به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه :«به هیچ عنوان در مورد نیمار ریسک نخواهم کرد»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۰) (۷۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم بارسا در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل باشگاه چینی در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، در کنار سرمربی حریف خود، فیلیپه اسکولاری، به مصاحبه با مطبوعات پرداخت. اسطوره آستوریایی آبی اناری‌ها، در این مصاحبه خاطر نشان کرد که به هیچ عنوان در مورد نیمار ریسک نخواهد کرد.

لوئیز انریکه امروز (چهارشنبه)، پیش از بازی شاگردانش در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مقابل باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده، که فردا (پنج شنبه) ساعت 14:00 (به وقت ایران) برگزار خواهد شد، به مصاحبه پرداخت. او اذعان داشت که تیمش نباید در مصاف با شاگردان فیلیپه اسکولاری - کسی که در جام جهانی 2002 (کره جنوبی-ژاپن) تیم ملی برزیل را به قهرمانی رساند - مغرور شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مربی آستوریایی گفت: «اگر شما به عملکرد بازیکنان استانداردی که آنها در اختیار دارند (مانند پائولینیو که در تاتنهام بازی می‌کرد) توجه کنید، در می‌یابید که ما نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. فوتبال پر از شگفتی است، به عنوان نزدیک‌ترین مثال می‌توان به حذف تیم فوتبال کلوب آمریکا مکزیک توسط اورگرانده در مرحله یک چهارم نهایی اشاره کرد».

«با وجود کاپیتان [ژانگ] ماهری که آنها در تیم خود دارند، ما باید با دقت بالایی بازی کنیم. او قادر است تا با کمک مدافعان میانی تیم حملات خوبی را شروع کند، هافبک‌ها را به خوبی در زمین کنترل کند و بازی را در محوطه جریمه نگه دارد».

«اگر به بازی‌هایی که این تیم تا اینجای رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان انجام داده است توجه کنیم، در می‌یابیم که آن‌ها همواره سر سخت بوده‌اند و ما باید با تمرکز کامل به مقابله با آنها بپردازیم. تیم در فرم خوبی قرار دارد و ما واقعا دوست داریم که در ژاپن به پیروزی برسیم».

سرمربی آبی اناری‌ها در رابطه با وضعیت نیمار اظهار کرد: «اگر شما نیمار را در تمرینات نمی‌بیند به این معنا نیست که او تمرین نمی‌کند. تنها چیزی که مرا خیلی نگران می‌کند این است که او هنوز 100 درصد آماده نیست. من به هیچ عنوان در مورد او ریسک نخواهم کرد. سلامتی او برای ما خیلی مهم‌تر از کسب پیروزی در نیمه نهایی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز انریکه :«به هیچ عنوان در مورد نیمار ریسک نخواهم کرد»
درسته این بازی برا نیمار زوده
بهتره کلا استراحت کنه تا رو فرم بیاد


چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!