به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: «پیروزی در برنابئو، حسی ناب را به شما القا می‌کند»مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۲۲) (۶۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


کاپیتان آبی و اناری‌ها از دشواری پیروزی در برنابئو سخن می‌گوید. آندرس اینیستا، در کنفرانس خبری پیش از دیدار شنبه شب مقابل رئال مادرید، لذت برد در برنابئو و همچنین مسیر بارسا برای تکرار این اتفاق را توصیف کرد.

در حال حاضر، بارسا نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش، از سه امتیاز برتری برخوردار است. اینیستا در این خصوص گفت: «چیزی که بیش از همه باعث اطمینان خاطر برای ماست، فرم خوبی است که در آن قرار داریم، نه جایگاهمان در جدول. اگر چند بازی اخیر را مشاهده کنید، متوجه عملکرد خوب ما در تمامی زمینه‌ها خواهید شد. می‌دانیم بازی آسانی در پیش نداریم. دو تیم از بازیکنانی بهره می‌برند که هریک می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هنگامی که از کاپیتان کاتالانها در مورد شرایط کنونی رئال مادرید پرسیده شد، او در پاسخ بیان کرد: «آنها این فصل در دفاع بسیار مستحکم نشان داده‌اند. با یک نگاه به بازیکنان آنها نیز می‌توان به قدرت این تیم برای گلزنی پی برد. آنها حریفی سرسخت هستند و در هر پست، بازیکنانی با تراز جهانی را به کار می‌گیرند. رئال هنگامی که در خانه بازی می‌کند، بسیار خطرناک می‌شود».

حسی ناب

اینیستا همچنین در خصوص برنامه بارسا برای این دیدار گفت: «باید خودمان باشیم. برای قهرمان شدن باید جنگید. در این بازی، حفظ مالکیت توپ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نباید تنها به ایجاد موقعیت گلزنی بیندیشیم. امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم که نتیجه‌اش پیروزی برای ماست!»

آندرس اینیستا، سال هاست در ال کلاسیکو توپ می‌زند و تجربه زیادی از پیروزی در برنابئو دارد. او در ادامه از حس کسب پیروزی در این دیدار سخن به میان آورد: «کسب این نتیجه همواره سبب تقویت روحیه شما خواهد شد. پیروزی در آنجا، حسی ناب را به شما القا می‌کند. تاثیر آن وقتی معلوم می‌شود که بدانید همه در حال تماشای شما هستند».

در ادامه، از خاطره انگیزترین پیروزی‌های کاپیتان نیز سوال شد. او اما نتوانست از پیروزی معروف 6-2، یا پیروزی 3-0 که با تحسین رونالدینهو از سوی تماشاگران حریف همراه بود، یاد نکند: «هر زمان که در برنابئو پیروز می‌شوید - مخصوصا وقتی که خوب بازی کرده باشید - خاطره‌ای خوش را برای خود رقم زده‌اید».

مسی

بی شک، بزرگترین بحث در ترکیب کاتالانها برای ال کلاسیکو، حضور یا عدم حضور مسی می‌باشد. آیا او از ابتدا به میدان خواهد رفت یا به عنوان یار ذخیره؟ پاسخ را باید از زبان کاپیتان شنید: «خبرهایی که از تمرینات منتشر شده‌اند، حاوی نتایج مثبتی هستند. او خوب به نظر می‌آید. اما یک روز دیگر تا ال کلاسیکو باقیست و باید دید شرایط در آن روز چگونه رقم خواهد خورد. بیایید به حضور او امیدوار باشیم؛ چرا که مسی بازیکنی ضروری برای ماست. ما ترکیب قدرتمندی داریم و حتی بدون او نیز می‌توانیم در بازی‌ها پیروز شویم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: اینیستا: «پیروزی در برنابئو، حسی ناب را به شما القا می کند»
شوالیه


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۴:۲۴)
 
heaven767
پاسخ به: اینیستا: «پیروزی در برنابئو، حسی ناب را به شما القا می کند»
وجود مسي واسه اين مسابقه حياتيه خط مياني اونا قويتره مسي با برگشت ب عقبهاش و پاسهاي پشت دفاع و عمقي اين برتري رو از اونا ميگيره اميدوارم حداقل ي نيمه بتونه بازي كنه


جمعه، ۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!