به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نگاهی به فرم رئال مادرید در طول فصل!ال کلاسیکو
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰) (۹۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در حالی که چیزی تا ال کلاسیکو شنبه باقی نمانده است، به بررسی وضعیت این فصل تیم رئال مادرید می‌پردازیم.

بعد از اتمام فصل 2014/15 که در آن سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را بدست آوردند، اما به تماشای فرم فوق‌العاده رقیب قدیمی‌شان، بارسا نشستند که چگونه دو جام مهم داخلی، و قهرمانی اروپا را بدست می‌آورد، و سه گانه خود را، آن هم برای دومین بار کامل می‌کند، رئالی‌ها سرمربی خود، کارلو آنجلوتی را برکنار کردند و با رافا بنیتز، برای فصل 2015/16 قرارداد امضا کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همه چیز برای بنیتز به آن خوبی که انتظارش را داشت، در مادرید پیش نرفت، اما کسب سه امتیاز در دیدار شنبه می‌تواند تا حدی رئال را به فرم خوبی برساند و آن‌ها را با بارسای صدرنشین، در لیگ هم امتیاز کند. همچنین امیدها برای تکرار موفقیت‌های او در اروپا به همراه لیورپول، با شروع خوبی که تیمش در مرحله گروهی داشته است، جان تازه‌ای گرفته‌اند.

ورودی‌ها و خروجی‌ها

در تابستان، خدیرا پیشنهادی برای تمدید قرار داد نداشت و به یوونتوس رفت. خاویر هرناندز که به صورت قرضی به رئال آمده بود نیز به لورکوزن نقل مکان کرد. آسیر ایارمندی نیز به سوسیه داد فروخته شد. در حالی که فابیو کنترائو و لوکاس سیلوا، هر دو به باشگاه‌های فرانسوی و به ترتیب به موناکو و به مارسی، قرض داده شدند.

این بازیکنان جایگزین‌هایی مانند لوکاس واسکز، که از اسپانیول به باشگاه دوران کودکی‌اش بازگشت، متئو کواچیچ جوان که از اینتر خریداری شد و کاسیمیرو که پس از یک فصل حضور قرضی در پورتو، به همراه دنلیو به رئال آمد، داشتند.

اما اکثر تیترهای نقل و انتقالات در تابستان در مورد دروازبان رئالی‌ها بود. پس از جدایی کاسیاس از باشگاه پس از 25 سال و پیوستنش به پورتو، کیکو کاسیا را از اسپانیول به رئال آوردند. اما پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر انتقال داوید دخیا به رئال، در نهایت دروازبان اسپانیایی به طرز عجیبی در منچستر ماندنی شد، و در حال حاضر، کیلور ناواس که با نمایش‌های خیره کننده‌اش، خیال مربی‌اش را تا حد زیادی از دروازه آسوده کرده، در اکثر بازی‌های فصل، سنگربان مادریدی‌ها بوده است.

رقابت با بارسا

مادریدی‌ها شروع خوبی در لیگ نداشتند و در مقابل اسپورتینگ گیخونِ تازه صعود کرده، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 0-0 دست نیافتند، پس از آن اما آن‌ها فرم خوب خود را با 4 برد پیاپی و به ثمر رساندن 13 گل و دریافت تنها یک گل، آغاز کردند. باخت بارسا مقابل سلتا، برای نخستین بار در فصل به آن‌ها فرصت حضور در صدر جدول را داد.

اما آن‌ها تنها یک هفته در صدر ماندند و پس از آن دو تساوی مقابل مالاگا در خانه و مقابل اتلتیکو در ویسنته کالدرون به ویارئال فرصت داد تا به صدر جدول برسد. با این وجود اما آن‌ها پس از باخت 2-1 بارسا به سویا، همچنان از تیم کاتالانی، و بخاطر تفاضل گل بهتر، پیش بودند.

از هفته هشتم تا دهم، هر دو تیم بارسا و رئال سه برد پیاپی را کسب کردند و این اتفاق کافی بود تا هر دو ویارئال و سلتا را پس زده و هم امتیاز با هم، در صدر جدول قرار بگیرند. اما درست پیش از وقفه بازی‌های ملی، رئال مادرید در سانچز پیزخوان، متحمل شکست شد و به همین دلیل، شاگردان انریکه روز شنبه در حالی به مصاف رئال می‌روند که سه امتیاز در جدول از این تیم بیشتر کسب کرده‌اند.

بنیتز، در 11 بازی لیگ، از 29 بازیکن مختلف استفاده کرده است و تنها ایسکو، رونالدو و واران بازیکنانی بودند که در همه بازی‌ها حضور داشتند. مطابق انتظار، این کریستیانو رونالدو است که با 8 گل زده بهترین گلزن تیمش در مسابقات لیگ محسوب می‌شود. پنج گل از این هشت گل او در جریان پیروزی خیره کننده 6-0 مقابل اسپانیول به ثمر رسید، و رونالدو در تنها سه بازی از ده بازی دیگر، موفق به گلزنی برای رئال شده است.

قدرتمند در اروپا

اما در اوپا، ملی‌پوش پرتغالی، پنج گل از هفت گل تیمش را به ثمر رسانده است و این در حالی است که مادریدی‌ها در این مسابقات هنوز گلی دریافت نکرده‌اند. آن‌ها دو امتیاز در دیدار خارج از خانه مقابل پی اس جی، در گروهی که شاختار دونتسک و مالمو هم حضور دارند، از دست دادند، اما با 10 امتیاز از چهار بازی، دو بازی مانده به پایان مرحله گروهی، صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: نگاهی به فرم رئال مادرید در طول فصل!
افتضاح


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۴:۱۶)
 
BRAIN
پاسخ به: نگاهی به فرم رئال مادرید در طول فصل!
باید بهترین استفاده رو از شرایط ممکن ببرن.مشخصه که رئال تو فرم خوبی نیست.


جمعه، ۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: نگاهی به فرم رئال مادرید در طول فصل!
رئال بنیتیس با توجه ب بازی هایی ک من ازش دیدم یه تیم دفاعیه... یکی از مهره های تاثیر گذار این روز های بنیتیس کاسیمیرو هستش که امیدوارم بتونیم مهارش کنیم


پنج‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!