به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «بهترین مثلث تاریخ را داریم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۳ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰) (۷۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا اذعان داشت که مثلث هجومی مسی، سوارز و نیمار شاید بهترین خط حمله‌ای باشد که فوتبال به خود دیده است و هم چنین به این موضوع اشاره کرد که هیچ گاه مواجه شدن با تیمی که سرمربی خود را تغییر داده است، راحت نبوده است.

یک روز پیش از دیدار خارج از خانه مقابل والنسیا در چهارچوب رقابت‌های لیگ (راس ساعت 20:30 به وقت محلی) لوئیز انریکه در کنفرانس خبری حضور یافت و روی دشواری بازی آینده مقابل یک رقیب تاریخی که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است، تاکید به خصوصی کرد: «با هدایت گری نویل و حضور موقت سالوادور گونزالز، به سختی می‌توان فهمید که چه چیزی مقابل این تیم رده نهمی در انتظار ماست».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مثلث هجومی

«آنها شانس‌های گلزنی زیادی خلق می‌کنند و گل‌های زیادی می‌زنند و برای همدیگر بازی می‌کنند. این به خاطر آن است که آمار آنها به شدت تاثیرگذار است و من همچین اتفاقی در تاریخ باشگاه بارسلونا را به یاد ندارم».

«من فکر می‌کنم که سوارز، مسی و نیمار بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسا و احتمالا بهترین مثلث همه ادوار هستند. حقیقتا باید بگویم که اطلاعات دقیقی درباره تاریخ فوتبال ندارم تا بتوانم به طور قطعی اظهار نظر بکنم اما فکر نمی‌کنم کسی عملکردی بهتر از آنها داشته باشد. آنها در سطح بسیار بالایی قرار دارند».

والنسیا

«ما در آستانه رویارویی با تیمی هستیم که سکان دار جدیدی هدایت آن را به عهده گرفته است و این موضوع را برای ما پیچیده می‌کند. ما پیش از این حریف خود را بررسی کردیم اما تغییر سرمربی می‌تواند به معنای تغییر شیوه بازی آنها نیز باشد. از این رو، برنامه ریزی برای این بازی سخت است».

«والنسیا را تحسین می‌کنم. آنها بازیکنان جوان و با کیفیت زیادی دارند. بعد از آنالیز والنسیا، متوجه خواهید شد که نونو(سرمربی والنسیا) با این تیم به چه چیزی دست یافته است».

«فوتبال پر از شگفتی هاست. ما در بهترین فرم خود قرار داریم اما آنها بهترین دوران خود را سپری نمی‌کنند اما این چیزی را عوض نمی‌کند. آنها هم چنان تیم بزرگی هستند».


تیم

«سرجی روبرتو هنوز کاملا آماده بازی نشده است. زمانی که کاملا شرایط بازی را پیدا کند، به تیم بازخواهد گشت. چیز غیر عادی درباره شرایط تیم وجود ندارد».

«آمار نشان می‌دهد که بعضی بازیکنان نسبت به فصل گذشته فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب پیدا کرده‌اند اما قضیه این است که ما از ژانویه بهتر می‌توانیم تیم را مدیریت کنیم چرا که بازیکنان بیشتری در اختیار خواهیم داشت و حضور در میادین آسان‌تر خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «بهترین مثلث تاریخ را داریم»
بهترین مثلث تاریخ


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۴ (۸:۰۴)
 
Blackops
پاسخ به: انریکه: «بهترین مثلث تاریخ را داریم»
حتما پیروز می شیم


شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۱۰)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «بهترین مثلث تاریخ را داریم»
بازی قطعا سختی خواهد بود. و امیدوارم که با پیروزی زمین رو ترک کنیم


شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷)
 
BRAIN
پاسخ به: انریکه: «بهترین مثلث تاریخ را داریم»
بازی و برد تو مستایا همیشه سختی های خودش رو داشته.


جمعه، ۱۳ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!