به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نظرات بازیکنان درباره ال کلاسیکومصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷) (۹۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


هافبک آبی و اناری‌ها که گل سوم دیدار ال کلاسیکو را به ثمر رساند، هنگام خروج از زمین در دقیقه 77 مورد تشویق هواداران حاضر در برنابئو قرار گرفت. اینیستا برای اولین بار در ال کلاسیکو بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و سومین گل دوران حرفه‌اش به مادرید را وارد دروازه ناواس کرد.

او پس از پایان بازی گفت: «6 امتیاز اختلاف داریم، اما این به معنای اتمام کار نیست و راه زیادی در پیش است. بازی رضایت بخشی بود». در میان بازیکنان فعلی تیم، اینیستا با 32 حضور در ال کلاسیکو، پرچم دار بارسا به شمار می‌رود. او موفق شد با ضربه‌ای محکم و دیدنی، توپ را به گوشه سمت راست دروازه ناواس هدایت کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینیستا همچنین از تلاش تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: «بازی بی‌نقص و تاثیر‌گذاری را ارائه کردیم؛ حتی وقتی که توپ را از دست می‌دادیم. می‌خواستیم با حداکثر اختلاف ممکن بازی را ببریم. از حمایت هواداران سپاسگزارم».

سرجیو بوسکتس

«شبی تاریخی را پشت سر گذاشتیم. از جشنی که تیم برپا کرد لذت بردم. اینجا را با کوهی از روحیه ترک می‌کنیم. در زمین تیمی به پیروزی رسیدیم که قطعا رقیب جدی ما در فتح لیگ محسوب می‌شود. شش امتیاز برتری و تصویری که تیم در اذهان ایجاد کرد، بسیار با اهمیت است. بازگشت راکیتیچ و مسی، تیم را قوی‌تر از پیش خواهد کرد. پیروزی در این بازی آسان نیست؛ اما ما توانستیم با درخشش در چند ال کلاسیکوی گذشته، تاریخ باشگاه را از نو بنویسیم. از اینکه خود این افتخار را تجربه می‌کنم، بسیار شادمانم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد».

لوییس سوارز

«شش امتیاز اختلاف میان ما و رقیبمان وجود دارد، اما هنوز راه زیادی داریم. من هیجان زده شده‌ام. این قبیل بازی‌ها هیجانی مضاعف را به انسان وارد می‌کنند. با خوشحالی در انتظار بازگشت لئو بودیم. از اینکه او را سالم می‌بینیم خوشحالیم. در زمان غیبت او، سعی می‌کردیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. هرگز تصور نمی‌کردیم که ماه نوامبر با چنین لحظات شیرینی همراه باشد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کلودیو براوو


«هنگام ترک زمین، احساس خوشایندی داشتیم؛ چون کارمان را به درستی انجام داده بودیم. با اینکه موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم، اما 90 دقیقه برتری مطلق از آن ما بود. لحظاتی از بازی احساس کردیم دچار ضعف شده‌ایم؛ اما در ادامه آنها را شناسایی و ترمیم کردیم».

ایوان راکیتیچ

«بسیار لذت بخش بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داریم. می‌خواهیم با تلاشی دو چندان، در تمام دیدارها این عملکرد را ادامه دهیم. شب فوق‌العاده‌ای بود. قطعا ما اولین کسانی هستیم که این پیروزی را جشن می‌گیریم. اکنون زمان آن است که به آینده نگاه کنیم تا بتوانیم باز هم شادی آفرین باشیم. احساس خوبی دارم و همه چیز عالی بود. از همه مهم‌تر این است که توانستم کمکی به تیم کرده باشم. لئو برای ما بسیار با اهمیت است و امیدوارم بازی به بازی بهتر شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: نظرات بازیکنان درباره ال کلاسیکو
همه خوب بودن


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۵:۲۵)
 
heaven767
پاسخ به: نظرات بازیکنان درباره ال کلاسیکو
عجب شبي بود گرانترين تركيب فوتبالي تاريخ رو تو زمين خودشون له كرديم


یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴)
 
kamiba
پاسخ به: نظرات بازیکنان درباره ال کلاسیکو
عالی بودیم
ای کاش منیر میزاشت پیکه شانسش رو امتحان کنه.
پیکه که گل میزد مادرید رو رسما نابود میکرد.
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۵ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!