به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های کامل‌تر بارسایی‌ها پس از ال کلاسیکومصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۰) (۱,۳۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


«اینیستا میراثی برای کل دنیاست». این بخشی از صحبت‌های لوییز انریکه در مورد کاپیتان خلاق تیمش است. او همچنین در مورد نمایش باقی بازیکنان تیمش سخن گفت. بازیکنان بارسا نیز در صحبت‌های اعلام کردند که از این مسئله که این پیروزی قهرمان مشخص نمی‌کند، آگاهند.

انریکه

«اینیستا نه تنها برای بارسا، بلکه میراثی برای فوتبال دنیاست. ما از حضور بازیکنی منحصر بفرد، با چشم‌هایی در پشت سرش و مهارت‌هایی که کاملا در اختیار تیم قرار می‌دهد، بهره مند هستیم. متوجه شدم که هواداران رئال به تشویق او پرداختند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«این پیروزی چیزی مانند افتخار است. بازی در مقابل چنین تیم پرستاره و قدرتمندی بسیار سخت است. اما ما در تمام طول بازی به دنبال آنچه برایش برنامه داشتیم، بودیم».


«به هیچ وجه قبول ندارم که رئال از هم گسیخته بود. بلکه این ما بودیم که سطحی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشتیم و در تمام نقاط زمین برتری خود را به حریف القا کردیم. ما موقعیت‌های گل بسیار زیادی خلق کردیم و به اندازه کافی از آن‌ها استفاده کردیم؛ بازیِ بسیار تأثیر‌گذاری به نمایش گذاشتیم. این پیروزی بیشتر بر اساس نمایش خارق العاده بارسا رقم خورد تا اشتباهات رئال».

«ما در حال حاضر یک هدف داریم و آن این است که بدون توجه به بازیکنانی که تا ژانویه به ما ملحق می‌شوند، تا آنجایی که می‌توانیم تعداد بردهای بیشتری بدست بیاوریم. این ترکیبی است که سه گانه را بدست آورد و یکی از بهترین ترکیب هاست».

«در طول هفته گذشته و در طی آنالیزهایی که داشتیم، متوجه شدیم حضور مسی و راکیتیچ می‌تواند ارتباط بین بازیکنان را بسیار راحت کند. اما تصمیم گرفتیم که مسی در بازی به این مهمی، نیمه دوم به بازی بیاید تا بعد از دوری طولانی مدت، تحت فشار زیادی قرار نگیرد. به لئو این مسئله را گفتم و او به خوبی با قضیه کنار آمد».

«سرجی روبرتو برگ برنده ماست. او هم می‌تواند به عنوان دفاع کناری و هم به عنوان هافبک بازی کند. در طول بازی دیدید که او به عنوان وینگر در ترکیب قرار داشت. او توپ را از دست نمی‌دهد، از دقت، قدرت بدنی و همه نکاتی که یک نفر برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ نیاز دارد را در اختیار دارد».


آندرس اینیستا

«احساس بسیار خوبی دارم. بدون تعارف، معتقدم که از هر جهت بازی فوق‌العاده و بی‌نقصی به نمایش گذاشتیم. هر گاه نیاز به مالکیت توپ بود، توپ را در اختیار داشتیم و هر گاه نیاز به پرس شدید بود، این کار را انجام می‌دادیم، موقعیت‌های بسیار کمی به آن‌ها دادیم، خیلی کم توپ را از دست دادیم و بسیار مؤثر بازی کردیم. نمایش بسیار بسیار فوق‌العاده‌ای داشتیم».

«بارها گفته‌ام تنها چیزی که می‌خواهیم حفظ فلسفه باشگاه است، و می‌بینید که در این زمینه بسیار موفق بوده‌ایم».

«تیم می‌خواست که به پیروزی برسد، حال هرچه تعداد گل بیشتری به ثمر برسد، بهتر است. زیرا مادرید همواره در خانه خطرناک است و هرچه اختلاف را بیشتر کنید، خیالتان راحت‌تر خواهد بود».

«در حال حاضر شش امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم، اما تعداد بسیار زیادی از بازی‌های لیگ باقی مانده است. این بازی تکلیف هیچ چیز را روشن نمی‌کند. اما نکته اصلی این است که ما اینجا را با خوشحالی ترک می‌کنیم».

«از هواداران مادرید برای اینکه مرا تشویق کردند، تشکر می‌کنم».


سرجیو بوسکتس

«یک بازی بی‌نهایت سخت را در حالی ترک می‌کنیم که یک پیروزی شیرین به دست آورده‌ایم، آن هم مقابل جدی‌ترین حریفمان در لیگ. حالا شش امتیاز از آن‌ها پیش هستیم که به ما ابتکار عمل بیشتری در بالای جدول می‌دهد. علاوه بر آن، مسی بازگشته است که حضورش ما را به عنوان یک تیم، قوی‌تر خواهد کرد».

«این یک نتیجه تاریخی است. من از بازی، نمایش تیم و پیروزی بسیار خوشحالم، اما این تازه آغاز کار است و راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. هیچ تیمی نمی‌تواند تمام بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد».

«این باخت، ضربه‌ای سهمگین به آن‌ها بود. اما تعداد زیادی از بازی‌ها باقی مانده است و امتیازات زیادی برای کسب کردن، و از دست دادن وجود دارد. ما باید به فرم خود در بازی‌های اخیر ادامه بدهیم».

«ما از همان ابتدا بازی بهتری به نمایش گذاشتیم. دیداری مثل این، هیچگاه آسان نیست، شما ضمن اینکه باید موقعیت‌های زیادی بسازید، باید بتوانید آن‌ها را به گل هم تبدیل کنید».


لوییز سوارز

«تصور نمی‌کردیم که بتوانیم 0-4 پیروز شویم، اما بازی کاملی ارائه دادیم و به همین دلیل است که چنین اختلافی رقم خورد. رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های دنیاست، اما ما از اشتباهات آن‌ها نهایت استفاده را بردیم. این پیروزی بیشتر در مورد مزیت‌های ما نسبت به رئال بوده است».

«کلمه "خوشحال" نمی‌تواند حال مرا توصیف کند. لذت پیروزی در چنین مسابقاتی دو برابر است. ما بسیار خوشحال هستیم، شش امتیاز بیشتر از حریف کسب کرده‌ایم، اما آگاهیم که هنوز تا پایان راه زیادی باقی است و هیچ چیز مشخص نیست».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: صحبت های کامل تر بارسایی ها پس از ال کلاسیکو
مونیر


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۵:۳۵)
 
تنهاترین
پاسخ به: صحبت های کامل تر بارسایی ها پس از ال کلاسیکو
اینیستا مرد اول بازی دیشب بود....


دوشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۴ (۰:۱۵)
 
BRAIN
پاسخ به: صحبت های کامل تر بارسایی ها پس از ال کلاسیکو
اینیستا همیشه تو مهمترین بازی ها عملکردی به شدت وصف ناپذیری ارائه میده.


یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰)
 
9VECTOR9
پاسخ به: صحبت های کامل تر بارسایی ها پس از ال کلاسیکو
در اینکه دیشب همه ی بازیکنان استثنایی بازی کردن در این شکی نیست...
ولی من هنوز هنگ فلج کردن تیم بنیتیس توسط لوچو هستم
واقعا فوق العاده ای لوچو


یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!