به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سوسیدادلالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۰۰) (۶۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ای رویایی که با پیروزی پر گل مقابل تیم‌های رئال مادرید و رم همراه بود، از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رئال سوسیه داد می‌رود.

بارسا در پی حفظ ریتم پیروزی‌های پر گل خود، پس از پیروزی 0-4 مقابل رئال در برنابئو و 6-1 مقابل رم در نوکمپ، که نمایشی خارق العاده از بازی هجومی این تیم بود، از ساعت 18:30 به وقت ایران در خانه به مصاف سوسیه داد خواهد رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم حریف، به تازگی بازیکن سابق بارسا، اوزبیو ساکریستان را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است. بارسا در شرایطی پای به این دیدار می‌گذارد که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکوی رده دومی، صدر نشین است و سوسیه با کسب 12 امتیاز، در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

لیست هجده نفره تیم میزبان روز شنبه اعلام شد و تنها تغییر برای صدر نشین، حضور ماسکرانو که پس از مصدومیت مقابل رئال، دیدار مقابل رم را از دست داده بود، و غیبت سرجی روبرتو که در دیدار برابر رم دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود، می‌باشد. ساندرو نیز بعد از نبودن در لیستِ هجده نفره تیم مقابل رم، برای این دیدار در دسترس است و دیگر غایبین تیم، جوردی ماسیپ، و رافینیا و داگلاس مصدوم هستند.

لیست هجده نفره تیم برای دیدار امروز، از این قرار است: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، ساندرو، آدریانو، فرمالن و متئو.

اوزبیو، در اولین تجربه‌اش مقابل بارسا به عنوان سرمربی، به دلیل مصدومیت اولازابال، جوناتاس، برگارا و زوروتوزا را در اختیار نخواهد داشت. همچنین ایارامندی که تجربه‌ای ناموفق در رئال مادرید داشت و در این فصل به سوسیه داد بازگشته است، به دلیل محرومیت این بازی را از دست خواهد داد.

نقطه نظر مربیان

انریکه روز جمعه به صحبت با خبرنگاران پرداخت. او در مورد این بازی گفت: «ما سعی می‌کتیم این فرم را تا آنجا که می‌توانیم ادامه دهیم. ما در خانه این شانس را داریم که به عنوان صدرنشین، سه امتیاز مهم را در این دیدار کسب کنیم». او همچنین در مورد استایل بازی تیم حریف با حضور مربی جدید خود گفت: «وقتی اوزبیو را در تیم خود داشته باشید، می‌دانید که می‌خواهید چه کنید. آن‌ها در مورد فشاری که می‌خواهند روی ما وارد کنند، کاملا آگاهند، می‌دانند که توسط کدام بازیکنان می‌خواهند این کار را انجام دهند و در نهایت می‌دانند که چطور این کار را انجام دهند».

اوزبیو که سابقه بدست آوردن دو جام لیگ و جام اروپایی با بارسا را به عنوان بازیکن داشته است، روز جمعه در بین خبرنگااران حاضر شد و در ستایش از فرم این روزهای بارسا گفت: «آن‌ها به خوبی فلسفه باشگاه را درک کرده‌اند، اما بازیکنان من توانایی و جاه طلبیِ لازم برای سورپرایز کردن بارسا را دارند».

فرم دو تیم

از زمان باخت خارج از خانه به سویا، شاگردان انریکه تا به حال 8 بازی از 9 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و آن یک بازی هم تساوی مقابل ویانوونسه در جام حذفی بود که تیم با ترکیبی جوان‌تر به میدان رفته بود. آن‌ها در چهار پیروزی اخیر خود، 16 گل به ثمر رسانده‌اند که این گل‌ها شامل 4 گل به رئال در برنابئو و 6 گل به رم در نوکمپ می‌شود. پیروزی در برنابئو به آن‌ها این فرصت را داد تا با فاصله‌ای 4 امتیازی نسبت به اتلتیکو مادرید، در صدر قرار بگیرند.

رئال سوسیه داد پیش از وقفه بازی‌های ملی، پنج بازی پیاپی را با شکست پشت سر گذاشت تا دیوید مویس، سرمربی اسکانلندی این تیم، اخراج شود. شروع کار اوزبیو با پیروزی امیدوار کننده 2-0 در خانه مقابل سویا بود که آن‌ها را تا رده چهاردهم جدول بالا کشید، اگرچه تنها دو امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند. این تیم در بازی‌های خارج از خانه این فصل، دو پیروزی مقابل گرانادا و لوانته به دست آورده است.

تاریخچه

بارسا 17 بازی پیاپی است که در مسابقات لیگ و در خانه، مقابل سوسیه داد به پیروزی می‌رسد؛ در حالی که این تیم تنها سه بار در نوکمپ موفق به شکست بارسا شده است. آخرین پیروزی این تیم در نوکمپ، به سال 1991 باز می‌گردد که موفق شدند با نتیجه 3-1 آبی و اناری‌ها را در خانه شکست دهند. فصل پیش، بارسا در مقطعی حساس از فصل در خانه به مصاف سوسیه داد رفت که در پایان با دو گل نیمار و پدرو در نیمه دوم، موفق به کسب سه امتیاز شد. بازی رفت دو تیم، پیش از این در آنوئتا با حساب 1-0 با سود میزبان به پایان رسیده بود.

پخش زنده

این دیدار از ساعت 18:30 به وقت ایران، به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS سوسیه داد
میبریم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۴ (۷:۵۰)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS سوسیه داد
با درخشش MSN می بریمشون..


شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS سوسیه داد
به امید یه پیروزی پر گل دیگه این بار با هت تریک بهترین بازیکن جهان.


شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!