدیک صحنه مشاجره داور و ماسکرانو نبودم و واقعا از چیزی مطمئن نیستم. من تنها کارت قرمزی که داور نشان داد را دیدم. چیزی که می‌گویم حمایت یا بهانه نیست، اما استفاده بیش از اندازه از کارت قرمز جای تعجب دارد و فایده‌ای ندارد جز حساس‌تر کردن بازیکنان، شما باید آن را درک کنید. در مورد سوارز نیز باید بگویم که همانند نیمار برای ما بازیکن مهم و کلیدی است. آن دو بازیکنانی هستند که همواره شرایط را به نفع ما تغییر می‌دهند. بعد از آن‌ها، ما برای کمک به تیم اینجا هستیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز سوارز: «من و نیمار تا آنجا که بتوانیم به تیم کمک می کنی...
ال پیستولرو


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!