به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «به دنبال تضمین سرگروهی خود هستیم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۰۰) (۵۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی کاتالان‌ها انتظار دیداری بسیار متفاوت از آنچه در ورزشگاه المپیکو بین دو تیم انجام شد و با نتیحه 1-1 ختم شد را دارد.

لوییز انریکه عصر دوشنبه در کنفرانسی خبری حاضر شد و به صحبت در مورد دیدار فرداشب تیمش مقابل رم، پرداخت: «برای ما تضمین سرگروهی در دیدار مقابل رم، بسیار حیاتی است. دو بازی باقی مانده است و ما می‌خواهیم در این بازی، این اتفاق را رقم بزنیم. ما باید بازی خوبی ارائه بدهیم، زیرا فکر می‌کنم فردا در مقابل رمی قرار می‌گیریم که با تیم بازیِ رفت، تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که انتظار می‌رفت، سوال‌های بسیار زیادی در مورد پیروزی شگفت انگیز 4-0 در برنابئو پرسیده شد؛ از جمله این سوال‌ها، نگرانی خبرنگاران در این مورد بود که پس از کسب چنین پیروزی هیجان انگیزی، چگونه ذهن بازیکنان آماده بازی مقابل آ. اس. رم خواهد شد؛ انریکه در این مورد گفت: «من فکر می‌کنم بازیکنانم به اندازه کافی باهوش هستند که بدانند پیروزی در مسابقات، تا چه اندازه اهمیت دارد. مردم به شدت ما را تحسین می‌کنند، اما من و بازیکنانم به خوبی آگاهیم که این تازه یک سوم ابتدایی فصل بوده است و راه زیادی برای طی کردن وجود دارد».

رویارویی با تیم سابق

از او همچنین در این مورد که چه احساسی از رویارویی با تیمی که پیش از این سرمربی گری آن را بر عهده داشت دارد، و نتیجه نگرفتن برای کدام تیم گران تمام خواهد شد، سوال پرسیده شد. او در این باره پاسخ داد: «فکر می‌کنم دیداری جذاب برای آنهاست. آن‌ها باید به نوکمپ بیایند و پیروز شوند، و این همه آن کاری است که در آن جهت تلاش خواهند کرد. یک بازی بسیار سخت در انتظار ماست. آن‌ها در رم، دفاع بسیار فشرده‌ای داشتند، اما فکر می‌کنم فرداشب دیداری جذاب از دو تیم با توانایی‌های بالا، خواهیم دید».

«سرعت بازی در دیدار رفت، آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. اما ما همواره با تیم‌هایی که 8-9 بازیکن خود را در محوطه جریمه قرار می‌دهند، روبرو شده‌ایم، و همانند همه آن‌ها، به بازیکنان رم فرصت چندانی برای موقعیت‌سازی ندادیم، در حالی که موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم. ما بسیار خوب بازی کردیم و می‌خواهیم فردا همینقدر فوق‌العاده باشیم؛ با این تفاوت که اینبار دیگر نمی‌خواهیم برتری خود را از دست بدهیم».

بازگشت مسی

انریکه همچنین اعلام کرد که مسی کاملا آماده است: «او در زمان کوتاهی که در بازی مقابل مادرید به میدان آمد، بسیار خوب کار کرد و این خبر، بهترین چیزی است که همه دوست داران بارسا می‌توانند بشنوند. حالا تنها کاری که او باید انجام بدهد، تطابق خود با ریتم بازی هاست. و در مدت زمان کوتاهی خواهیم دید که او به بهترین فرم خود بازگشته است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
armitaemami
پاسخ به: انریکه: «به دنبال تضمین سرگروهی خود هستیم»
امید وارم بازی مقابل با رم هم ببریم اونم با گل های m.s.n
بازگشت کینگ عاااالی شد


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «به دنبال تضمین سرگروهی خود هستیم»
دوست دارم که مسی در این بازی حداقل یه گل بزنه و آماده بشه


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «به دنبال تضمین سرگروهی خود هستیم»
به امید یه بازی زیبا و یه برد پر گل دیگه.


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲)
 
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «به دنبال تضمین سرگروهی خود هستیم»
به امید خدا ..


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۵:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!