به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز : «این یک پیروزی کامل بود»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۲) (۶۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم اروگوئه‌ای آبی اناری پوشان، کسی که شب گذشته دو گل مقابل آ اس رم به ثمر رساند، تاکید کرد که مثلث خط حمله بارسا برای ارائه یک بازی خوب تلاش می‌کند.

لوئیز سوارز، مهاجم متبحر باشگاه بارسلونا، موفق شد تا سه شنبه شب، در پیروزی 6-1 کاتالان‌ها برابر آ اس رم دو بار گلزنی کند و در طول 90 دقیقه نیز چندین بار نظم تیمی حریف را بهم ریخت. او پس از اتمام این بازی به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت که در زیر به نکته نظرات وی اشاره خواهیم داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ما می‌دانیم که تمام بازیکنان باید انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود را به نحو احسن انجام دهند. ما واقعاً بازی کاملی به نمایش گذاشتیم و خط میانی زمین را هیچ گاه خالی نگذاشتیم. نیمار، مسی و من اینجا هستیم تا به بارسا برای ارائه یک بازی خوب تلاش کنیم. مردم برای بازگشت مسی - دو ماه - انتظار کشیدند و ما واقعا خوشحالیم که او توانست گلزنی کند».

لیونل مسی

«به لطف عملکرد خوب نیمار و سوارز ما اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. این درست است که در فرم خیلی خوبی هستیم اما با این حال می‌خواهیم که همواره خوب باشیم. من واقعا از بازگشت به نیوکمپ و اینکه توانستم 90 دقیقه بازی کنم هیجان زده هستم. من از دیدن بازی‌های تیم لذت می‌برم اما با بازی کردن در زمین بهتر است».

ایوان راکیتیچ

«من حس میکنم که ما از آنچه در زمین انجام می‌دهیم لذت می‌بریم. همه ما از اینکه به صورت روزانه - با یکدیگر - کار می‌کنیم لذت می‌بریم و این مهم‌ترین چیز است. تا پایان فصل راه زیادی مانده است. ما - از کسب این برد - واقعاً خوشحالیم اما این را نیز می‌دانیم که ممکن است در اینجا بازی‌هایی برگزار شود که مجبور شویم کمی بیشتر تلاش کنیم».

سرجی سمپر

«من از پیش به دنبال این بودم که فرصتی پیدا کنم و - حداقل - 45 دقیقه بازی کنم. ما سخت کار کردیم، مهاجمان و مدافعان تیم نقش خود را به خوبی ایفا کردند. من فکر میکنم که ما اکنون در بهترین فرم ممکن قرار داریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سوارز : «این یک پیروزی کامل بود»
بله


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۴:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!