به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۷) (۲,۲۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


بارسا در حالی برای دومین هفته متوالی در لیگ، پیروزی سزاوارانه را با بدشانسی محض با تساوی عوض کرد که بیشتر از همیشه، از اشتباهات فجیع بازیکنان خودی ضربه خورد!

در حالی که بارسا با کاشته استثنایی لیونل مسی و شوت تماشایی راکیتیچ 2-0 از میهمان خود پیش بود و بازی با توجه به سبک کاملا دفاعی دپورتیوو تمام شده به نظر می‌رسید، متئو به محض ورودش به بازی، با جایگیری فوق افتضاحش گل اول را به دپورتیوو تقدیم کرد. تنها 5 دقیقه به پایان بازی، بازیکن محبوب رسانه‌های اسپانیا که به ناحق به عنوان جانشین ژاوی تبلیغ می‌شود، یکی دیگر از آن پاس گلهای فوق‌العاده‌اش را برای حریفان ارسال کرد! یک توپ کاملا ساده، توسط بوسکتس به بازیکنان حریف تقدیم شد تا دپورتیوو با خوش شانسی محض بازی را به تساوی بکشاند، و کسی هم از محو بودن ماسکرانو در این صحنه‌ها متعجب نشد!

در شرایطی که بارسا با بدشانسی محض و با بی‌دقتی بازیکنانش، 2 امتیاز ارزشمند را در مستایا از دست داده بود، این بار یک بازی ساده با چند اشتباه بچگانه به یک بازی دشوار تبدیل شد و در نهایت 2 امتیاز دیگر را از تیم خوب لوئیز انریکه گرفت. در شرایطی که اتلتیکو، رقیب اصلی بارسا در لالیگا می‌تواند به هم امتیازی این تیم برسد، با این وجود، برتری تاکتیکی چشمگیر بارسای لوئیز انریکه بر سایر رقبا، همچنان این تیم را با اختلاف، شانس اول قهرمانی لالیگا معرفی خواهد کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
***messi***
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
انریکه گند زده با اون تعویضاش اونوقت میان به بوسکتس و ماسکرانوی بدبخت که اصن پستش دفاع نیست گیر میدن خیلی باحالین بابا!


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۵)
 
borselan
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
سلام همه نظراتو خوندم بی انصافی موج میزنه.!
بدترین حالت ممکن بارسا رو داریم این روزها میبینیم چون واقعا دست مربی خالیه.من نمیدونم چرا اینقدر مصدوم میدیم؟ ولی مطمئن باشید بهترین نتیجه رو داره میگیره.تقریبا به غیر از سوارز همه بازیکنا دارن با درد بازی میکنن.یا تازه از بند مصدومیت رها شدن یا مربی به محض مطمئن شدن از نتیجه برای کم کردن مصدومان احتمالی بعدی دست به تعویض های بعضا نابه جا میزنه.و خب چاره ای هم نداره.و البته بدشانس هم هست که بازیکنای جانشین خوب بازی نمیکنن.
مصدوم شدن نیمارهم به خاطر زیاد بازی کردنشه.
ما داریم از بیرون گود نگاه میکنیم و میگیم چرا آلبارو بیرون کشید و نمیدونیم که در داخل باشگاه چی میگذره. وآلبا با چه شرایطی داشته بازی میکرده.همینطور راکیتیچ.
پارسال هم همه انتقاد میکردن که چرا نیمار یا سوارز رو بیرون میکشه ولی آخر فصل که همه تیمها مشکل مصدوم داشتن و بارسا همه بازیکنای اصلیشو داشت به انریکه حق دادن که اینکارو درست انجام داده.
به هر حال لوچو نشون داده که بهترین تصمیمو میگیره.
و به نظر من فصل تازه از ژانویه شروع میشه با اومدن آردا توران و ویدال و خرید احتمالی دیگه بارسا مدعی اصلی قهرمانی در هر سه جام خواهد بود .
زنده باد بارسا که هیچ وقت ضد فوتبال بازی نمیکنه.



یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۵)
 
mostafa169
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
خودمون ریال رو برگردوندیم به لالیگا. چهار امتیاز مفت واقعا مسخره است. به انریکه و تعدیضهای اشتباهش باختیم والبته حماقت متئو و خونسردی روی اعصاب بوسکتس


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۰:۵۴)
 
sensi
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
سلام.ما ایرانیا نمیدونم چرا انقد عجله می کنیم انقد سریع فراموش میکنیم صبر که نداریم باید صبور باشید اخرش اینکه این فصل نتیجه نگیرید همه چیز نتیجه نیست باید صبر کنیم ببنیم اخرش چی پیش میاد با بی ادبی هم چیزی حل نمیشه کوفی انقد نباشیم.


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۰:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
دوستان لطفا ادب رو رعایت کنید. نظرات بی ادبانه پاک میشن.


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۰:۰۳)
 
bryan
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
باسلام.
اول ازهمه بارسلونا دوتا نخودی بزرگ داره به نام های منیر حدادی و ساندرو !
این دو تا هیچ کدومش در حد بارسلونا نیستن و اگر از بارسلونا برن بهترین تیمی که نصیبشون میشه امثال موناکو تو لیگ فرانسه هست و سرنوشتشون هم عاقبت میشه مثل بوبان کرکیچ !!
اینها نون مسی و نیمار و سوارز رو میخورن وگرنه اصلا در حد بارسلونا نیستن .
دوم اگر دوستان آخرین بازی که یوردی آلبا یه پاس درست حسابی داده اصلاع بده . آلبا با سرعت خوب میره جلو ولی امان از یک پاس درست حسابی ! این پاسش هم که بعد از مدتها زحمتش رو کشید آفساید اعلام شد ! متیو هم که خیلی وقتها گیج میزنه اساسی .
ولی بزرگترین بازنده این بازی انریکه بود .
تعویض منیر با ساندرو یعنی صفر با صفر !!
اینیستا دیگه اون بازیکن قبلی نیست و داره به سمت سرنوشت ژاوی گام بر میداره نمیتونه دو سه تا بازی پشت سرهم 100 درصد نشون بده . جای راکینتیج باید اینیستا تعویض می شد .
و در آخر تعویض آلبا که معلوم نشد به چه هدفی صورت گرفت !!!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۱۸)
 
PIQUE3
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
آقا اینجا سایت بارسلون هستا سایت رئال با اون طرفدارهای بی ادب و بی تربیتش نیست ... چنتا از نظرات واقعا به صورت بی ادبانه ای بیان شده من از آقا سعید خواهش میکنم این نظرات بررسی بشن تا این سایت هم به سایت ایرانی طرفداران رئال تبدیل نشه این برای هزارمین بار انتقاد با توهین تفاوت داره اما بعضی ها به طور واضح فقط توهین کردن به بازیکنا...


نقل قول
واقعا ادم حیفی میخوره از اینکه تا دقیقه 75 ی موقعیت 100%هم نداشتن.وقتی تو دفاع دارن خوب کار میکنن دلیل نداشت متیو بیاره ک هم توصحنه گل اول افساید پر کرد هم گل دوم وقتی توپ شوت شد تازه رسید. بازی با سویا تو سوپرکاپم بارترا اورد تو اولین صحنه جا موند گل خوردن/ با اینکه پارسال س گانه اورد ولی هیچ وقت مربی گریش قبول نداشتم چون واقعا بارسا بازیکنای فوق العاده ای داره (ب جز چند نفر .) مربی گری یعنی پپ چون نترسه.ب چند دلیل 1.هیچ مربی نیومده بود ماسکرانو کوتاه قد دفاع وسط بازی بده(خاوی مارتینز هم توبایرن حتی الابا ).چون دفاع بازیساز دوست داره 2.سیستمهای مختلف داره پیاده میکنه تا اگه ب مشکل خورد تغییر تاکتیک بده. 3.از همه بازیکناش درهمه پستا بازی میگیره. 4.بازیکنا خوبی جذب میکنه با اینکه برا تیم قبلیشون بازی نمیکردن(کومان)


