به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»آبی و اناری‌ها
فرستنده احسان مهرابی در تاريخ شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۶ (۱۴:۲۰) (۱,۰۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: احسان مهرابی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا گفته است که: «تیم احتیاج به آمادگی برای پیدا کردن روحیه‌اش دارد تا بتواند مقابل مورسیا نتیجه بگیرد.» مورسیا شنبه شب در نیوکمپ مقابل بارسا قرار می‌گیرد.

فرانک ریکارد بعد از تمرین روز جمعه که پشت درهای بسته انجام شد، در کنفرانس خبری حاضر شد و بسیار آرام و راحت نشان می‌داد. گرچه او می‌داند که مورسیا حریف آسانی نخواهد بود. او می‌گوید: «ما گزارش‌های آنالیزورهایمان را مطالعه کرده‌ایم، و می‌دانیم که مورسیا می‌تواند هر چیزی باشد، جز یک حریف راحت.»


تاکتیک‌ها مقابل مورسیا

مربی سپس در مورد تاکتیکهایش برای شکست دادن مورسیا صحبت کرد. ریکارد می‌گوید: «آنها تیمی هستند که خوب سازمان یافته‌اند، آنها ترکیب مطمئنی دارند و مردانی دارند که درون زمین می‌توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند. آنها روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار آماده هستند، در هر حال تیم احتیاج به آمادگی برای پیدا کردن روحیه‌اش دارد تا بتواند نتیجه بگیرد.»

سه بازی خانگی

بارسا سه بازی بعدی‌اش در نیوکمپ خواهد بود که دو بازی آن در لیگ که مقابل مورسیا و ریسینگ سانتاندر خواهد بود و یک بازی در مرحله برگشت جام حذفی مقابل سویا خواهد بود و این موقعیت خوبی برای بارسا است. ریکارد در این زمینه می‌گوید: «ما با حمایت طرفدارانمان می‌توانیم امتیاز بگیریم و نتایج خوبی بدست آوریم. اکنون زمانی است که در تیم همه باید به هم کمک کنند و همدیگر را باور داشته باشند. وقتی اعضای تیم به خوبی با هم متحد شده باشند، آن وقت ما می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.»
او این احساس را دارد که اکنون زمان خوش بینی است. او می‌گوید: «ما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است، چون در ادامه هنوز بازی‌های بسیار باقی مانده است و امتیازات فراوانی برای بدست آوردن وجود دارد.»

ادمیلسون، خارج از ترکیب

با مصدومیت خوزه ادمیلسون در بازی اخیر مقابل سویا، ریکارد باید دنبال کسی باشد تا در جلوی دفاع بازی کند، جایی که توره همیشه آنجا بازی می‌کرد، و این باعث می‌شود که زوج دفاعی مارکز و میلیتو از بین برود. او می‌گوید: «این یک گزینه است، اما ما این را در نظر داریم که بازی‌های زیادی برای بازی کردن در راه است و دشواری‌های بسیاری وجود دارد، بنابراین من باید فرد فرد بازیکنان را آنالیز کنم تا متوجه بشوم بازیکنان و تیم به چه چیزهایی احتیاج دارند.»
ریکارد اعتقاد دارد که باشگاه هرکاری را انجام می‌دهد تا بازیکنان بتوانند هرچه سریعتر سلامتی‌شان را بازیابند ولی ما نمی‌خواهیم هیچ زمانی را از دست بدهیم.

خوشحال از نتایج جام حذفی

از ریکارد سوال شد که از نتیجه مقابل سویا در جام حذفی چه احساسی دارد. او گفت: «گرچه خوب بازی نکردیم اما خوب نتیجه گرفتیم. تیم از لحاظ فیزیکی بسیار سخت کار کرد. اگر ما خوب بازی نکردیم، بخاطر این بود که می‌خواستیم از نتیجه که بدست آورده بودیم، دفاع کنیم و سویا بر روی ما فشار وارد می‌کرد. اما من نگران نیستم، چون این برای ما یک عادت نیست و ما با این نتیجه می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و این چیزی بود که ما بدنبال آن بودیم.»

تمرین توانایی فیزیکی

تعداد زیاد مصدومان این نکته را به ذهن افکار عمومی می‌رساند که آیا ریکارد تمرینات توانایی فیزیکی را به خوبی می‌دهد. او در این مورد می‌گوید: «ما گزارشات ثابتی را در اختیار داریم، ما برای مصدومان همان کاری را می‌کنیم که بیشتر تیم‌های اروپایی انجام می‌دهند، بنابراین ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. ما تمریناتی را که در زمین انجام می‌دهیم، تمریناتی است برای بازیکنان مصدوم و بازی‌های آینده‌مان. من فکر نمی‌کنم نیازی به اضافه کردن و یا کم کردن تمریناتمان باشد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۱۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۲۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشتن تیم است!»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
 
vahidnik
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشت...
به نام کاتالان...

به امید پیروزی در این بازی و دیگر بازی ها.
به امید بازگشت مسی و گرفتن انتقام از رئالی های کثیف...

Catalonia is not Spain


پنج‌شنبه، ۴ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۵۵)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشت...
بارسا توانايي بالا دارد


سه‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۶ (۲۳:۱۸)
 
arash10
پاسخ به: ریکارد: «اکنون زمان باور داشت...
ایشالله با وجود رونالدینیو بازی رو مقتدرانه میبریم


شنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۶ (۲۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!