به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «بازی همانطور پیش رفت که می‌خواستم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۷۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی آبی اناری پوشان، پس از راه‌یابی به فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاحبه پرداخت و آندرس اینیستا و لوئیز سوارز را مورد تمجید خود قرار داد.

لوئیز انریکه از غلبه بر گوانگژو چین و کسب جواز حضور در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، ابراز خوشحالی کرد. او پس اتمام بازی اذعان داشت: «تیم این بازی را خیلی جدی گرفت. ما از همان ابتدا قاطعانه بازی کردیم. به ندرت پیش می‌آمد که مرتکب خطا شویم و از موقعیت‌سازی حریف جلوگیری کردیم. بازی کاملی ارائه دادیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انریکه در مورد نمایش بازیکنانش گفت: «با وجود غیبت نیمار و مسی، بازی همانطور که می‌خواستیم پیش رفت». او همچنین به طور خاص، به تمجید از اینیستا پرداخت: «او نه تنها بازیکنی است که به راحتی بازی حریفان را می‌خواند، بلکه استادانه توسط پاس‌ها و دریبل‌هایش، فضاهای مناسبی را فراهم می‌کند».

لوئیز سوارز یکی دیگر از بازیکنان موفق این دیدار بود که سه گل تیمش را به ثمر رساند و سرمربی او را نیز تحسین کرد: «او بازیکنی است که می‌تواند هر حمله‌ای را با موفقیت به پایان برساند. و اگر بتواند در زمینه دفاعی نیز پیشرفت داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که او یک بازیکن ضروری برای تیم است».

همچنین در پاسخ به حضور و یا عدم حضور مسی و نیمار در بازی برابر ریور پلاته گفت: «نه من، و نه آن‌ها نمی‌دانیم که آیا می‌توانند در فینال حاضر شوند یا خیر».

اسکولاری

«تیم‌های بسیاری مقابل بارسا شکست خورده‌اند. این بازی فرصت مناسبی بود تا بیشتر یاد بگیریم. حتی بزرگ‌ترین تیم‌ها نیز می‌توانند 3-0 مغلوب بارسا شوند. ما سال ۲۰۱۳ چهارم شدیم. اکنون این فرصت را داریم که نتیجه بهتری بگیریم و سوم شویم. در حال حاضر، این هدف اصلی ماست. هر تیمی - که مسی را در ترکیب خود داشته باشد - با از دست دادن او امید خود را نیز از دست خواهد داد. اما بارسا 25 یا 26 بازیکن باور نکردنی دارد. سبک بازی فوق‌العاده بارسا غیر قابل انکار است، چه با نیمار و مسی و چه بدون آنها. کیفیت این تیم بسیار بالاست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: انریکه: «بازی همانطور پیش رفت که می خواستم»
امیدواریم که تو فینال هم برنده بشیم


جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «بازی همانطور پیش رفت که می خواستم»
حق با فیلیپه


پنج‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!