من با نظر شما حداقل توی بعد مربی مخالفم به این دلیل که سیستم انریکه تکاملی از سیستم پپ هست که با درصد بسیار بالایی دیگه جلوی سیستم اتوبوسی به مشکل نمیخوره
توی دفاع هم الان چندساله این ضعف وجود داره در تیم و به نظر من راه حل آوردن یه دفاع دیگه راه حل نیست و فقط پاک کردن صورت مسئله ست
بازم تاکید میکنم به نظر من دفاع یه بحث تیمیه
شما برو چندین باره فیلم گل خوردن های تیم رو نگاه کن متوجه میشی که خوردن گل حاصل مجموعه ای از اشتباهات بازیکن هاست
اینکه چرا انریکه این تعویض هارو انجام داد ؟ آیا درست بودن یا نه؟
نمیشه واقعا جواب داد چون اگه به گذشته برگردیم میبینیم تعویض هاش اکثر اوقات خوب و یا طلایی بودن
انریکه هم انسانه ما که نمیدونیم موقع تغییر بازیکن چی توی سرش میگذره چه تاکتیکی میخواد انجام بده و اینکه همه این ها انسان هستند و ممکنه اشتباه کنن

اما توی این بازی و چنتا بازی قبلی به نظر من بار تقصیرات روی گردن بازیکن هاست و گرنه انریکه همون انریکست با همون پلن های عالیش که جام های شیرینی رو برامون حاصل کرد



شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۱۲)
 
Frombarcawithlove
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
بچه ها بعضياتون خیلی بی انصافين .........
دیگه ب مسی گیر ندين مسی تو این بازی هیچ مشکلی نداشت ب هیچ وجه!! و به هیچ عنوان هیچ بازیکنی نمیتونه جاشو بگیره هیچ وقتم برای تیم کم کاری نمی کنه جوری حرف ميزنين انگار این دوروزه دارین بازی های مسی ميبينين مسی قلب تیمه !!!!!واقعا که متاسفم .........
این بازی رو از روی تعويض های بد سرمربی مساوی کردیم همین کاملنم مشخص بود دیگه


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۸)
 
xavik
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
الکی فقط ریال شاخ کردیم.مجبورن تو بازیهای دیگه با استرس بازی کنن ک رئال نره صدر


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۴)
 
xavik
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
واقعا ادم حیفی میخوره از اینکه تا دقیقه 75 ی موقعیت 100%هم نداشتن.وقتی تو دفاع دارن خوب کار میکنن دلیل نداشت متیو بیاره ک هم توصحنه گل اول افساید پر کرد هم گل دوم وقتی توپ شوت شد تازه رسید.
بازی با سویا تو سوپرکاپم بارترا اورد تو اولین صحنه جا موند گل خوردن/
با اینکه پارسال س گانه اورد ولی هیچ وقت مربی گریش قبول نداشتم
چون واقعا بارسا بازیکنای فوق العاده ای داره (ب جز چند نفر .)
مربی گری یعنی پپ چون نترسه.ب چند دلیل
1.هیچ مربی نیومده بود ماسکرانو کوتاه قد دفاع وسط بازی بده(خاوی مارتینز هم توبایرن حتی الابا ).چون دفاع بازیساز دوست داره
2.سیستمهای مختلف داره پیاده میکنه تا اگه ب مشکل خورد تغییر تاکتیک بده.
3.از همه بازیکناش درهمه پستا بازی میگیره.
4.بازیکنا خوبی جذب میکنه با اینکه برا تیم قبلیشون بازی نمیکردن(کومان)


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۱)
 
parsafcb
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
انصافا هم چند وقتیه این سوال ذهن منو بدجوری درگیر خودش کرده اونم اینکه تو زندگی روزمره با یه افرادی برخورد میکنم (زیر 20 سال) که واقعا از خودم میپرسم وقتی مونیر فیکس بارساس این بشر کجا باید بازی کنه اونوخ؟!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۳۱)
 
