به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «کسب جام هر بار سخت‌تر از قبل می‌شود»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۰۰) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا پس از قهرمانی تیمش گفت: «هر تیم دیگری هم به جز ریور پلاته امروز در مقابل ما قرار می‌گرفت، کار برایش بسیار سخت می‌شد».

انریکه پس از پیروزی تیمش مقابل ریور پلاته، این برد را، نتیجه‌ای ارزشمند قلمداد کرد: «در فوتبال، هیچگاه نمی‌توانید از آینده مطمئن باشید. چیزی که مشخص است، این است که بردن جام، هر با سخت‌تر از قبل می‌شود. و در حال حاضر، ما بسیار خوشحالیم. با سطحی که امروز از خود نشان دادیم، هر تیم دیگری هم مقابلمان قرار می‌گرفت، لحظات سختی را می‌گذراند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی، عطش و انگیزه بارسایی‌ها در سالی که در آن موفق به کسب پنج جام شدند را بسیار تحسین کرد: «مهمترین نکته‌ای که سبب کسب پنج جام شد، انگیزه بی‌پایان بازیکنانم بود». او در این باره، لیونل مسی و نیمار را مثال زد؛ بازیکنانی که نیمه نهایی را از دست داده بودند اما با انگیزه فراوان به فینال رسیدند و نمایشی خیره کننده داشتند.

او در این باره ادامه داد: «تنها چند روز پس از مشکلی که مسی داشت و هشت روز پس از مصدومیتی که نیمار به آن دچار شد، هر دو با انگیزه فراوان خود را به فینال رساندند. قبل از دیدار نیمه نهایی، مسی به زحمت می‌توانست روی پای خود بایستد، اما اصرار داشت که در بازی حضور داشته باشد». او همچنین در مورد مسی گفت: «او یک رهبر است، همه ما این را می‌دانیم و او یک نقطه مرجع برای ماست. وقتی بازیکنانی که از احترام بیشتری در رختکن برخوردارند، انگیزه و تلاش بسیاری برای رقابت و پیروزی نشان می‌دهند، باقی بازیکنان نیز، انگیزه مضاعفی می‌گیرند».

و در پایان او به تحسین حریف بارسا در فینال پرداخت: «آن‌ها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و بسیار شجاع بودند. آن‌ها تیم بسیار با برنامه‌ای هستند و گالاردو واقعا مربی بزرگی است. آن‌ها همواره به فوتبال بازی کردن فکر می‌کردند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ramin-barca
پاسخ به: انریکه: «کسب جام هر بار سخت تر از قبل می شود»
لوییز انریکه مارتینز
تبریک به همه


دوشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۴ (۷:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «کسب جام هر بار سخت تر از قبل می شود»
لوچو متچکریم


یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «کسب جام هر بار سخت تر از قبل می شود»
بله درسته و بارسا یعنی همین
باشه تا چشم بعضیا در بیاد


یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!