به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکارد: «ما اعتماد به نفس داریم.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۸۶ (۱۹:۰۵) (۹۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


فرانك رایكارد از نمایش تیمش در طی هفته‌های گذشته راضی است و بر روی غلبه بر ریسینگ سانتاندر تمركز كرده است. برای این مربی «نكته اصلی گرفتن سه امتیاز است», صرف نظر از اتفاقاتی كه در ویسنته كالدرون می‌افتد.

«ما همچنان می‌توانیم مادرید را بگیریم. ما همه نیم فصل دوم لیگ را داریم. در حالی كه بازی‌های زیادی همچنان برای بازی, حریفان زیادی برای غلبه باقیمانده است, به نظر می‌رسد همه چیز به یكشنبه بستگی دارد.»


رئال مادرید با اتلتیكو مادرید در استادیوم ویسنته كالدرون روبه رو می‌شود. اتلتیكو كه در رده سوم جای دارد، فرصت طلایی برای شكستن ركورد بدشان برابر رئال در خانه دارند. و بارسا در خانه برابر تیم پدیده سال, ریسینگ سانتاندر قرار می‌گیرد.

كادر فنی از عملكرد تیم در طی بازی‌های گذشته راضی است. شاید به همین دلیل باشد كه رایكارد داربی مادرید را زیاد مهم نمی‌بیند: «من تنها امیدوارم كه ما سه امتیاز را بگیریم, این چیزی است كه مهم است. بعد می‌بینیم كه چه رخ می‌دهد.» مربی بارسا متوجه است كه «اختلاف امتیازی با صدرنشین وجود دارد, اما ما تنها باید هر چقدر كه ممكن است امتیاز بگیریم. ما اعتماد به نفس داریم و همچنان بخش زیادی از لیگ برای بازی باقیمانده است.»

مسی باز می‌گردد

«هرتیمی به بازیكنی مانند او نیاز دارد». این واكنش تورام هنگامی بود كه از او در مورد لئو مسی در طی كنفرانس مطبوعاتی سوال شد. رایكارد در همین راستا ادامه داد: «مسی برای ما مهم است. اینكه او بهبود یافته است و می‌تواند بازی كند عالی است. او نمی‌تواند 90 دقیقه كامل بازی كند, اما اینكه او به تدریج به ریتم باز می‌گردد، مهم است.»

فرم خوب ریسینگ

تیم مارسلینو گارسیا در حالی پای به نوكمپ می‌گذارد كه چیزی برای از دست دادن ندارد. آن‌ها در لیگ ششم هستند و اخیرا بر زاراگوزا در جام حذفی غلبه كرده‌اند. رایكارد می‌گوید آن‌ها تیمی هستند كه باید مواظب‌شان بود: «اینكه آن‌ها بسیار خوب كار می‌كنند، تعجب برانگیز نیست. آن‌ها با برنامه هستند و مانند یك تیم كار می‌كنند. ما باید بازی را جدی بگیریم.»

رونالدینیو

گائوچو شماره 10 بارسا همچنان تحت مراقبت برای مصدومیت زانوی چپش است. رایكارد شكیبائی می‌خواهد و معتقد است كه ما ورژن پیشرفته‌ای از رونالدینیو خواهیم دید: «من امیدوارم او برای نمایش كیفیت بزرگش در بارسا بازگردد و مردم و دنیای فوتبال در كل را خوشحال كند. او واقعا سخت كار می‌كند و من از او بسیار راضی هستم.»

زمان آغاز بازی‌ها برای هفته آینده

فدراسیون اسپانیا مسابقه جام حذفی برابر ویارئال را برای پنج شنبه در ساعت 22:00 برنامه ریزی كرده است و LFP اعلام كرده است كه بازی لیگی برابر اتلتیك یكشنبه آینده, بازهم راس ساعت 22:00 خواهد بود. رایكارد خواستار سه روز فاصله میان بازی‌ها شده است: «ما نیاز به استراحت داریم و سه روز نیاز داریم. امیدوارم آن‌ها در ساعات خوبی برای بازیكنان و هواداران باشند, اما این در اختیار من نیست.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farzadweisi
پاسخ به: ریکارد: «ما اعتماد به نفس داریم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: ریکارد: «ما اعتماد به نفس داریم.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ریکارد: «ما اعتماد به نفس داریم.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۹)
 
vahidnik
پاسخ به: ریکارد: «ما اعتماد به نفس دار...
و به امید بازگشت رونالدینیو، این اسطوره قرن فوتبال اسپانیا و دنیا...

به رئالی ها بگویید، نه 7 امتیاز بلکه اگر 70 امتیاز هم عقب بودیم، در برنابئو انتقام خون مردان کاتالان را خواهیم گرفت...

Catalonia is not Spain


چهارشنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۶ (۲۰:۰۷)
 
arash10
پاسخ به: ریکارد: «ما اعتماد به نفس دار...
خیلی خوشحالم که همه چیز به خوبی داره پیش می ره و رونالدینیو ورایکارد با هم مثل قدیمها هستند


یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۸۶ (۲۱:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!