parsafcb
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
در نهایتم در مورد لوچویی که دیگه بعضیا به صورت افراطی گذاشتنش رو سرشون ، آقا متیو فلج , سیگاری , منگ و مست , اصن معلول , انریکه که میبینه چپمون وحشتناک افتضاحه بدون نیمار برا چی آلبا رو هم میاره بیرون متیو رو میاره تو؟! جفت گلارو از سمت چپ خوردیم , آلبا بودش گل اول اونجوری جا میموند؟؟؟؟
پس خواهشا تمامی جوانب رو نگا کنید , هر بازی که تیم افتضاح به بار میاره کلش رو دوش 2 بازیکن نیس!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۲۸)
 
parsafcb
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
آقایونی که گیر سه پیچ دادین به دفاع بد نیس یکم هم رو حمله زوم کنید
من یادم نرفته اون زمانیو که یه عده میگفتن پدرو فقط و فقط داره جلوی پیشرفت مونیر و ساندرو رو میگیره , آقا پدرو بازیکن شاخی نبود الانم نیس ولی سگشم به این دو تا پت و مت شرف داره , اصن شما بگو هویج , اینکه بگی از پیشرفت این دو تا داره جلوگیری میکنه توهین به هویجه!
در مورد مسی هم از یه هفته پیش مشکوک بودم امروز مطمئن شدم که مهم نیس ازین ببعد تو بازیها باشه یا نباشه , مهم اینه که نیمار باشه ! نه اینکه مسی بد باشه ها نه امروزم اون شوتش عالی بود ولی مطمئن شدم وقتی نیمار نباشه همکاری دوطرفه ای هم نباید شاهد باشیم از طرف مسی با کس دیگه ای!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۲۳)
 
alirezagh
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
بنظر من تعویض راکیتیچ مشکلی نداشت چون روبرتو شایستگی هاشو نشون داده بود نیاز بود که بیشتر بهش بازی برسه اما متیو خیلی بد بود با وجود اینکه من خوشم میومد ازش اما ناامیدم کرد بنظرم باید دفاع وسط باشه خدایی بوسکتس تقصیر کار نبود حتی تا حدودی هم خوب بود دفاع نتونست جمع کنه به هرحال ضد حال خیلی بدی بود خدا کنه فردا رعال ببازه


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۱۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
نقل قول
یه اشتباه؟ اگر اشتباه نکنم تعداد پاس گلهای بوسکتس به رقبا دو رقمی شد! به بازیکنای خودی انقدر پاس گل نداده!

شکی نیست که تو خیلی از بازیها خوبه و البته تو خیلی ها هم بد، ولی در مجموع هرگز بازیکنی در کلاس ژاوی نیست که محال بود از یه مقدار جزئی بیشتر افت و اشتباه داشته باشه!

سبک بازی بارسا طوری هست که بوسکتس مثل یک رابط هست ینی توپ از دفاع بخواد بره حمله بیشتر مواقع از طریق بوسکتس هست و از حمله هم بخواد بره به دفاع اکثر مواقع از طریق بوسکتس هست پس اشتباه کردنش طبیعیه.
بعدشم نسبت پاسهای اشتباهش به پاسهای خوبش و توپگیری های عالیش و دفع حمله حریف هیچه.
بله تو بعضی بازیها بد هست ولی نسبت بازیهای بدش نسبت به بازیهای خوبش خیلی کمه ینی اگه تو هر صد بازی 5 بازی بد باشه.
بله به کلاس ژاوی نمیرسه چون اصلا پستش متفاوت هست و مقایسشون اشتباهه پست بازی بوسکتس یه خط عقبتر از ژاوی هست با وظایف متفاوت.
همونطور که بوسکتس در پست ژاوی در کلاس ژاوی نیست ژاوی هم اگه میخواست تو پست بوسکتس بازی کنه نمیتونست مثل بوسکتس باشه.
و در آخر اگه بخواهیم 5 بازیکن برتر و 5 تا از بهترین بازیکنان بارسلونا را نام ببریم قطعا یکیشون بوسکتس هست


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۰۴)
 
akbarimatin17
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
این باری نشون داد که هر بازی رو که تیم دست کم بگیره نتیجش همین میشه. و به بازیکنایی مثل پیکه و متیو و ماسکرانو نمیشه اعتماد کرد.


