به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: «به بازیکنان دپورتیوو تبریک می‌گویم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۰۰) (۶۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هافبک بارسلونا علی رغم 4 امتیازی که طی دو بازی اخیر در لیگ از دست دادند، همچنان خوش بینانه فکر می‌کند و در عین حال معتقد است که این تیم نیاز به یادگیری بیشتری دارد.

معمولا بازیکنان تمایلی به صحبت کردن در مورد بازی‌ای که در دقایق پایانی آن برتری خود را از دست داده‌اند، ندارند. با این وجود، ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا، کسی که نتیجه تقابل با دیپورتیوو لاکرونیا را 2-0 به نفع کاتالان‌ها کرد و با همین نتیجه زمین را ترک گفت و ادامه بازی را به هم‌تیمی‌های خود سپرد، پس از اتمام این بازی به مصاحبه با مطبوعات اسپانیا پرداخت. او اذعان داشت: «ما باید به دیپورتیوو تبریک بگوییم، چرا که آن‌ها تا انتها، بازی خود را اجرا کردند. ما فرصت‌های زیادی داشتیم که بیش از این گلزنی کنیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم نتیجه نامطلوبی که در این بازی برای آبی اناری‌ها رقم خورد، راکیتیچ به خوش بینانه‌ترین شکل ممکن در رابطه با این رویداد، نظر خود را بیان کرد: «گاهی اوقات کنترل اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد، واقعا دشوار است. ما باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم، راجع به آن‌ها بحث کنیم و عملکرد خود را بهبود ببخشیم. این بازی تحت کنترل ما قرار داشت، اما به تساوی کشیده شدن بازی آن هم در حالی که نتیجه 2-0 به نفع ما بود، به آن لطمه زد. من ترجیح می‌دهم که یک گل به ثمر می‌رسید اما سه امتیاز را کسب می‌کردیم».

آندرس اینیستا

«خود ما همه چیز را برای حریف آسان کردیم، با اینکه 2-0 پیش بودیم. ما باید بیشتر تمرکز کنیم، ما یک جام در بازی آینده [در ژاپن] داریم. جام باشگاه‌های جهان واقعا پر اهمیت است، زیرا ثمره بخشی از عملکرد فوق‌العاده ما در سال گذشته داشتیم».

جرارد پیکه

«در این بازی و بازی قبل، مفابل والنسیا، ما بازی خوبی اجرا کردیم. این ضعف‌ها چیز‌هایی هستند که ما باید تلاش کنیم تا آن‌ها را بهبود ببخشیم که در عین حال به ما کمک خواهند کرد تا رشد کنیم. کار دشواری است و ما باید برای رسیدن به آن موانع را برداریم. دیپورتیوو واقعا شایسته کسب امتیاز بود. آن‌ها رویکرد خیلی خوبی را برای بازی انتخاب کرده بودند. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. دیپورتیوو تیم بزرگی است و قطعا در ادامه نیز فصل خوبی خواهد داشت».

سرجیو بوسکتس

«ما باید یاد بگیریم که چگونه برتری خود را حفظ کنیم. تا اینجا اجازه دادیم 4 امتیاز را از ما بگیرند؛ اما شما نمی‌توانید همیشه برنده باشید. اکنون ما برای جام باشگاه‌های جهان آماده هستیم، هیجان زده و آماده به بهترین شکلی که می‌توانیم!»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: راکیتیچ: «به بازیکنان دپورتیوو تبریک می گویم»
باید به بازیکنان دپو بخاطر همتشان تبریک گفت


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!