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
دیگه چ حرفی برای گفتن دارم...!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۵۰)
 
aminfcb93
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
لطفا از این تیتر های بی محتوا نزارید .... مشکل از ماسکرانو نیست .... چرا اینقد اصرار دارید ک فراموش کنید که ماسکرانو هافبک دفاعیه نه دفاااااااااااااع ..... برید چهارتا انتقاد از این مدیر ورزشی ک انگار اصلا وجود خارجی نداره بکنید ... یانتقاد از پپ بکنید که گیر دهده بود من دفاع نمیخام هافبک دفاعیامو میزارم دفاع ...از دقیقه اول معلوم بود دپورتیو برای چی اومده و داره چجور بازی میکنه از همون دقیقه اول معلوم بود بازی گیر داره .. من میدونستم امتیاز کاملو نمیگیریم .....دقیقا داره اتفاقای پارسال تکرار میشه .... 6 امتیاز جلوشون بودیم ...شدیم 4 امتیاز اختلاف بعد هم امتیاز شدیم بعدش 6 امتیاز از رعال عقب افتادیم ...یعنی واقعا از پارسال عبرت نگرفتن؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۴۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
نقل قول
خدایا ما کی قراره یه دفاع خوب بخریم ؟؟؟؟؟؟؟


میدونی واقعیت اینه که مدافع وسط خوب واقعا کم پیدا میشه ! مطمئن نیستم این گزینه هایی هم که مطرح میشه اگه بیان بارسلونا بتونن موثر ظاهر بشن ! مجبوریم با همین مدافعا بسازیم ! رافائل مارکز و کارلوس پویول واقعا جاشونو به کیا دادن !؟


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
خوشبختانه نکته مثبت اینه که بار تاکتیکی بارسا انقدر بیشتر از اتلتیکو و رئال و بقیه س که با این بدشانسی ها هنوزم با فاصله شانس اول قهرمانی هستیم. تازه این تیم تو ژانویه تقویت هم خواهد شد. امیدوارم بازیکنا با قهرمانی جام جهانی باشگاهها با روحیه برن به سراغ سال جدید.


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۴۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
کاملا موافقم ! دست من بود تمام مدافعای وسطمونو اخراج میکردم میرفتم جاشون چند تا چوب خشک میخریدم !
فرمایلن = مرد همیشه مصدوم
ماسکرانو = بی فکر ( قضیه مالیاتشم که جدیدا دردسرساز شده )
متئو = همیشه منگ ( اثرات واقعی سیگار ! )
پیکه = پلاس در شبکه های اجتماعی و تمرکز بر مسائل حاشیه ای به جای زمین فوتبال
بارترا = همین که رو پاش وای میسه خودش خیلی کار بزرگی کرده !

نقل قول
واقعا مهمتر از داشتن یه مدافع خوب و مسلط، اینه که یه طوری بشه این بازیکن از ترکیب بارسا حذف بشه که اصلا با سبک بازی تیم و کلاس بقیه بازیکنا هماهنگ نیست!



شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۴۲)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
مسی بعد مصدومیتش فقط یه بازی مسی بود
اونم جلو رم
واقعا خیلی بدِ تیمی مثل بارسا بازی های برده رو مساوی کنه
حالا بازی قبل که تو زمین حریف بود یه چیزی
ولی دیگه آخه تو نیوکمپ چرا ؟


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۴۰)
 
messia
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
مسی دیگه باید چیکار کنه وقتی که همش وسط،زمینه و فاصلش با دروازه هی بیشتر میشه.این مربی فکر کنم میخواد یواش یواش مسی رو بزاره دفاع وسط


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
نقل قول
خود ژاوی گفته بوسکتس جانشین منه.هیچکس نمیتونه به توانایی های بوسکتس شک کنه.حالا با یه اشتباه به بازیکن حمله میکنین.بهترین بازیکن خط هافبک بارسا در حال حاضر بوسکتس هست

یه اشتباه؟ اگر اشتباه نکنم تعداد پاس گلهای بوسکتس به رقبا دو رقمی شد! به بازیکنای خودی انقدر پاس گل نداده!

شکی نیست که تو خیلی از بازیها خوبه و البته تو خیلی ها هم بد، ولی در مجموع هرگز بازیکنی در کلاس ژاوی نیست که محال بود از یه مقدار جزئی بیشتر افت و اشتباه داشته باشه!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۶)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
آقای جرمی متئو بزار از ورودت به زمین حداقل یک دقیقه بگذره بعدش رو یارگیری اشتباهت یه گل بخوریم ! فکر کنم زیر سی ثانیه بعد ورودش شد !


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
گرچه قهرمانان این بازی بی شک دو بی مغز به نام متئو و بوسکتس - طبل تو خالی - بودن، اما وصله ناجور بارسا تو تمام بازیها ماسکرانوه! بازیکن کم عقلی که 30 سال سنشه اما به شدت تو مدیریت استرس ضعیفه و تحت فشار به شدت احتمال اشتباهش بالا میره! اکثر پاسهای رو به عقبه و دقیقه 90 هم که جلو میاد تو اون شرایط یه پاس عادی نمی تونه بده و توپ رو لو میده!

واقعا مهمتر از داشتن یه مدافع خوب و مسلط، اینه که یه طوری بشه این بازیکن از ترکیب بارسا حذف بشه که اصلا با سبک بازی تیم و کلاس بقیه بازیکنا هماهنگ نیست!

واقعا زور داره برای دومین هفته پیاپی برد پر گلی که مستحقش بودیم رو با تساوی عوض کردیم! البته نباید از پاسهای فاجعه سوارز و موقعیتهای از دست رفته از این بابت هم غافل شد!


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
سلام دوستان، هنوز راه زیادی تا پایان فصل مانده واین مساوی نشان از نیاز تیم به تقویت داره. دیدیم که هم در دفاع وهم در مهاجم ها مشکل داریم امیدوارم حداقل تا نیم فصل اوضاع خوب پیش بره تا تیم تقویت بشه


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
 
PIQUE3
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
نقل قول
خدایا ما کی قراره یه دفاع خوب بخریم ؟؟؟؟؟؟؟ هر بازی باید از دست این دفاع بدمون زجر بکشیم من نمیخام بازی های خوبی که پیکه و ماسکرانو و متئو برامون کردم رو نادیده بگیرم ولی تیمی مثل بارسا دفاعی میخاد که توی 90 درصد بازی ها خوب باشه نه تو دو سه تا بازی واقعا دیگه بریدم از دست این دفاع مسخره


من فک کنم فوتبال باید دفاع به صورت تیمی باشه نه فقط صرفا خط دفاعی
تو این بازی هم مشاهده شد که دفاع تیمی وجود نداشت و گل خوردن ها از روی پاس های اشتباه خطوط مهاجمین و هافبک ها صورت میگرفت



شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۳)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
اه اه اه
بابا چتون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متئو عین افلیجا بازی میکنه.
مسی ریدی یه تنه.


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲)
 
ali_catalan
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
نقل قول
بازیکن محبوب رسانه های اسپانیا که به ناحق به عنوان جانشین ژاوی تبلیغ می شود

خود ژاوی گفته بوسکتس جانشین منه.هیچکس نمیتونه به توانایی های بوسکتس شک کنه.حالا با یه اشتباه به بازیکن حمله میکنین.بهترین بازیکن خط هافبک بارسا در حال حاضر بوسکتس هست


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲)
 
PIQUE3
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
فکر کنم بازیکنا زمانی که مربی بهشون گوشزد میکنه بازی رو کنترل کنید اشتباه متوجه میشن از روی شکم سیری بازی کنید


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۱)
 
ehsan1025
پاسخ به: زخم از خودی! [ بارسا 2-2 دپورتیوو ]
خدایا ما کی قراره یه دفاع خوب بخریم ؟؟؟؟؟؟؟
هر بازی باید از دست این دفاع بدمون زجر بکشیم
من نمیخام بازی های خوبی که پیکه و ماسکرانو و متئو برامون کردم رو نادیده بگیرم ولی تیمی مثل بارسا دفاعی میخاد که توی 90 درصد بازی ها خوب باشه نه تو دو سه تا بازی
واقعا دیگه بریدم از دست این دفاع مسخره


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!